SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Citizen.Erased op 01-09-2021 13:14:03 ]
Gewoon zorgen dat je de volgende lapo hebt, Of ikquote:Op woensdag 1 september 2021 12:55 schreef UitStraling het volgende:
Staat die domme caaf er nu nog steeds in?
staat nog uitquote:Op woensdag 1 september 2021 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit je lekker onder de grill?
Deze in je handtekening zetten;quote:Op woensdag 1 september 2021 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Mensen blijven maar werk verzinnen. IK GA OVER TWEE DAGEN OP VAKANTIE
Palingbeestjes?quote:Op woensdag 1 september 2021 13:02 schreef bitterbal het volgende:
iemand is weer van dat vlees aan et bakken
Vrijdagmorgen gaat de afwezigheidsassistent al aan en mogen mensen wat mij betreft naar de hel lopen.quote:Op woensdag 1 september 2021 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze in je handtekening zetten;
IK GA OVER TWEE DAGEN OP VAKANTIE
Raar tijdstip.quote:Op woensdag 1 september 2021 13:02 schreef bitterbal het volgende:
iemand is weer van dat vlees aan et bakken
Sta jij niet kwijlend naar zijn balkon te staren nu?quote:Op woensdag 1 september 2021 13:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee denk de buurman Altijd tijdens lunch ruik je dat
beetjequote:Op woensdag 1 september 2021 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sta jij niet kwijlend naar zijn balkon te staren nu?
Die buurman leest hier mee en die weet dat een dood beestje bakken de sleutel is van de kuisheidsgordel van ballie.quote:Op woensdag 1 september 2021 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sta jij niet kwijlend naar zijn balkon te staren nu?
quote:Op woensdag 1 september 2021 13:06 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.bol.com/nl/nl(...)6EAQYASABEgJfufD_BwE
quote:Op woensdag 1 september 2021 13:05 schreef bitterbal het volgende:
kan mijn ogen weer niet openhouden hoor
Ik heb het even gemist, maar ben je oraal mishandeld ?quote:Op woensdag 1 september 2021 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver. Verdoving uitgewerkt. Begint nu pas echt pijn te doen
ja, twee keer zelfsquote:Op woensdag 1 september 2021 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het even gemist, maar ben je oraal mishandeld ?
het is vandaag geen marktdag hierquote:
quote:Op woensdag 1 september 2021 13:06 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.bol.com/nl/nl(...)6EAQYASABEgJfufD_BwE
ik weet het niet met baldie.quote:Op woensdag 1 september 2021 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Baldie gaat je straks wel wat energie geven; allemaal leuke dingen om te doen. Naar de dierentuin, samen sushi eten, op vakantie naar Thailand.
Heb je ibu bruis? Of mag / verdraag je dat niet?quote:Op woensdag 1 september 2021 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, twee keer zelfsOm 8 uur lag ik bij de paro in de stoel, die was zeer tevreden maar trok wel een vulling los, dus om half tien lag ik bij de tandarts in de stoel die ook nog dik een half uur bezig geweest is. Jolijt ende ghenot.
Trek dan ook eens wat kleren aan als je naar bootjes kijktquote:Op woensdag 1 september 2021 13:47 schreef bitterbal het volgende:
het werd net wat fris op het balkon
vandaag je eten in de blender?quote:Op woensdag 1 september 2021 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, twee keer zelfsOm 8 uur lag ik bij de paro in de stoel, die was zeer tevreden maar trok wel een vulling los, dus om half tien lag ik bij de tandarts in de stoel die ook nog dik een half uur bezig geweest is. Jolijt ende ghenot.
Blootjes, har har.quote:Op woensdag 1 september 2021 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Trek dan ook eens wat kleren aan als je naar bootjes kijkt
ja gewone ibu. Maar ff eentje genomen idd.quote:Op woensdag 1 september 2021 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je ibu bruis? Of mag / verdraag je dat niet?
hij ging op vakantiequote:Op woensdag 1 september 2021 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet ook geen maand wachten met afspreken volgende keer.
ik las broodjes.quote:
quote:Op woensdag 1 september 2021 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik las broodjes.
Met kibbeling
en saus.
Ik heb net kibbeling gehad.quote:Op woensdag 1 september 2021 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik las broodjes.
Met kibbeling
en saus.
Daar zouden ze in Den Haag eens iets aan moeten doen!quote:Op woensdag 1 september 2021 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is vandaag geen marktdag hier
Kan die Rutte nou helemaal niks?quote:Op woensdag 1 september 2021 14:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar zouden ze in Den Haag eens iets aan moeten doen!![]()
En dat klootjes volk blijft maar op hem stemmenquote:Op woensdag 1 september 2021 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kan die Rutte nou helemaal niks?
Ben je wel werken?quote:Op woensdag 1 september 2021 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja gewone ibu. Maar ff eentje genomen idd.
Ik word misselijkquote:Op woensdag 1 september 2021 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik las broodjes.
Met kibbeling
en saus.
te veel gegeten?quote:
Nee, maar had ooit koude kibbeling op en dat is niet zo goed gevallen en nu hoef ik het niet meer.quote:
hoe lang was die al koud? een paar dagen?quote:Op woensdag 1 september 2021 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar had ooit koude kibbeling op en dat is niet zo goed gevallen en nu hoef ik het niet meer.
Ik ben ooit ziek geweest van Filet Americain; maar dit jaar toch nog maar eens geprobeerd.quote:Op woensdag 1 september 2021 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar had ooit koude kibbeling op en dat is niet zo goed gevallen en nu hoef ik het niet meer.
wil je alvast ledematen verkopen?quote:Op woensdag 1 september 2021 14:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moderna-gevaccineerden hebben gemiddeld meer dan twee keer zoveel antistoffen in het bloed als mensen die Pfizer kregen.
Net het goede vaccin gekregen. Of mensen met Moderna gaan over 3 jaar ineens dood. Dan niet.
Het scheelt dat ik dat niet lekker vindquote:Op woensdag 1 september 2021 14:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ooit ziek geweest van Filet Americain; maar dit jaar toch nog maar eens geprobeerd.
Welke leveren het meeste op denk je?quote:Op woensdag 1 september 2021 14:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wil je alvast ledematen verkopen?
Armen en ik zoek ook nog een grote teen. Ah een ooglid.quote:Op woensdag 1 september 2021 14:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welke leveren het meeste op denk je?
quote:Op woensdag 1 september 2021 14:47 schreef Karzai het volgende:
Viskraam hier heeft geen vergunning om te frituren, die warmt ze in de magnetron op
quote:Op woensdag 1 september 2021 14:47 schreef Karzai het volgende:
Viskraam hier heeft geen vergunning om te frituren, die warmt ze in de magnetron op
Barbaric!quote:Op woensdag 1 september 2021 14:47 schreef Karzai het volgende:
wat voor pasta?quote:Op woensdag 1 september 2021 14:52 schreef gianni61 het volgende:
Nu durf ik best te zeggen dat ik straks pasta maak met saus uit een potje
veel erger dan magnetron kibbeling gaat het toch niet worden
spaghettiquote:
quote:Op woensdag 1 september 2021 14:56 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb wel zin in een goede portie spareribs van de BBQ nu
Paar uur, maar ik ben een zeurneusquote:Op woensdag 1 september 2021 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe lang was die al koud? een paar dagen?
Kibbeling is dan ook een beetje als kattenvoer van de Aldi voor 22 cent per blikje.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Paar uur, maar ik ben een zeurneus
Behalve dat kibbeling een tikje duurder is dan 22 ct.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kibbeling is dan ook een beetje als kattenvoer van de Aldi voor 22 cent per blikje.
Smaakt anders prima.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kibbeling is dan ook een beetje als kattenvoer van de Aldi voor 22 cent per blikje.
Leuke rubriekquote:Op woensdag 1 september 2021 15:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kibbeling? Of kattenvoer van de Aldi voor 22 cent per blikje?quote:
Gewoon afval van welke vips dan ook dus.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:23 schreef Karzai het volgende:
Kibbeling is een snack die bestaat uit stukken gesneden vis die in een beslag worden gedompeld en daarna gefrituurd. Het woord kibbeling duidde van oorsprong op gezouten kabeljauw en zou een verbastering van het woord zijn. De rest van de vis werd bij voorkeur als moten opgediend, zodat de wangen min of meer als afval golden[1] van de kabeljauwvangst aan, in de negentiende eeuw een belangrijk bestanddeel van het Nederlandse volksvoedsel.[2] Inmiddels wordt kibbeling niet alleen van kabeljauw gemaakt, maar van allerlei soorten witvis, zoals pollak, heek, schelvis, wijting en koolvis.[3]
De wang wordt inmiddels als ware delicatesse gezien en je betaalt er in Nederland de hoofdprijs voor.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon afval van welke vips dan ook dus.
Net als frikandelquote:Op woensdag 1 september 2021 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon afval van welke vips dan ook dus.
Kibbelingquote:Op woensdag 1 september 2021 15:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Kibbeling? Of kattenvoer van de Aldi voor 22 cent per blikje?
Uitstekend de focus op het onderwerp gelegdquote:Op woensdag 1 september 2021 15:27 schreef Karzai het volgende:
Zit een spin voor mijn raam, hij heeft een weps gevangen
[ afbeelding ]
good guy spiderquote:Op woensdag 1 september 2021 15:27 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeger vochten mannen nog vrolijk door met een been en een arm eraf geslagen door een Claymore, wat heb je?quote:Op woensdag 1 september 2021 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
kauwen doet al pijnBen nu een half uur aan het doen over een appel
Godenproductquote:
is dat dan rauwe makreelpuree?quote:Op woensdag 1 september 2021 15:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Godenproduct
Jaar terug ook eens filet americain van makreel gegeten. Dat was lekker
vanochtend dubbel paradentaal mishandeld.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger vochten mannen nog vrolijk door met een been en een arm eraf geslagen door een Claymore, wat heb je?
Zenuwbehandeling?quote:Op woensdag 1 september 2021 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vanochtend dubbel paradentaal mishandeld.
krijg hem niet scherp als ik inzoomquote:Op woensdag 1 september 2021 15:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Uitstekend de focus op het onderwerp gelegd
quote:Op woensdag 1 september 2021 15:27 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Zal wel gerookt zijn zeker.quote:
Zitten die ook bij jou op het terras?quote:Op woensdag 1 september 2021 15:42 schreef bitterbal het volgende:
nou nou nou nou nou [ afbeelding ]
ja begrijp je nu welke doodsangsten ik uitsta Als ik niet oplet wikkelen ze mij ook ook zo inquote:Op woensdag 1 september 2021 15:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zitten die ook bij jou op het terras?
Ik had laatst eens zo'n spin die op een wesp lijkt in m'n huis. Voelde me helemaal stoer met m'n gepimpte bewaker. Dag later was hij door zo'n hooiwagen gedood. Nog steeds geen idee hoe dat in vredesnaam mogelijk is.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:46 schreef Karzai het volgende:
Spannend toch zo'n roofdier voor het raam
Waarschijnlijk is al het gepraat over eten het probleemquote:Op woensdag 1 september 2021 15:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zitten die ook bij jou op het terras?
Jij weegt dik 75 kilo, echt niet dat die spinnetjes dat luktquote:Op woensdag 1 september 2021 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja begrijp je nu welke doodsangsten ik uitsta Als ik niet oplet wikkelen ze mij ook ook zo in
ze zijn zich nu aan het verzamelen.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij weegt dik 75 kilo, echt niet dat die spinnetjes dat lukt
Als het zo'n roedel kruisspinnen is zou ik wel gaan oppassen met slapen.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zijn zich nu aan het verzamelen.
Ja die zijn hetquote:Op woensdag 1 september 2021 15:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het zo'n roedel kruisspinnen is zou ik wel gaan oppassen met slapen.
quote:Op woensdag 1 september 2021 15:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien wachten ze wel op de pruimencompotetijd of als je een beetje pruttig bent?
Zijn ze van de talibans ?quote:Op woensdag 1 september 2021 15:51 schreef bitterbal het volgende:
Het is niet de vraag of ze het gaan maar hoeneer ze het gaan doen
oh ja ik sport nooit dus ben veiligquote:Op woensdag 1 september 2021 15:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pruttig - Staat van zijn na sporten op een nat grasveld.
Oh dat valt weer mee dan.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben geen kleine baardjes
Kun je nog wel pruttig zijnquote:Op woensdag 1 september 2021 15:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja ik sport nooit dus ben veilig
quote:Op woensdag 1 september 2021 16:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lief koosnaampje wel, Prutje.
warme rijsteprutquote:
*komt stuntelig aanrennen met kokende tomatensoep*quote:Op woensdag 1 september 2021 16:03 schreef UitStraling het volgende:
"Heeeyyyy Prut komt es ff heel gauw bier brenge"
quote:Op woensdag 1 september 2021 16:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*komt stuntelig aanrennen met kokende tomatensoep*
quote:Op woensdag 1 september 2021 16:04 schreef UitStraling het volgende:
* net op tijd de broek weer omhoog.
Die Ria op haar stoel ookquote:Op woensdag 1 september 2021 16:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee breng je wel terug naar je plaats![]()
[ afbeelding ]
Ja ik ook maar deze lijkt wel groter dan de standaard liguaan.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:13 schreef bitterbal het volgende:
ben ze welles tegen gekomen in thailand
Ik zou alles bij elkaar gillen.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee breng je wel terug naar je plaats![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 september 2021 16:22 schreef bitterbal het volgende:
de uitstralingvips
https://9gag.com/gag/anQPReo
Kaag heeft al veel ervaring met onderhandelingen in het midden oosten. Maar geloof dat er geen directe onderhandelingen gepland staan met die vlooienbaardenquote:Op woensdag 1 september 2021 16:23 schreef UitStraling het volgende:
Wel mooi dat Nederland Kaag stuurt om met de Taliban te onderhandelen, niemand die even beseft dat de vlooienbaarden neerkijken en kotsen op vrouwen?
Ja met gematigde moslims heeft ze genoeg ervaring maar als je Kaag naar de Taliban stuurt dan schiet dat zijn doel voorbij.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kaag heeft al veel ervaring met onderhandelingen in het midden oosten. Maar geloof dat er geen directe onderhandelingen gepland staan met die vlooienbaarden
ja maar ze gaat ook niet in onderhandeling met de talibanquote:Op woensdag 1 september 2021 16:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja met gematigde moslims heeft ze genoeg ervaring maar als je Kaag naar de Taliban stuurt dan schiet dat zijn doel voorbij.
quote:Op woensdag 1 september 2021 16:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ze gaat ook niet in onderhandeling met de taliban
Ah dat heb ik niet eerder gelezen. Maar goed denk dat Kaag daar prima toe in staat isquote:Op woensdag 1 september 2021 16:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het Afghaanse TOLOnews meldt dat "De Nederlandse delegatie" vertegenwoordigers van de Taliban nu in Qatar ontmoet om "de situatie in Afghanistan, het reizen van Afghanen en buitenlanders en de reactivering van Kabul Airport" te bespreken.
quote:
Ooooooohquote:Op woensdag 1 september 2021 16:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
je zei dat je zou gillen om dat beest tochDus ik zag je opdie stoel staan zoals die blonde vrouw in dat gifje
Waarom geen oudere man met een baard gezien de urgentie der zaken?quote:Op woensdag 1 september 2021 16:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah dat heb ik niet eerder gelezen. Maar goed denk dat Kaag daar prima toe in staat is
Dit is toch haar post?quote:Op woensdag 1 september 2021 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom geen oudere man met een baard gezien de urgentie der zaken?
Sturen we daarna wel een vrouw in mantelpakje en een man in regenboogpanty om te laten zien waar Nederland voor staat.
Ja maar dat bedoel ik nietquote:
Binnenkant van je wang is ook vervelend.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:36 schreef Ama het volgende:
Gisteren op mijn tong gebeten, nu doet hij pijn en ben ik zielig.
#liefdagboek
Heel verhaal en dan sluit je zo afquote:Op woensdag 1 september 2021 16:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat bedoel ik niet![]()
Maar ok, ze is wel de beste Nederlandse diplomaat in jaren, dat dan wel weer.
Ohja dat is ook kut.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Binnenkant van je wang is ook vervelend.
voor een euro per stukquote:Op woensdag 1 september 2021 16:41 schreef Haags het volgende:
Weer een lading dvd's verkocht. @:wereldgozer
BAM BAM BAM !!
Femiballetje.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:40 schreef bitterbal het volgende:
die vlooienbaarden doen het er maar mee
Wie koopt dat nog tegenwoordig?quote:Op woensdag 1 september 2021 16:41 schreef Haags het volgende:
Weer een lading dvd's verkocht. @:wereldgozer
BAM BAM BAM !!
Genoeg verzamelaars hoor.quote:
Ja dat moet welquote:Op woensdag 1 september 2021 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Opzoek naar een sterke man.
allemaal gekopieerde meuk zeker.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Genoeg verzamelaars hoor.
Ja ik snap dat ook niet. Maar goed, ik heb er nog tien miljoen liggen waar ik vanaf wil.
Of als er een spinnetje zitquote:Op woensdag 1 september 2021 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tenzij er iets zwaars getild moet worden
Dat je een huntsman onder je kussen vindtquote:Op woensdag 1 september 2021 16:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Gelukkig wonen we niet in Australië.
kerstquote:Op woensdag 1 september 2021 16:52 schreef Ama het volgende:
Ik heb de laatste dagen echt weer zin in december. Gezellige lampjes, lekker eten, gezelligheid etc.
Als je kijkt wat daar allemaal leeft dan ben ik echt blij dat het hier in NL bij onschuldige spinnen blijft enz.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat je een huntsman onder je kussen vindt
Alles daar wil je dood makenquote:Op woensdag 1 september 2021 16:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je kijkt wat daar allemaal leeft dan ben ik echt blij dat het hier in NL bij onschuldige spinnen blijft enz.
Maar ook de dagen ervoor. Overal is het dan zo gezellig 's avonds buiten met allemaal kerstlichtjes enz.quote:
ITS THE MOOOOSTquote:Op woensdag 1 september 2021 16:52 schreef Ama het volgende:
Ik heb de laatste dagen echt weer zin in december. Gezellige lampjes, lekker eten, gezelligheid etc.
Jaquote:Op woensdag 1 september 2021 16:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ook de dagen ervoor. Overal is het dan zo gezellig 's avonds buiten met allemaal kerstlichtjes enz.
stap dan in de middag uit de treinquote:Op woensdag 1 september 2021 16:53 schreef Ama het volgende:
Alleen jammer dat het zo teringtyfus koud is als ik dan uit de trein stap 's avonds.
Gewoon een warme jas kopen.....quote:Op woensdag 1 september 2021 16:53 schreef Ama het volgende:
Alleen jammer dat het zo teringtyfus koud is als ik dan uit de trein stap 's avonds.
Gaat moeilijk als ik op vrijdagavond pas heen kan.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
stap dan in de middag uit de trein
Helpt niet hoor. Ben gewoon een koukleum ondanks mijn 10.000 kg aan vet.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon een warme jas kopen.....
Maar welke dagen ervoor? Dat is Halloween, zoveel lichtjes hangen er dan nog niet.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ook de dagen ervoor. Overal is het dan zo gezellig 's avonds buiten met allemaal kerstlichtjes enz.
Gewoon vanaf 6 dec ofzo.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar welke dagen ervoor? Dat is Halloween, zoveel lichtjes hangen er dan nog niet.
Kerst is 3 maanden he. van 1 november tot en met 31 januari
sleutel regelen danquote:Op woensdag 1 september 2021 16:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Gaat moeilijk als ik op vrijdagavond pas heen kan.
1 novemberquote:
Rennend door de stad gaan dan een optie of een paus mobiel kopen met verwarming?quote:Op woensdag 1 september 2021 16:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Helpt niet hoor. Ben gewoon een koukleum ondanks mijn 10.000 kg aan vet.
had ik niet overleefdquote:Op woensdag 1 september 2021 16:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Gelukkig wonen we niet in Australië.
Nah die krijg ik wel open hoorquote:Op woensdag 1 september 2021 16:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als de colafles lastig open gaat?
nieuw abonnement nemenquote:Op woensdag 1 september 2021 16:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan werkt mijn treinabonnement nog steeds alleen na half 7.
De paaseieren ook al bijna weerquote:
Ik heb een haat-liefde relatie met de winter. Zolang ik binnen zit is het leuk.quote:
Dan ga je naar het zuidelijk halfrond om te overwinteren. Daar is het dan zomerquote:
ja misschien ooitquote:Op woensdag 1 september 2021 17:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan ga je naar het zuidelijk halfrond om te overwinteren. Daar is het dan zomer
sneeuw is leuk zolang het nog wit is en je niet er doorheen hoeftquote:Op woensdag 1 september 2021 17:01 schreef Ama het volgende:
Minder leuk als je de volgende dag door die bagger naar werk moet maar ja.
Vanaf nu iedere dag spek eten, niet meer scheren (geen enkel plekje) en een bontjasje maken van gerbils (dat is het goedkoopste)quote:Op woensdag 1 september 2021 17:06 schreef bitterbal het volgende:
moet kijken of ik een beetje kan besparen op de gasrekening deze winter
Ik heb geen gerbilsquote:Op woensdag 1 september 2021 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanaf nu iedere dag spek eten, niet meer scheren (geen enkel plekje) en een bontjasje maken van gerbils (dat is het goedkoopste)
steel wat cavia's van kersenlippen en vieraltijdzwarteogenquote:
is denk ik niet genoeg?quote:Op woensdag 1 september 2021 17:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
steel wat cavia's van kersenlippen en vieraltijdzwarteogen
awww hij is eenzaamquote:Op woensdag 1 september 2021 17:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gratis af te halen.
https://www.marktplaats.n(...)html?previousPage=lr
maak je fotos als het klaar is?quote:Op woensdag 1 september 2021 17:25 schreef kwiwi het volgende:
Ben m'n eigen werk/kwiwi-kamer bij Gergi aan het inrichtenMet gezellige lampjes en al
quote:Op woensdag 1 september 2021 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maak je fotos als het klaar is?
Your own Fruit Cavequote:Op woensdag 1 september 2021 17:25 schreef kwiwi het volgende:
Ben m'n eigen werk/kwiwi-kamer bij Gergi aan het inrichtenMet gezellige lampjes en al
Zo groot ben je nietquote:
Gewoon, omdat het kanquote:Op woensdag 1 september 2021 17:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom hang je ondersteboven grmbl?
Nee vanmiddag al een goed stuk gelopen, na het eten nog even een rondje denk ikquote:
quote:Op woensdag 1 september 2021 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Pizza en kipstukjens in aantocht
Hier is het wel pizzadag, maar heb zondag nog pizza op ...quote:Op woensdag 1 september 2021 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Pizza en kipstukjens in aantocht
gewoon kokenquote:Op woensdag 1 september 2021 17:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is het wel pizzadag, maar heb zondag nog pizza op ...
Ga jij dat ook doen danquote:
Zondag is alweer een eeuwigheid geledenquote:Op woensdag 1 september 2021 17:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is het wel pizzadag, maar heb zondag nog pizza op ...
Heb gelukkig ook niet zo' n trek in pizzaquote:
quote:Op woensdag 1 september 2021 17:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat gaat er in de AirFryer?
uhuhquote:Op woensdag 1 september 2021 17:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb gelukkig ook niet zo' n trek in pizza
Ja misschien wel in de döner variant met een bak pindasaus erbij, maar dat gaan we niet doenquote:
nee joh lekker kokenquote:Op woensdag 1 september 2021 17:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja misschien wel in de döner variant met een bak pindasaus erbij, maar dat gaan we niet doen
wat ook niets met gezond eten te maken heeft trouwensquote:Op woensdag 1 september 2021 17:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee ga die pasta cabonara weer maken
oh nee maar daar hadden we het toch niet overquote:Op woensdag 1 september 2021 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat ook niets met gezond eten te maken heeft trouwens
Maar wel lekker.quote:Op woensdag 1 september 2021 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat ook niets met gezond eten te maken heeft trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 1 september 2021 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet deze maand even rustig aan doen qua pizza trouwensOei oei even geen pizza meer dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |