Het zou toch mee moeten vallen als de gezinsgrootte amper over de 10 heen gaat?quote:Op woensdag 1 september 2021 15:31 schreef BillDauterive het volgende:
Nunspeet 29 nieuwe besmettingen @:heywoodu
De stentor geeft de schuld aan de te grote gezinnen.
Afgelopen week volgens RIVM rapport:quote:Op woensdag 1 september 2021 15:27 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het lastige is dat die 2500 ontzettend afhankelijk is van veel andere factoren. Storingen, testbereidheid, hoeveelheid mensen die terugkomen van vakantie, etc
@:_serial_ deze cijfers zijn toch inclusief de positieve tests uit testen voor toegang en testen voor vakantie? Heb jij enig idee hoe groot dat aandeel is?
Fokkers.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:31 schreef BillDauterive het volgende:
Nunspeet 29 nieuwe besmettingen @:heywoodu
De stentor geeft de schuld aan de te grote gezinnen.
Hahaquote:Op woensdag 1 september 2021 15:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het zou toch mee moeten vallen als de gezinsgrootte amper over de 10 heen gaat?
Ok. Als we gemiddeld ~2500 per dag pakken komen we uit op 17.500 tests.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:32 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Afgelopen week volgens RIVM rapport:
3445 BCO setting vakantie
230 Testen voor toegang.
72 GGD vakantietesten
762 Commerciële vakantietesten
Nunspeet zelf valt echt wel mee inderdaad. Niet vergeleken met veel delen in het land natuurlijk, maar verder wel. Net als de enorme hoeveelheid SGP-stemmen: die scoren hier in Nunspeet uiteraard bovengemiddeld, maar in Elspeet is het echt gi-gan-tisch. Het is inderdaad niet zo dat ik hier dagelijks gezinnen van 10+ kinders over straat zie hobbelenquote:Op woensdag 1 september 2021 15:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
HahaVoor zover ik weet zijn de gezinnen in Nunspeet nou ook weer niet zo groot. Het is wel verbazingwekkend dat ze de enige gemeente in het rood zijn. Het zal vast wel weer aan Elspeet liggen.
Morgen weer unmute us toch?quote:Op woensdag 1 september 2021 15:37 schreef 4-elements het volgende:
Aangezien het 1 september is: gaan de festivalorganisatoren nu massaal illegale feesten houden? Als protest tegen het wanbeleid?
Ze hebben wel een goede gehaktbal bij de plaatselijke voetbalclub in Elspeetquote:Op woensdag 1 september 2021 15:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nunspeet zelf valt echt wel mee inderdaad. Niet vergeleken met veel delen in het land natuurlijk, maar verder wel. Net als de enorme hoeveelheid SGP-stemmen: die scoren hier in Nunspeet uiteraard bovengemiddeld, maar in Elspeet is het echt gi-gan-tisch. Het is inderdaad niet zo dat ik hier dagelijks gezinnen van 10+ kinders over straat zie hobbelen
Wellicht in Elspeet wel. Daar fiets ik het liefst rap doorheen.
Heb er sinds het eerste protest eigenlijk niets meer over gehoord?quote:
Nee, morgen is er een gesprek met Stef Blok. Da's bijna hetzelfde natuurlijk.quote:
Oh ze gaan morgen in gesprek met Stef Blok lijkt het. Voor zover ik kan zien is 11 september weer een demonstratie.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:38 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Heb er sinds het eerste protest eigenlijk niets meer over gehoord?
Ik was overigens positief verrast dat er door de media voor zover ik weet met geen enkel woord is gerept over de 'excessen' tijdens de unmute-us protesten.quote:
Zou iedereen die met Blok gaat praten vooraf denken: Fuck, nu krijgt mijn sector een kaalslag?quote:Op woensdag 1 september 2021 15:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, morgen is er een gesprek met Stef Blok. Da's bijna hetzelfde natuurlijk.
En de heide is er ook mooiquote:Op woensdag 1 september 2021 15:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze hebben wel een goede gehaktbal bij de plaatselijke voetbalclub in Elspeet
Vermoedelijk. Net als bij Wiebes eerder.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
Zou iedereen die met Blok gaat praten vooraf denken: Fuck, nu krijgt mijn sector een kaalslag?
Ja ik ook. Het helpt natuurlijk ook dat Unmute Us een aantal woordvoerders had die goed uit hun woorden kwamen en voor de radio en tv-zenders al bekend zijn. Dat maakt het gesprek wat makkelijker/informeler.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:40 schreef galantis het volgende:
[..]
Ik was overigens positief verrast dat er door de media voor zover ik weet met geen enkel woord is gerept over de 'excessen' tijdens de unmute-us protesten.
Terwijl ze qua drukte echt niet onderdeden voor een gemiddeld festival.
Aangezien we nu al een paar weken op een stabiele tussen 2.000 en 3.000 zitten, maakt dat op zichzelf toch niet zo heel veel meer uit?quote:Op woensdag 1 september 2021 15:21 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dagcijfers van RIVM heb je alsnog geen enkele reet aan. Dat zijn besmettingen tot 10 dagen terug en soms nog wel ouder.
Ik zie vooral statistische schommelingen.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
De IC-bezetting is toch voorzichtig aan een beetje aan het zakken. Nog wel boven de 200 man, maar toch.
Als deze factoren grosso modo stabiel blijven zou dat geen verschil moeten maken.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:27 schreef chratnox het volgende:
Het lastige is dat die 2500 ontzettend afhankelijk is van veel andere factoren. Storingen, testbereidheid, hoeveelheid mensen die terugkomen van vakantie, etc
Sterker nog, het percentage positief is gedaald.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:20 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Altijd blij met deze vergelijkingen, kan zo beter inschatten wat de dagcijfers betekenen. Oftewel, het is dus een nauwelijks waarneembare stijging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |