abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201648636
Pracht OP.

En om terug te komen op de eerste grote discussie uit dit forum, namelijk de hoogste binnenkomer, over 10 dagen verschijnt eindelijk nieuwe muziek van Adele :)
Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 21:46:57 #127
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_201652603
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 16:57 schreef Cassa95 het volgende:
Pracht OP.

En om terug te komen op de eerste grote discussie uit dit forum, namelijk de hoogste binnenkomer, over 10 dagen verschijnt eindelijk nieuwe muziek van Adele :)
De tijd elke scheet Adele fantastisch werd gevonden is wel een beetje voorbij.... toch?
Misschien eerder iets van Billie Ellish?
Ik zeg ook maar wat
Ja ja
pi_201653325
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 21:46 schreef Piebe het volgende:

[..]
De tijd elke scheet Adele fantastisch werd gevonden is wel een beetje voorbij.... toch?
Ik zeg ook maar wat
Er is dan ook al zes jaar geen scheet verschenen. En van dat album haalde meer dan de helft de Top2000
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 23:54:02 #129
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_201654101
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Mwah ik vind het eigenlijk wel een relevante afspiegeling, al heb ik zelf ook meer met Brel en Piaf.

Ik vind dat er vrij veel Franstalig werk uit is gegaan, maar anderzijds is dat wel een vrij eenzijdig genre in het algemeen.
Ik zou liever wat recentere Franstalige nummers in de lijst zien, maar dat is natuurlijk ijdele hoop. De mooiste Franse nummers doen hier over het algemeen niets in de hitlijsten. En op een Djadja zit ik ook niet per se te wachten ;)

Al gaat het misschien nog ooit lukken om Le Vent Nous Portéra erin te krijgen, want die staat al wel op de keuzelijst :)
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  Redactie Sport woensdag 6 oktober 2021 @ 00:00:27 #130
274204 crew  Mexicanobakker
pi_201654136
Noir desir, nee die hoeft voor mij niet. Ike Turner is al erg genoeg. Coeur de Pirate vind ik wel aardig maar ook niet heel relevant om eerlijk te zijn

We krijgen dit jaar nog releases van Adele, Sheeran en Coldplay volgens mij in Q4 (lol)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_201654351
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 21:46 schreef Piebe het volgende:

[..]
Ik zeg ook maar wat
Mag het hopen ja, en laat Billie ook maar gewoon uit de lijst hoor. Walgelijke muziek.
pi_201655049
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 16:57 schreef Cassa95 het volgende:
Pracht OP.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 00:00 schreef Mexicanobakker het volgende:

We krijgen dit jaar nog releases van Adele, Sheeran en Coldplay volgens mij in Q4 (lol)
Jullie weten de feestvreugde in ieder geval wel te verhogen.
All Day I Dream About Stemlijsten
pi_201655333
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 00:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Noir desir, nee die hoeft voor mij niet. Ike Turner is al erg genoeg. Coeur de Pirate vind ik wel aardig maar ook niet heel relevant om eerlijk te zijn

In de huidige zwart/wit/kleurdiscussie zou Les Negresses Vertes wel een mooie keuze zijn.
  Redactie Sport woensdag 6 oktober 2021 @ 08:43:29 #134
pi_201655342
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 01:13 schreef kurk_droog het volgende:

[..]
Mag het hopen ja, en laat Billie ook maar gewoon uit de lijst hoor. Walgelijke muziek.
Niet alles van Billie is raak, maar Everything I Wanted is gewoon een fantastisch nummer. Als Radiohead iets vergelijkbaars had gemaakt had iedereen juichend op de banken gestaan.

Ik heb vooral geen behoefte aan weer een fikse stijging van Adele/Ed/Coldplay, ze staan er best vaak in en dat begrijp ik nog wel, maar Adele 6x in de top 100 vind ik echt belachelijk. En dan komen er de nieuwe nummers in en met een beetje pech komen ook nog oudjes terug voor een overkill aan nummers.

Coldplay komt volgende week uit, Ed eind oktober en Adele pal na de stemweek, maar die zal wel wat teasers vlak van te voren uitbrengen. Alle drie zie ik dus wel collectief stijgen.
pi_201655440
Bij Noir Desir is de glans er ook wel wat af nadat de zanger zijn vriendin heeft doodgeslagen....
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
pi_201656386
quote:
6s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 08:51 schreef pipster het volgende:
Bij Noir Desir is de glans er ook wel wat af nadat de zanger zijn vriendin heeft doodgeslagen....
Ja, daar doelde Mexicano ook al op, neem ik aan. Desniettegenstaande blijft het een mooi nummer.
pi_201656678
Billie +2 zou me niet verbazen. Dan is het ook wel weer even genoeg voor het moment. Aan de andere kant zou ik elk Billie-nummer kiezen boven beste zangers, Ed, Adele, Coldplay, nog meer Abba en meer van dat soort genoemde mogelijkheden.
  Redactie Sport woensdag 6 oktober 2021 @ 10:59:53 #138
pi_201656698
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 10:57 schreef Tussle266 het volgende:
Billie +2 zou me niet verbazen. Dan is het ook wel weer even genoeg voor het moment. Aan de andere kant zou ik elk Billie-nummer kiezen boven beste zangers, Ed, Adele, Coldplay, nog meer Abba en meer van dat soort genoemde mogelijkheden.
Nouja, ik vind de nieuwe liedjes van Billie niet bijzonder sterk. Wat mij betreft is Higher Power of Your Power me om het even en dan heb ik nog het liefst Bad Hobbits, die vind ik nog best lekker om eerlijk te zijn. Lijkt wel héél erg op Smalltown Boy
pi_201656849
quote:
7s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Nouja, ik vind de nieuwe liedjes van Billie niet bijzonder sterk. Wat mij betreft is Higher Power of Your Power me om het even en dan heb ik nog het liefst Bad Hobbits, die vind ik nog best lekker om eerlijk te zijn. Lijkt wel héél erg op Smalltown Boy
Ik heb het denk ik gewoon niet zo met Ed. Niet dat ik er echt op tegen ben, want dat ben ik nooit, maar buiten Castle on the Hill blijft er gewoon nooit echt iets bij me hangen. Ik zou dan liever zien dat het volgens de Shawn Mendes methode gaat, één erbij = één eraf. Maar dat is wel weer echt dankzij een schoolmeisjespubliek en Ed trekt het wel iets breder, dus dat is wel nadelig. Smalltown Boy mag daarentegen wel gewoon blijven. Die zal nog wel wat omhoog gaan lijkt me want die maakt in recente jaren de bekende 80's groei van 100 plekjes per jaar door.
pi_201661083
Billie Eilish gaat er echt niet meer dan één bij krijgen. Is helemaal niet zo populair als mensen hier denken. En heeft dit jaar alleen maar flops uitgebracht.
Zelfde geldt voor dit seizoen van Beste Zangers, waar ook nog niets populair van is geworden of te zien is in de charts / streaming in tegenstelling tot vorig seizoen.
  Redactie Sport woensdag 6 oktober 2021 @ 18:29:03 #141
pi_201661555
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 17:41 schreef Cassa95 het volgende:
Billie Eilish gaat er echt niet meer dan één bij krijgen. Is helemaal niet zo populair als mensen hier denken. En heeft dit jaar alleen maar flops uitgebracht.
Zelfde geldt voor dit seizoen van Beste Zangers, waar ook nog niets populair van is geworden of te zien is in de charts / streaming in tegenstelling tot vorig seizoen.
Billie Eilish is best populair, maar onder een niet zo heel grote groep. Bij de grote massa niet voldoende populair, vooral.

Alleen No Time To Die en Your Power maken kans.
pi_201662140
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Niet alles van Billie is raak, maar Everything I Wanted is gewoon een fantastisch nummer. Als Radiohead iets vergelijkbaars had gemaakt had iedereen juichend op de banken gestaan.

Ik heb vooral geen behoefte aan weer een fikse stijging van Adele/Ed/Coldplay, ze staan er best vaak in en dat begrijp ik nog wel, maar Adele 6x in de top 100 vind ik echt belachelijk. En dan komen er de nieuwe nummers in en met een beetje pech komen ook nog oudjes terug voor een overkill aan nummers.

Coldplay komt volgende week uit, Ed eind oktober en Adele pal na de stemweek, maar die zal wel wat teasers vlak van te voren uitbrengen. Alle drie zie ik dus wel collectief stijgen.
Adele, Coldplay en Sheeran krijgen gewoon extra aandacht door hun nieuwe albums en bereid je maar vast voor dat zoiets ook invloed heeft op de oudere nummers. Zeker een Adele welke vlak na de stemweek uitkomt maar wel de buzz heeft de weken ervoor (en dus extra AirPlay met bestaande nummers) gaat daar van profiteren.

Helaas
  Redactie Sport woensdag 6 oktober 2021 @ 20:07:47 #143
pi_201662947
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 19:23 schreef alopio het volgende:

[..]
Adele, Coldplay en Sheeran krijgen gewoon extra aandacht door hun nieuwe albums en bereid je maar vast voor dat zoiets ook invloed heeft op de oudere nummers. Zeker een Adele welke vlak na de stemweek uitkomt maar wel de buzz heeft de weken ervoor (en dus extra AirPlay met bestaande nummers) gaat daar van profiteren.

Helaas
Ik denk dat ze wel alle drie een beetje gaan profiteren en daardoor ook wel weer stemmen van elkaar gaan afpakken, maar een lichte stijging zit er dik in.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 22:22:53 #144
478909 molloot200
alles muziek.
pi_201665086
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Billie Eilish is best populair, maar onder een niet zo heel grote groep. Bij de grote massa niet voldoende populair, vooral.

Alleen No Time To Die en Your Power maken kans.
No Time To Die kan natuurlijk zomaar op de keuzelijst staan dit jaar (nummer komt uit februari 2020 natuurlijk), en nu precies wanneer Bond nog in de bioscoop te zien is / de meesten hem net hebben gezien, is de stemweek. Ik zie die van Billie het wel halen ja :Y
pi_201668104
Met of zonder Billie, het is nu echt minder dan twee maanden tot het stemmen, dus toch maar eens een lijstje gaan maken van wat ik het meest heb geluisterd dit jaar tot nu toe.

Zouden er eigenlijk mensen bestaan die ieder jaar dezelfde 35 stemmen?
pi_201668966
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 10:33 schreef Tussle266 het volgende:
Met of zonder Billie, het is nu echt minder dan twee maanden tot het stemmen, dus toch maar eens een lijstje gaan maken van wat ik het meest heb geluisterd dit jaar tot nu toe.

Zouden er eigenlijk mensen bestaan die ieder jaar dezelfde 35 stemmen?
35x Queen :Y
  Redactie Sport donderdag 7 oktober 2021 @ 12:41:08 #147
pi_201669427
Ik wil graag 35x Kensington stemmen, maar helaas mag je niet steeds op hetzelfde liedje stemmen...
pi_201669616
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 12:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil graag 35x Kensington stemmen, maar helaas mag je niet steeds op hetzelfde liedje stemmen...
Zo onder de indruk geraakt van St. Helena?
  Redactie Sport donderdag 7 oktober 2021 @ 13:10:46 #149
pi_201669715
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 12:59 schreef Tussle266 het volgende:

[..]
Zo onder de indruk geraakt van St. Helena?
Nouja, dat ben ik altijd wel geweest, maar dan stem ik toch liever gewoon op Popplagid. Vind ik de betere versie van dit trucje.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:43:58 #150
426493 crew  PippenScottie
pi_201680637
Ik was gisteren bij mijn eerste concert sinds de before-times. Het was een steengoede Joy Division coverband.

Ik had ze al eens eerder gezien, maar dit was met vrienden, en mevrouw Pippen wilde er ook heen, dus met plezier nog een keer gegaan.

De zanger doet een heel overtuigende, iets te oude, Ian Curtis en de band is gewoon erg strak. Ritmesectie staat als een huis!

Nu wil ik Transmission en Disorder ook in de Top 2000
My friends all drive horses
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')