lalalalala wish me luck
En een knuffel voor Faithy
Ik wacht op een bepaald mailtje van iemand over een gesprek met iemand anders.
En verder voel ik me bijzonder ,
, maar ook
. Met een vleugje
.
quote:Nou, bedankt hoor
Op donderdag 30 januari 2003 13:59 schreef Faithy het volgende:
Voor jullie allemaal:
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Oxazepam op 30-01-2003 14:01]
quote:Ik ook.
Op donderdag 30 januari 2003 14:00 schreef Oxazepam het volgende:[..]
Nou, bedabkt hoor
, ik ben allergisch voor katten.
Heb alle dingetjes van de vensterbank op mijn werkplek gehaald en zit genietend te kijken naar miljoenen sneeuwvlokken die uit de lucht komen dwarrelen... Werken komt zometeen wel weer
Niet fijn.
ze hebben me veel uitgelegd en verteld en ik heb wat dingetjes gevraagd etc maar alles zal maandag echt beginnen.
super spannend, al die mensen die al zoveel met elkaar gedeeld hebben en dan ineens kom ik erbij
spannend spannend eng
we zien wel
quote:Omdat mijn post verwijderd is?
Op donderdag 30 januari 2003 15:29 schreef Brighteyes het volgende:
Verbaasd!
quote:Kunnen we dan helemaal niet meer normaal tegen elkaar doen in R&P tegenwoordig? Het lijkt wel of sommige mensen dit topic als een soort onzintopic zien waar je lekker ongestoord anderen belachelijk kunt maken.
Op donderdag 30 januari 2003 14:00 schreef Oxazepam het volgende:[..]
Nou, bedankt hoor
, ik ben allergisch voor katten.
Ik voel me trouwens ok, hard gewerkt en dus voldaan.
quote:En daar ben ik het mee eens
Op donderdag 30 januari 2003 15:54 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Kunnen we dan helemaal niet meer normaal tegen elkaar doen in R&P tegenwoordig? Het lijkt wel of sommige mensen dit topic als een soort onzintopic zien waar je lekker ongestoord anderen belachelijk kunt maken.
ontopic: Beter dan vanmiddag, maar niet perfect.
quote:uitkijken dat het geen spastische dikke darm is, is erg vervelend,gewoon ff naar de huisarts gaan als het je te lang duurt
Op donderdag 30 januari 2003 15:58 schreef zwaaibaai het volgende:
nog steeds met mijn darmen in de weer. Ze lijken overspannen of zo
quote:Ja, want de jouwe was niet de enige volgens mij
Op donderdag 30 januari 2003 15:30 schreef Oxazepam het volgende:[..]
Omdat mijn post verwijderd is?
quote:inderdaad dit is een knuffel en
Op donderdag 30 januari 2003 15:54 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Kunnen we dan helemaal niet meer normaal tegen elkaar doen in R&P tegenwoordig? Het lijkt wel of sommige mensen dit topic als een soort onzintopic zien waar je lekker ongestoord anderen belachelijk kunt maken.
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 15:59 schreef DarkElf het volgende:[..]
uitkijken dat het geen spastische dikke darm is, is erg vervelend,gewoon ff naar de huisarts gaan als het je te lang duurt
Ik voel me goed.. Vind die sneeuw eng omdat ik strax naar huis moet rijden Net een cursus gegeven.. Jesus wat eng.. Kon nog vragen beantwoorden ook
ben gewoon goed
Vanaaf gourmetten met de schoonfamilie.. Mn schoonmama speciaal voor mij gedaan de schat...
quote:nee dit is een mededelingen topic waarin je heus wel op elkaar mag reageren maar normaal en niet pagina's lang.
Op donderdag 30 januari 2003 16:02 schreef Frenkie het volgende:[..]
inderdaad dit is een knuffel en
-topic
quote:nah 't is pas sinds vandaag, maar om het kwartier ( en ik overdrijf niet) naar de wc rennen is best vermoeiend. Wordt nog lachen als ik zo meteen in de trein zit ( 40 reizen). Die plee's
Op donderdag 30 januari 2003 15:59 schreef DarkElf het volgende:[..]
uitkijken dat het geen spastische dikke darm is, is erg vervelend,gewoon ff naar de huisarts gaan als het je te lang duurt
Verder voel ik me wel ok. Ik heb eindelijk rust en lijk nu mijn slaap tekort van twee maanden aan het inhalen zijn
quote:Nog steeds zoals bovenstaand
Op donderdag 30 januari 2003 12:00 schreef Lord Dreamer het volgende:
Beetje keelpijn , duf gevoel in m'n hoofd (beetje verkoudheid wat blijft hangen) maar voor de rest toppie.Heb geen lange reistijd meer naar de zaak toe, aangezien ik intern zit en volop in positieve beweging ben t.a.v het werk
.. yeah i feel great..
en natuurlijk zit ik nog in de witte bruidsweken .hoelang duren die eigenlijk
nu ja boeit ook verder niet .. Ik voel me verder heerlijk en gelukkig , en nu eerst weer een bakkie winterthee halen
quote:Check.
Op donderdag 30 januari 2003 13:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo.Ik wacht op een bepaald mailtje van iemand over een gesprek met iemand anders.
En verder voel ik me bijzonder
,
, maar ook
. Met een vleugje
.
Ga vanavond vriendinnetje vragen of ze me vrouw wil worden. Dus wel een beetje nerveus.
Maar wel helemaal
quote:Hey stoer! Wel morgen vertellen wat het antwoord was he!
Op donderdag 30 januari 2003 16:32 schreef Michelinmannetje het volgende:
Ik voel me helemaal![]()
Ga vanavond vriendinnetje vragen of ze me vrouw wil worden. Dus wel een beetje nerveus.
Maar wel helemaal
Ik voel me dom! Net m'n vinger gesneden aan een kartonnen doos, en dan ook nog eens onder m'n nagel. Auw!
quote:oeh succes
Ik voel me helemaal![]()
Maar wel helemaal
quote:je weet toch wel dat je een topic mag openen als ze ja zegt he?
Ik voel me helemaal![]()
Maar wel helemaal
Erg nieuwsgierig naar je antwoord. Sucesssssssssssss
Vanavond komt ze weer langs nog maar een uurtje dan mag ik weer naar huis hoop dat het zo sneeuwt lekker inde sneeuw rijden
quote:Succes !!! .. wel laten weten wat antwoord is geworden he
Ik voel me helemaal![]()
Maar wel helemaal
quote:Dat zijn echt de beter dingen die er in een topic als dit verteld worden. Wat ontzettend geweldig voor je dat je dat gaat doen enzo, en voor vriendinnetje ook leuk.
Ik voel me helemaal![]()
Maar wel helemaal
* AudreyHepburn wordt stiekum een beetje blij van je post.
Ontopic: ondanks dat ik heel hard aan het proberen ben om geen keelpijn te krijgen, heb ik toch keelpijn, en daar baal ik van, aangezien ik morgen waarschijnlijk wel veel buiten ben. En dan kan ik het gewoon niet gebruiken, want dan gaat het nog minder snel over.
Als iemand tips heeft om een doorbrekende keelpijn te stoppen, graag. Ik zit hier al met de neusspray, Antaflu's, thee en coltrui, maar als er nog iets is wat echt preventief helpt, GRAAG.
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 16:36 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
je weet toch wel dat je een topic mag openen als ze ja zegt he?
Erg nieuwsgierig naar je antwoord. Sucesssssssssssss
quote:Fijn dat alles zo goed ging vandaag en na maandag weet je al niet beter meer
Op donderdag 30 januari 2003 14:59 schreef DarkElf het volgende:
gesprek ging goed, was erg nerveus maar dat waren zij ook.ze hebben me veel uitgelegd en verteld en ik heb wat dingetjes gevraagd etc maar alles zal maandag echt beginnen.
super spannend, al die mensen die al zoveel met elkaar gedeeld hebben en dan ineens kom ik erbij
spannend spannend eng
we zien wel
Het was vandaag een rare dag. De nadruk werd steeds gelegd op het feit dat ik vaak geestelijk zo afwezig ben, in mijn eigen wereld. Zelf heb ik het meestal niet eens in de gaten. Men denkt dat het een bepaald mechanisme is om niet te hoeven horen wat mij pijn doet of om mogelijke aankomende triggers te vermijden. Ik realiseer me dat ik hierdoor 'gaten' heb en soms niet meer kan herinneren wat ik heb gedaan of wat er is gebeurd of hoe ik thuis ben gekomen oid.
Wazig
Verder 3 keer in slaap gevallen op therapie (In de pauze, dus wel netjes hoor ) en nu ben ik nog steeds doodmoe.
quote:Echinaforce, druppeltjes of tabletjes, helpen echt!
Op donderdag 30 januari 2003 16:39 schreef AudreyHepburn het volgende:Als iemand tips heeft om een doorbrekende keelpijn te stoppen, graag. Ik zit hier al met de neusspray, Antaflu's, thee en coltrui, maar als er nog iets is wat echt preventief helpt, GRAAG.
quote:vreemd he dat dat gedrag jezelf niet eens opvalt terwijl anderen zoiets zo duidelijk zien en dat je nu ineens beseft wat het inhoudt (gaten etc)
Op donderdag 30 januari 2003 16:47 schreef DuchessX het volgende:[..]
Het was vandaag een rare dag. De nadruk werd steeds gelegd op het feit dat ik vaak geestelijk zo afwezig ben, in mijn eigen wereld. Zelf heb ik het meestal niet eens in de gaten. Men denkt dat het een bepaald mechanisme is om niet te hoeven horen wat mij pijn doet of om mogelijke aankomende triggers te vermijden. Ik realiseer me dat ik hierdoor 'gaten' heb en soms niet meer kan herinneren wat ik heb gedaan of wat er is gebeurd of hoe ik thuis ben gekomen oid.Wazig
Verder 3 keer in slaap gevallen op therapie (In de pauze, dus wel netjes hoor
) en nu ben ik nog steeds doodmoe.
slapen op therapie? Foei!
deed ik ook zo vaak, vroeg ik aan een andere groepsgenoot me wakker te maken, werkte perfect even rusten tussendoor.
quote:Heya Brighteyes! Hoe is het nu dan? Met mij gaat ie wel lekker op zich na 4 maanden. Af en toe nog beetje nare dromen.
Op donderdag 30 januari 2003 17:01 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Echinaforce, druppeltjes of tabletjes, helpen echt!
Maar jah, happy muziek doet wonderen.
quote:Wat moet ik me daarbij voorstellen ? Iets van de natuurwinkel oid ?
Op donderdag 30 januari 2003 17:01 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Echinaforce, druppeltjes of tabletjes, helpen echt!
quote:van dr. vogel, gewoon verkrijgbaar bij het kruidvat
Op donderdag 30 januari 2003 17:18 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen ? Iets van de natuurwinkel oid ?
* AudreyHepburn schenkt 27348e kop thee van vandaag in
Maar ik las gisteravond op een kanker-informatiesite dat de behandeling die ze bij mijn moeder gaan doen er een is die niet gericht is op genezing maar op afremmen, en dat ze die doorgaans toepassen als genezing niet meer mogelijk is. Daar was ik gisteravond goed van over mijn toeren, toen heb ik mijzelf bijeengeraapt door me in te prenten dat je niet alles moet geloven wat je op internet leest, en nu ben ik wel kalmer, maar het spookt wel steeds door mijn hoofd.
Gelukkig vanavond kroeg en film met een paar erg lieve mensen van toneel
quote:Meis dat is zeker eng om te lezen
Op donderdag 30 januari 2003 17:56 schreef Fogerty het volgende:
Maar ik las gisteravond op een kanker-informatiesite dat de behandeling die ze bij mijn moeder gaan doen er een is die niet gericht is op genezing maar op afremmen, en dat ze die doorgaans toepassen als genezing niet meer mogelijk is.![]()
sterkte
Verder zit ik ook met twijfels in m'n kop. Hopelijk krijg ik snel wat duidelijkheid
Ik denk dat ik maar effe ga liggen
quote:Misschien moet je gewoon de behandelend arts eens opbellen en vragen hoe dat precies zit. Dan krijg je de directe waarheid te horen en hoef je niet via via dingen van internet te vernemen
Op donderdag 30 januari 2003 17:56 schreef Fogerty het volgende:
Daar was ik gisteravond goed van over mijn toeren, toen heb ik mijzelf bijeengeraapt door me in te prenten dat je niet alles moet geloven wat je op internet leest, en nu ben ik wel kalmer, maar het spookt wel steeds door mijn hoofd.
quote:zou je als familie zomaar de behandelend arts kunnen bellen?
Op donderdag 30 januari 2003 17:59 schreef Tijn het volgende:[..]
Misschien moet je gewoon de behandelend arts eens opbellen en vragen hoe dat precies zit. Dan krijg je de directe waarheid te horen en hoef je niet via via dingen van internet te vernemen
quote:Haal Trachitol bij de apotheek, ik zweerde bij dat spul.
Op donderdag 30 januari 2003 17:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
Als het helpt ben ik jullie HEEL erg dankbaar, want keelpijn kan ik nu echt absoluut niet gebruiken. Dankjulliewel !* AudreyHepburn schenkt 27348e kop thee van vandaag in
quote:Als je directe famillie bent, denk ik van wel ja. Tis allicht te proberen, toch?
Op donderdag 30 januari 2003 17:59 schreef DarkElf het volgende:[..]
zou je als familie zomaar de behandelend arts kunnen bellen?
quote:idd
Op donderdag 30 januari 2003 18:01 schreef Tijn het volgende:[..]
Als je directe famillie bent, denk ik van wel ja. Tis allicht te proberen, toch?
quote:Precies. Of anders kun je misschien een afspraak maken om erover te praten
Op donderdag 30 januari 2003 18:15 schreef Fogerty het volgende:
maar ik denk eigenlijk dat die over de telefoon niet echt concrete dingen gaat zeggen. Nouja, kan het altijd proberen
quote:Dat klinkt wel goed
Op donderdag 30 januari 2003 18:24 schreef BlaatschaaP het volgende:
Op het moment wil ik graag keihard muziek opzetten en een beetje rondspringen.
quote:Ik ben gister voor het eerst geweest, en gister en vandaag was het gewoon een vak dat goed ging, en een vak dat slecht ging
Op donderdag 30 januari 2003 18:28 schreef Wolkje het volgende:[..]
Dat klinkt wel goed
![]()
Hoe gaat je toetsweek tot nu toe?
Maar mijn oma is er nog waardoor ik mijn muziek niet hard op kan zetten .
het niveau van de praktijklessen gaat steeds meer omhoog, en we moeten steeds meer delen van bepaalde procedures vlekkeloos kunnen uitvoeren, eindelijk valt er wat te doen, aan het begin viel er niets te doen en zat je ook maar naar een scherm te staren en een beetje op SEQ raggen (bijna zelfde idee als F5-en )
het enige nadeel is dat de mensen die naast me zitten er totaal geen kut meer van snappen, en omdat ik een van de weinigen (zo niet, de enige) ben die de procedures helemaal uit mn hoofd kan doen komt iedereen bij mij zeuren "hoe moet dit nou? ja en wat moet ik nu dan doen?"
quote:Hand voor je mond met dat ongegeneerde gegeeuw
Op donderdag 30 januari 2003 18:23 schreef thoth het volgende:
Van A tot B langzaamrijdend en stilstaand verkeer. Normale reistijd drie kwartier, vandaag 2 en een half uur. Dien mij maar op, ik ben gaar
On-topic: Opgelucht. Hondje ziet er weer stukken minder ziek uit.
Owja, en ook opgelucht dat Thoth het verkeer de schuld geeft van zijn gare toestand i.p.v. mijn eindeloze geklep gisteravond
quote:Jou wordt juist het beste gegund,
Op donderdag 30 januari 2003 19:07 schreef BlaatschaaP het volgende:
Het wordt me ook echt niet gegunt he?.
Omring je alleen met het goede uit dit leven!
Shmoops: is je atelier al klaar? Het moet he, vandaag . Leuk dat jij een crea-iemand bent. Veel plezier in je hok!
Met mij gaat het goed. Heel leuke dag gehad met mijn kinders.
Een collega kwam op klassenconsultatie. Heb echt super feedback gekregen . Ze vindt me 'uitbundig' voor de klas, waardoor ik de kinderen blijf boeien
.
Al noem ik het zelf liever 'levendig'.
Ik heb lekker al weekend, morgen ADV.
Mijn eerste wijntje heb ik al op .
quote:Ik weet dat me echt het beste gegunt wordt door de mensen om me heen... Dat wel
Op donderdag 30 januari 2003 19:26 schreef yvonne het volgende:[..]
Jou wordt juist het beste gegund,
alleen moet je een beetje leren afstand te nemen van mensen die je kennelijk iets niet gunnen.Omring je alleen met het goede uit dit leven!
En afstand nemen.. zo wil ik het niet noemen.. meer weten wat ik wel en niet moet doen.. en gewoon dingen rustig kunnen bekijken voor ik beslissingen maak.. dat is belangrijk, vind ik..
Maargoed.. grote voor jou
.
quote:Fijn dat je je zo goed voelt!
Op donderdag 30 januari 2003 19:29 schreef Moonah het volgende:
Met mij gaat het goed. Heel leuke dag gehad met mijn kinders.
Een collega kwam op klassenconsultatie. Heb echt super feedback gekregen. Ze vindt me 'uitbundig' voor de klas, waardoor ik de kinderen blijf boeien
.
Al noem ik het zelf liever 'levendig'.Ik heb lekker al weekend, morgen ADV.
Mijn eerste wijntje heb ik al op.
quote:Hoi! Goed te horen dat het goed met je gaat, op de dromen na dan!
Op donderdag 30 januari 2003 17:11 schreef Oesie het volgende:[..]
Heya Brighteyes! Hoe is het nu dan? Met mij gaat ie wel lekker op zich na 4 maanden. Af en toe nog beetje nare dromen.
Maar jah, happy muziek doet wonderen.
Hoe ik me voel?
Voornamelijk KOUD. Hier op de overloop waar ik zit te fokken is de verwarming niet echt sterk! Zowieso stuiterd te CV-ketel een beetje dus ik hou mijn hart vast.
quote:Wij komen er wel hé meis?
Op donderdag 30 januari 2003 17:10 schreef DarkElf het volgende:[..]
vreemd he dat dat gedrag jezelf niet eens opvalt terwijl anderen zoiets zo duidelijk zien en dat je nu ineens beseft wat het inhoudt (gaten etc)
slapen op therapie? Foei!
![]()
deed ik ook zo vaak, vroeg ik aan een andere groepsgenoot me wakker te maken, werkte perfect even rusten tussendoor.
Vanaf volgende week collega's
Ik ben moe
Ik ga me niet meer verzetten tegen al die gedachtes die ik heb omdat het averechts werkt. Soms zou ik wel willen dat ik wat minder gedachtes had.
Voor de rest gaat het goed. Voel me rustig en ontspannen en ben lekker moe.
quote:tuurlijk komen wij er!
Op donderdag 30 januari 2003 20:33 schreef DuchessX het volgende:[..]
Wij komen er wel hé meis?
Vanaf volgende week collega's
Ik ben moe
Collega
Ikke ook moe, vandaag was toch zwaarder dan ik dacht
Ik heb wel weer zin in morgen *heeft redenen/doet geheimzinnig*
Verder net een goed gesprek gehad met m'n moeder, over het verleden, dingen die ons dwars zaten, het claimende van m'n vaders kant (zie boven), etc etc.
en stiekum lach ik een beetje om de mensen die waarschijnlijk de hele nacht nog zitten te tiepen
terwijl ik zo heeeeeerlijk ga doen (heb dan wel 2 weken lang elk vrij uurtje eraan besteed om het niet vannacht te hoeven doen).
nog 1 keer:
quote:hehehehe en terecht...ik ben ook van het type alles op het laatste moment maar ik was ook al met delen bezig om het te veranderen......maar ik ben net als jij ook al op de goede weg keep it up zou ik zeggen
Op donderdag 30 januari 2003 23:29 schreef -Sum- het volgende:
ik ben echt trotsen t gekke is: op mezelf
ik ben altijd zo iemand die alles tot op het laatste uitstelt en dan vet moet stressenen morgen om 15:00 is er een deadline op school. dan moeten alle examenleerlingen hun leesdossiers voor alle talen inleveren (tig verslagen dus en als je t niet afhebt mag je geen examen doen
). En IK heb t gewoon NU al af
![]()
en dat terwijl ik ook nog van 5 tot 10 gewerkt heb, hoefde net alleen nog maar 1 frutseltjes uit te printen.
hele verbetering op mezelf...en stiekum lach ik een beetje om de mensen die waarschijnlijk de hele nacht nog zitten te tiepen
terwijl ik zo heeeeeerlijkga doen (heb dan wel 2 weken lang elk vrij uurtje eraan besteed om het niet vannacht te hoeven doen).
nog 1 keer:
quote:I'll Try
Op donderdag 30 januari 2003 23:35 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
hehehehe en terecht...ik ben ook van het type alles op het laatste moment maar ik was ook al met delen bezig om het te veranderen......maar ik ben net als jij ook al op de goede weg keep it up zou ik zeggen
tis nog maar 4 maandjes....
quote:Je bent niet de enige die trots is op je hoor
Op donderdag 30 januari 2003 23:29 schreef -Sum- het volgende:
ik ben echt trotsen t gekke is: op mezelf
blablabla
nog 1 keer:
ontopic: Voel me jankerig en moe... Wil slapen, maar moet nog ff een opdracht afmaken...geen zin in werken zaterdag
quote:Dat gaat vast helemaal goed komen
Op vrijdag 31 januari 2003 08:47 schreef DarkElf het volgende:
moe en een voor mij giga druk weekend voor de boeg met zondag waar ik het meest tegen op zie
quote:ik doe mijn best maar het vooruitzicht om mijn moeder een hele middag en avond te zien stemt mij niet vrolijk en met reden is gebleken uit hetverleden
Op vrijdag 31 januari 2003 08:50 schreef MrTorture het volgende:[..]
Dat gaat vast helemaal goed komen
Ga d'r voor
Ik weet niet hoe ik me moet voelen vandaag..
Ergens voel ik me wel goed, maar toch... het zit niet lekker...
Zo naar school voor 3 lesuurtjes, en dan weer lekker naar huis, eerst even naar de stad om een CD te kopen... lekker douchen en naar koor..
*Tori Amos CD opzet*
tot vanmiddag..
quote:Wrom zie je tegen zondag op?
Op vrijdag 31 januari 2003 08:47 schreef DarkElf het volgende:
moe en een voor mij giga druk weekend voor de boeg met zondag waar ik het meest tegen op zie
<edit> ik heb het al gezien
Sterkte hoor
Ik ben moe en moet om 10.10uur bij de tandarts zijn *ril*
Dat gaat ¤ kosten want ik moet nieuwe kronen
quote:Jammer dat je zo lang hebt afgesproken.
Op vrijdag 31 januari 2003 08:58 schreef DarkElf het volgende:[..]
ik doe mijn best maar het vooruitzicht om mijn moeder een hele middag en avond te zien stemt mij niet vrolijk en met reden is gebleken uit hetverleden
quote:En?
Ik voel me helemaal![]()
Maar wel helemaal
quote:ik moet nog 8 weken en dan nog een korte stageperiode dus voor mij is het wel wat makkelijker denk ik anyway succes ermee
Op vrijdag 31 januari 2003 00:25 schreef -Sum- het volgende:[..]
I'll Try
tis nog maar 4 maandjes....
quote:Mijn oma en ik zijn op dezelfde dag jarig en mijn oma wil ons allemaal op de thee hebben en daarna "gezellig" uit eten, verleden jaar was het een d-r-a-m-a
Op vrijdag 31 januari 2003 09:56 schreef Moonah het volgende:[..]
Jammer dat je zo lang hebt afgesproken.
Ik spreek hoogstens twee uurtjes met mijn moeder af en dat gaat dan (sinds een poosje) prima.
Kwestie van je eigen grenzen respecteren.
maar mijn oma wil het zo graag
Ik kan hier niet onderuit komen helaas.
Mijn grenzen wat betreft mijn moeder ken ik heel goed ondertussen, geloof me
Morgen zie ik mijn vriendje weer (misschien ligt hij al te
maar ja ik zie hem toch) en als het niet te glad wordt vandaag/morgen dan ga ik gezellig winkelen met 2 vriendinnen.
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 01:37 schreef SolidArt het volgende:
* Sundae voelt zich erg brak
Verder wel redelijk, mooi weer buiten en dat is wel fijn...
Dus...
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 11:35 schreef DuchessX het volgende:
Vertwijfeld, heb ik me nou zo vergist? Waar is het fout gegaan?
mail me als je kan
quote:Kop op meis.. niet zo neerslachtig doen .. twijfel niet , is nergens voor nodig.
quote:zo voel ik me ook op het moment...maar denk wel om een andere reden dan dat jij je zo voelt
Zo dat is er even uit.....
quote:michelinmannetje!!!!! Wat is het geworden?????
Ik voel me helemaal![]()
Maar wel helemaal
quote:wat haal je je aan??!!?? succes in elk geval
Op vrijdag 31 januari 2003 12:22 schreef Tania18 het volgende:
Erg chagrijnighet is toch wel moeilijk om 365 gedichtjes en tekstjes e.d. te verzinnen
![]()
![]()
Zo dat is er even uit.....
quote:Hoezo dat ? Was het niet leuk bij de tandarts
Op vrijdag 31 januari 2003 11:03 schreef Essiepessie het volgende:
Agressief![]()
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 13:14 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb het veel te druk.
quote:Leuk geprobeerd, maar je hebt geen flauw idee waar ik het over heb
Op vrijdag 31 januari 2003 11:51 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Kop op meis.. niet zo neerslachtig doen .. twijfel niet , is nergens voor nodig.
Ben erg moe en voel me eenzaam.
quote:* fee-tje denkt na lange tijd weer terug aan Fok!.
Op vrijdag 31 januari 2003 14:39 schreef DuchessX het volgende:[..]
Leuk geprobeerd, maar je hebt geen flauw idee waar ik het over heb
Ben erg moe en voel me eenzaam.
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 14:51 schreef Eigenbehuizing.nl het volgende:
ik heb geen zin om te werken
Ik wil weer die arm om me heen... die arm die me zoveel steun geeft en warmte..
Nu kan ik er helemaal niet meer tegen... ben toch maar alleen... alleen kan en ben ik veel te weinig om het allemaal aan te kunnen...
Waarom kan ik niet stoppen met verliefd zijn.....
Ik mis je...
maar net voor de verandering eens een keertje fotootjuhs gemaakt met daglicht (=veel lichter enzo dan anders) en dat zag er dus niet uit...
ut ging net weer wat beter maar nou voel ik me gelijk weer lelijk enzo
quote:Heej! Ik ken je wel niet... maar ik zag dat je je fotootjes in het Fok-Users-Foto-topicje had geplaatst en daar kwamen toch alleen maar positieve reacties op?
Op vrijdag 31 januari 2003 16:40 schreef VixenFromHell het volgende:
ik dacht dat ut weer wat beter werd...maar net voor de verandering eens een keertje fotootjuhs gemaakt met daglicht (=veel lichter enzo dan anders) en dat zag er dus niet uit...
ut ging net weer wat beter maar nou voel ik me gelijk weer lelijk enzo
quote:mjah das ook 1 van de redenen dat ut weer wat beter ging...
Op vrijdag 31 januari 2003 16:47 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Heej! Ik ken je wel niet... maar ik zag dat je je fotootjes in het Fok-Users-Foto-topicje had geplaatst en daar kwamen toch alleen maar positieve reacties op?
voor de rest gaat ut ook wel goed eigenlijk
andere reden dat ut weer beter ging is dat ik nie meer zo gepest word op school enzo,
kan ut nu met een aantal wel goed vinden
en dit is toch maar tijdelijk ff (dat hoop ik tenminste )
quote:Vast iets met sneeuw.
Op vrijdag 31 januari 2003 17:01 schreef Frenkie het volgende:
ontspannen
vanavond gaat deze jongen lekker op vakantie
Have fun, beeb.
quote:Tss.. jij wel
Op vrijdag 31 januari 2003 17:01 schreef Frenkie het volgende:
ontspannen
vanavond gaat deze jongen lekker op vakantie
Veel plezier!
En nu eerst even een uur in bad wegweken want ik moet spanningen kwijt. Ligt het aan mij of bestaat de wereldpopulatie uit relatief veel egoisten?
Het begon allemaal leuk zo, op school was het gezellig en mijn proefwerken gingen goed.. tot ik mijn supermooie ring kwijtraakte.. Ik heb overal gezocht en hem niet teruggevonden.. Het ergste is nog wel dat hij van mijn oma was.. Volgens mij betekende hij echt veel voor d'r..
Maargoed, ik dus de hele dag in de zenuwen om het haar te moeten vertellen, ondertussen ging ik naar de film met wat klasgenoten waarna ik de bus terug wilde nemen.. Ik bleek de verkeerde genomen te hebben en belande in the middle of nowhere . De buschauffeur was zo aardig me op een wat bekender stationnetje af te zetten waar ik mijn normale bus kon nemen en waardoor ik toch nog thuis kwam.. Toen mocht ik het mijn oma vertellen die half ontplofte, en leuk ook begon over mijn proefwerkinhaalformulieren die ik niet heb opgehaald maar wel nodig zijn, mijn bijlessen die ik zou regelen maar die niet geregeld.. Ze was me 'alleen aan het voorbereiden op hoe erg mijn tante zou ontploffen'..
.
Nouja, ik voel me echt megakut op het moment, er zijn amper mensen online met wie ik even kan kwekken en bah... Ik moet morgen weer werken.
.
quote:Hartstikke creatief, leuk joh!
Op vrijdag 31 januari 2003 19:46 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:Verder ben ik van plan dit weekend bij xenis een hout blanken kistje te halen en die donkerblauw te verven en dan plaatjes van Harry Potter erop te doen en daarover lakken en dan heb ik een zelf ontworpen nachtkastje .
Dus weer creabea-achtig.
Ben je altijd zo creabea geweest?
Je doet het goed ATJ ga zo verder
Ik voel me eenzaam. Naast de dingen die ik normaal aan mijn hoofd heb, is er nu nog iets bijgekomen waar ik me erge zorgen over maak. Het leven kan zo'n illusie zijn
quote:Mmm, ik las het net over zondag, wens je heel veel succes meis...
Op vrijdag 31 januari 2003 20:11 schreef DarkElf het volgende:
zie op tegen het weekendben moe, lusteloos, obstinaat
quote:thenx
Op vrijdag 31 januari 2003 20:19 schreef racoon2002 het volgende:[..]
Mmm, ik las het net over zondag, wens je heel veel succes meis...
Lijkt me idd niet zo leuk.. en zeker niet als het "verplicht"is....
ik had op een ontspannen dag gehoopt voor de start maandag van therapie
quote:Inderdaad ja, dat was een stuk beter voor je geweest, hoop dat je er het beste van kunt maken zondag, al is dat misschien raar gezegd? hoop dat je snapt wat ik bedoel, richt je op maandag en niet op zondag....
Op vrijdag 31 januari 2003 20:27 schreef DarkElf het volgende:[..]
thenx
quote:Dat ligt niet aan jou... dat is een gegeven feit
Op vrijdag 31 januari 2003 18:12 schreef thoth het volgende:
10 dagen vrij ! ! ! YES!En nu eerst even een uur in bad wegweken want ik moet spanningen kwijt. Ligt het aan mij of bestaat de wereldpopulatie uit relatief veel egoisten?
Ben je al helemaal rimpelig?
quote:Kun je geen 'griepje' krijgen?
Op vrijdag 31 januari 2003 20:27 schreef DarkElf het volgende:[..]
thenx
Even serieus DE, moet je nou eens even heel goed luisteren:
Jij bent heel hard je best aan het doen je leven een beetje in balans te krijgen en hebt daarbij alle positieve dingen nodig die je maar kunt vinden.
Dagen als aankomende zondag maken op dit moment alles negatief, beinvloeden en verknallen je hele weekend en maken je onrustig.
Hoe gezond zijn we dan nog bezig?
Nu bedenk jij in je hoofd alle redenen waarom je wel móet gaan, maar guess what?
Je hóeft niet.
All you have to do is say no.
Omdat het voor jóu niet goed is nu.
Bang dat je niet serieus genomen wordt, dan moet je eerst jezelf serieus nemen.
Zorg voor jezelf dus, ik hoef je toch niet te vertellen hoe belangrijk dat is?
quote:heb me deze week suf gebadderd met allerlei heerlijke kruiden om maar niet na te denken
Op vrijdag 31 januari 2003 21:09 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Tip aan DE gewoon veel leuke afleiding zorgen ff lekker jezelf verwennen , dan ben je niet te veel druk aan het maken over wat er nog komen gaat , misschien valt het wel mee .
quote:Even een knip
Op vrijdag 31 januari 2003 21:07 schreef shmoopy het volgende:
Zorg voor jezelf dus, ik hoef je toch niet te vertellen hoe belangrijk dat is?
lieve shmoopy ik sta volledig achter je post alleen heb ik het lef nog niet om zo duidelijk voor mezelf te kiezen, klinkt zwak, zo voelt het ook maar ik durf het nog! niet.
Ik kán mijn moeder nog niet volledig het hoofd bieden en ik zou mezelf alleen pijn doen als ik het tegen beter weten in toch ga proberen, snap je wat ik bedoel?
klinkt zo zwak maar het is wel de realiteit, en mss mag ik dan helemaal niet zeuren, ik doe het mezelf aan
*trots is*
quote:Meiske, je doet het hartstikke goed en ik ben méér dan trots op jou. Ik heb er alle vertrouwen in dat je vooruit zult gaan, simpelweg om dat ik jou persoonlijk ken en ik nu ook al heel goed vooruitgang zie.
Op vrijdag 31 januari 2003 21:45 schreef DarkElf het volgende:
en ipv aan de wijn of baileys te gaan om me eens lekker klote te voelen heb ik net verse jus geperst*trots is*
Het is nou eenmaal niet zo dat een persoon van dag 1 op dag 2 totaal veranderd is; dat kan gewoon niet, je moet er ook alle tijd voor nemen die jij ervoor nodig hebt. Je komt er wel meis, al is het met vallen en opstaan. Ik heb vertrouwen in jou en ik hoop dat jij ook steeds meer vertrouwen krijgt in je eigen kunnen en mogelijkheden.
quote:Step by step
Op vrijdag 31 januari 2003 21:37 schreef DarkElf het volgende:
klinkt zo zwak maar het is wel de realiteit, en mss mag ik dan helemaal niet zeuren, ik doe het mezelf aan
quote:Precies!!!!!!
Op vrijdag 31 januari 2003 22:02 schreef Moonah het volgende:[..]
Step by step
.
Je herkent je grenzen al wel, je kunt er alleen nog niet naar handelen.
Geeft niets, ga je heus nog wel leren.
Ik voel me warm en gelukkig van binnen vanwege het goede contact en de warme vriendschap met DarkElf.
Dubbel dus.
quote:Goed zo.
Op vrijdag 31 januari 2003 21:45 schreef DarkElf het volgende:
en ipv aan de wijn of baileys te gaan om me eens lekker klote te voelen heb ik net verse jus geperst*trots is*
En ik snap je heel goed, hoor.
Het gevoel volgt vanzelf het verstand mettertijd, dat moet gewoon groeien.
Ik zou wel heel graag een knuffel willen van iemand nu..
Voel me een klein beetje verdrietig, en verder heel erg moe..
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 02:01 schreef PrivateRyan het volgende:
Nog niet chagerijnig..
---
Ik ben lekker depressief aan het wezen, kan maar beter slapen geloof ik.
Ik voel me een beetje blegh eigenlijk.
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 03:01 schreef MUUS het volgende:
Ik lag om 22.00u in mijn bed en zit nu klaarwakker te wezen..
Ik voel me een beetje blegh eigenlijk.
voor MUUS en misschien moet je jezelf even afleiden van allerlei gedachtes?
quote:Mja, probeer ik eens een beetje bij te tanken door vroeg naar bed te gaan, krijg je dit.
Op zaterdag 1 februari 2003 03:04 schreef Ripley het volgende:[..]
Dat is mooi kut.
voor MUUS en misschien moet je jezelf even afleiden van allerlei gedachtes?
Ik ga maar een koppie thee zetten en een boek erbij pakken ofzo.
Wat is de nacht dan ineens stil, he? Alsof je Remy heet...
*zuchtje*
Dikke Ripley-lieffie.
quote:Mijn mail doet het niet
Op zaterdag 1 februari 2003 03:12 schreef MUUS het volgende:[..]
Mja, probeer ik eens een beetje bij te tanken door vroeg naar bed te gaan, krijg je dit.
![]()
Ik ga maar een koppie thee zetten en een boek erbij pakken ofzo.
Wat is de nacht dan ineens stil, he? Alsof je Remy heet...
*zuchtje*Dikke
Ripley-lieffie.
Maar als je even wilt praten moet je even MSN-en naar mijn mama's adres: -edit: weer even weg-
[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 01-02-2003 03:26]
quote:Ah
Op zaterdag 1 februari 2003 03:15 schreef Ripley het volgende:
Mijn mail doet het nietMaar als je even wilt praten moet je even MSN-en naar mijn mama's adres: -edit: weer even weg-
Ik voel me overigens vrij goed.
As usual.
[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 01-02-2003 03:26]
Dus ik ga weer die kant op en hopelijk val ik snel in slaap door de warme armpjes en beentjes die ik zo om me heen ga voelen. .
Spreek je snel, Ripley!
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 03:27 schreef MUUS het volgende:warme armpjes en beentjes
Verder mis ik ook wel iemand eigenlijk (jaja ik weet het, heel erg aanstellerig), magoed de gedachte dat ik dr maandag weer zie maakt weer genoeg goed
quote:Da's mooi
Op zaterdag 1 februari 2003 12:09 schreef dikkiedik87 het volgende:
Voel me nu rustig
Ik voel me oke. Vandaag ga ik verder met mijn enkele-weken-geleden-gestarte-grote-schoonmaak-in-het-kader-van-het-is-bijna-lente.
Ik heb een hekel aan poetsen, maar nu heb ik er eik best zin in .
Gister afscheid van me werk genomen .
quote:Moonah, ik doe precies hetzelfde sinds een paar weken!
Op zaterdag 1 februari 2003 12:14 schreef Moonah het volgende:
Ik voel me oke. Vandaag ga ik verder met mijn enkele-weken-geleden-gestarte-grote-schoonmaak-in-het-kader-van-het-is-bijna-lente.
Ik heb een hekel aan poetsen, maar nu heb ik er eik best zin in.
Ontopic:
Ik geniet van de sneeuw die van de tuin iets heel moois gemaakt heeft,
en ik ga vandaag alleen maar doen waar ík zin in heb.
Nu ff pauze, met een kop warme chocomel, want ja, ook al heb ik de lente in mijn bol, het is nog steeds winter .
Tis dat ik geen sherry in huis heb, anders...
quote:Ja, prachtig is dat! Ik heb net een merel zitten bespieden die van een vetbol zat te pikken. Het ontroert me bijna
Op zaterdag 1 februari 2003 14:26 schreef shmoopy het volgende:
Ik geniet van de sneeuw die van de tuin iets heel moois gemaakt heeft,
en ik ga vandaag alleen maar doen waar ík zin in heb.
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 14:49 schreef DarkElf het volgende:
Gewoon ff eenvoor lieve Shmoops en lieve Moonah
Zo. Op naar mijn emmer en dweil .
Ik heb ook wel van die Swiffer-wet, maar die doen het toch niet zo grondig als gewoon stevig dweilen .
Gisteravond ging prima want ZE WIST HET AL! Whehe.
Mijn zus is ongelooflijk nuchter, zeker in vergelijking met een labiel emotiodiertje als ik. Ik hoor 'ongeneeslijk' en raak in paniek. Mijn zusje hoort 'ongeneeslijk', denkt aan 'chronisch' en vergelijkt het met iemand die een kogel in zijn hoofd heeft en daarmee gewoon door kan leven. Ik dacht dat de hormoonbehandeling het verspreiden van de ziekte afremt, zij denkt dat het het helemaal stop kan zetten. Hetgeen erg mooi zou zijn
Ik weet niet of zij het te licht opvat of ik te zwaar, dat weten we pas als we de uitslag hebben van de buikscan en foto's van volgende week, en het hangt ook af van of de behandeling aanslaat natuurlijk.
Hoe dan ook was het voor mij erg goed om een avondje door te brengen met mijn nuchtere en stabiele zus
Nu opruimen en douchen enzo, vanavond lekker uit.
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 15:03 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:Lol het word nog eens wat met me .
.
ook voor DE,
en iedereen die zich niezolekker voelt.
Ik ga een brute sneeuwpop maken met de shmoopies,
en ik zet 'm mijn zonnebril op.
BHFH, I'm your ideal woman
En on-topic:
Ik voel me erg tevreden .
Dalijk ga ik lekker macaroni maken en vanavond doen we de open haard aan
Ow ja, mijn vriendin is vannacht om half twaalf bevallen van een zoon
Binnenkort op kraamvisite bij het nieuwe kleine mensje
quote:ROFLOL
Op zaterdag 1 februari 2003 17:42 schreef Moonah het volgende:
Zo!
Mijn huis ruikt naar citroen, alles blinkt en is spik en span.
Nu ga ik aan het eten beginnen.BHFH, I'm your ideal woman
En on-topic:
Ik voel me erg tevreden.
Way to go Moonah, Shmoopsie en DarkElf geniet van je vrije avond, wat een meevaller
Fogerty ik volg de ontwikkelingen,vind dat je heel goed kunt relativeren terwijl het eigenlijk heel zwaar is voor je.
Voor alle andere R+Ptjes een
quote:Hmm, jij gaat niet lekker de laatste tijd, hé?
Op zaterdag 1 februari 2003 18:19 schreef Juup© het volgende:
Gespannen, gefrustreerd, rusteloos, lomp.
Toch dan maar.
quote:Klopt, de laatste dagen gaat het slecht.
Op zaterdag 1 februari 2003 18:24 schreef shmoopy het volgende:[..]
Hmm, jij gaat niet lekker de laatste tijd, hé?
Toch
dan maar.
ik moet van mijn psieg een stemmingsgrafiek bijhouden per maand, gisteren gemaakt aan de hand van mijn notities, werd er niet vrolijk van
waar is die vrolijke DE gebeleven?
quote:Ooooooooh meiske toch
Op zaterdag 1 februari 2003 18:49 schreef DarkElf het volgende:
ben erg blij met deze vrije avond, toch nog lekker ontspannen....ik moet van mijn psieg een stemmingsgrafiek bijhouden per maand, gisteren gemaakt aan de hand van mijn notities, werd er niet vrolijk van
waar is die vrolijke DE gebeleven?
Mar wel goed dat je die stemmingen bijhoudt, het is erg belangrijk dat men inzicht krijgt in jouw stemmingen
En nu kruip ik even in bed want ik moet en zal vanavond uit
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 19:07 schreef SolidArt het volgende:[..]
Kom me maar es van dat gezeik afhelpen
Ontopic:
Ben een beetje moe, maar verder voel ik me wel goed. Lekker sneeuw buiten
Nouja, ik zie iig weer uit naar een dag met m'n liev zijn morgen..en voor de rest zie ik wel wat er komt..
Grote voor iedereen die het rot heeft.
Verder begin ik te begrijpen waarom vrienden afstand van mij genomen hebben toen het kut ging met mij. Misschien was ik wel afschrikwekkend, als ik iemand anders was en ik zou als het ware mezelf tegen komen in een sombere bui dan zou ik ook niet goed weten wat ik moest doen. Als oppeppende woorden niet helpen en iemand uit de deur meenemen niet helpt, en als er 99 keer van de 100 keer nee wordt gezegd als iemand je wilt meenemen ergens naar toe dan is dat logisch.
Ik neem ze dus niets kwalijk, het was meer mijn eigen schuld, hoewel ik ook geen schuld had, soms gebeuren er gewoon rot dingen.
Ik ben wel van plan om het verwaterde contact weer te gaan herstellen. Door zelf meer van me te laten horen en zo weer in de groep groeien.
Ook ben ik van plan om weer te gaan autorijden. Mijn concentratie laat dat toe op dit moment. Eerst een paar rijlessen om er weer in te komen en dan uit mezelf.
Ook erg onzeker. Ik probeer me eroverheen te zetten. Vragen in m'n kop. En natuurlijk geen antwoorden Ik wil nou wel eens van die verlegenheid af
*zucht*
Krijg ik vandaag een brief in de bus dat therapie a.s. maandag wéér uitvalt (afgelopen maandag dus ook al). *grmbl* ik wil m'n ei kwijt
Nou, daar doe ik het dus voor .
Kortom, ik voel me warm.
quote:Mooi he
Op zaterdag 1 februari 2003 23:12 schreef Moonah het volgende:
Nou, daar doe ik het dus voor.
Ik voel me belabberd, keelpijn, hoofdpijn, nekpijn, maar ik MOET uit. Al is het maar heel even en dan maar de hele avond sinaasappelsapjes ofzo, maar het moet
quote:Have fun!
Op zaterdag 1 februari 2003 23:17 schreef Fogerty het volgende:
Ik voel me belabberd, keelpijn, hoofdpijn, nekpijn, maar ik MOET uit. Al is het maar heel even en dan maar de hele avond sinaasappelsapjes ofzo, maar het moet![]()
Thanks DaBuzzzzz
Maar wel rustig, omdat ik nu lekker alleen thuiszit en daar ook écht veel behoefte aan heb.
Leuk.. vrouwen.. verliefdheid en mensen die het nodig vinden te klieren met de vrouw waar je verlieft op bent, terwijl die weet dat ik gek op der ben..
So much for trust.
Maar nu ga ik wel ff lekker slapen.. en morgen schop ik iedereen verrot die mijn pijn heeft aangedaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |