Dit soort dingen zijn nooit in het weekend hequote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hartstikke leuk idee, maar een maandag… nee dat gaat m niet worden.
ik heb vaak zat een poquiz in het weekend gedaan, hoor!quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn nooit in het weekend he
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 11:30 schreef pipster het volgende:
Hoe minder, hoe beter zou ik zeggen. Ik moet duidelijk zoveel mogelijk mijden van Arno Krabman.
Technisch kloppen ze volledig, ze zijn zo absurd doorsnee dat ze éigenlijk amper op te merken zijn als ze op de radio komen, en ondertussen hebben ze iets over zich waar ik nog net niet agressief van word.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blauwe Dag en Wappie Frans zie ik nog wel wegvallen. Blijven Slapen en De Overkant vind ik wel een zekerheidje en Jaap Reesema met Pommelien geef ik ook wel een kansje.
Ik vind dit niet echt hele goede liedjes.
Utrecht uit, altijd lastigquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:15 schreef Berkery het volgende:
Ik heb in 2019 meegedaan met de top 2000 quiz in Hoogeveen, redelijk goed gescoord. Maar maandagavond en Utrecht is me ook iets te lastig.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:38 schreef asco het volgende:
Maandag is het alweer volgende maand zo ver en dus alweer een jaar voorbij.
Leven is een flits.
Over een maand is het alweer Sint Pannekoekquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:38 schreef asco het volgende:
Maandag is het alweer volgende maand zo ver en dus alweer een jaar voorbij.
Leven is een flits.
Dat zou me ook niet verbazen inderdaad. Endless Road is een mooie ontdekking voor mij.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik verwacht wel 1 of 2 Time Bandits nummertjes die de lijst voorzichtig aandoen.
Vorig jaar stond alleen I'm Specialized In You op de keuzelijst. En van Belle Perez niks. Als er één artiest binnen zal komen door de Beste Zangers dan vrees ik vooral voor Joe Buck met The Way You Take Timequote:Op zondag 31 oktober 2021 18:50 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat zou me ook niet verbazen inderdaad. Endless Road is een mooie ontdekking voor mij.
Belle Perez met El Mundo Bailando geef ik dan weer iets minder kans.
Ik lees dit weer lekker laat, maar daar kan over gepraat worden, dan wil ik WEL in het app-groepjequote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je gaat gewoon mee voor moral support
Tina: "Rot op met je booster. Ben ik veuls te jong voor!"quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:59 schreef PippenScottie het volgende:
Volgens mij is de Tina Turner musical een redelijk succes. Ik verwacht een kleine Tina boost
Nieuwe nummers komen er idd niet in, maar wel veel hype hoor. Gimme gimme gaat laatste nacht werk worden.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Valt wel mee. ABBA-effect is al wel geweest met de Mamma Mia-musical. Wellicht wat stijging, maar die nieuwe nummers komen er ook niet in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |