SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Citizen.Erased op 01-09-2021 13:14:03 ]
Gewoon zorgen dat je de volgende lapo hebt, Of ikquote:Op woensdag 1 september 2021 12:55 schreef UitStraling het volgende:
Staat die domme caaf er nu nog steeds in?
staat nog uitquote:Op woensdag 1 september 2021 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit je lekker onder de grill?
Deze in je handtekening zetten;quote:Op woensdag 1 september 2021 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Mensen blijven maar werk verzinnen. IK GA OVER TWEE DAGEN OP VAKANTIE
Palingbeestjes?quote:Op woensdag 1 september 2021 13:02 schreef bitterbal het volgende:
iemand is weer van dat vlees aan et bakken
Vrijdagmorgen gaat de afwezigheidsassistent al aan en mogen mensen wat mij betreft naar de hel lopen.quote:Op woensdag 1 september 2021 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze in je handtekening zetten;
IK GA OVER TWEE DAGEN OP VAKANTIE
Raar tijdstip.quote:Op woensdag 1 september 2021 13:02 schreef bitterbal het volgende:
iemand is weer van dat vlees aan et bakken
Sta jij niet kwijlend naar zijn balkon te staren nu?quote:Op woensdag 1 september 2021 13:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee denk de buurman Altijd tijdens lunch ruik je dat
beetjequote:Op woensdag 1 september 2021 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sta jij niet kwijlend naar zijn balkon te staren nu?
Die buurman leest hier mee en die weet dat een dood beestje bakken de sleutel is van de kuisheidsgordel van ballie.quote:Op woensdag 1 september 2021 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sta jij niet kwijlend naar zijn balkon te staren nu?
quote:Op woensdag 1 september 2021 13:06 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.bol.com/nl/nl(...)6EAQYASABEgJfufD_BwE
quote:Op woensdag 1 september 2021 13:05 schreef bitterbal het volgende:
kan mijn ogen weer niet openhouden hoor
Ik heb het even gemist, maar ben je oraal mishandeld ?quote:Op woensdag 1 september 2021 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver. Verdoving uitgewerkt. Begint nu pas echt pijn te doen
ja, twee keer zelfsquote:Op woensdag 1 september 2021 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het even gemist, maar ben je oraal mishandeld ?
het is vandaag geen marktdag hierquote:
quote:Op woensdag 1 september 2021 13:06 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.bol.com/nl/nl(...)6EAQYASABEgJfufD_BwE
ik weet het niet met baldie.quote:Op woensdag 1 september 2021 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Baldie gaat je straks wel wat energie geven; allemaal leuke dingen om te doen. Naar de dierentuin, samen sushi eten, op vakantie naar Thailand.
Heb je ibu bruis? Of mag / verdraag je dat niet?quote:Op woensdag 1 september 2021 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, twee keer zelfsOm 8 uur lag ik bij de paro in de stoel, die was zeer tevreden maar trok wel een vulling los, dus om half tien lag ik bij de tandarts in de stoel die ook nog dik een half uur bezig geweest is. Jolijt ende ghenot.
Trek dan ook eens wat kleren aan als je naar bootjes kijktquote:Op woensdag 1 september 2021 13:47 schreef bitterbal het volgende:
het werd net wat fris op het balkon
vandaag je eten in de blender?quote:Op woensdag 1 september 2021 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, twee keer zelfsOm 8 uur lag ik bij de paro in de stoel, die was zeer tevreden maar trok wel een vulling los, dus om half tien lag ik bij de tandarts in de stoel die ook nog dik een half uur bezig geweest is. Jolijt ende ghenot.
Blootjes, har har.quote:Op woensdag 1 september 2021 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Trek dan ook eens wat kleren aan als je naar bootjes kijkt
ja gewone ibu. Maar ff eentje genomen idd.quote:Op woensdag 1 september 2021 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je ibu bruis? Of mag / verdraag je dat niet?
hij ging op vakantiequote:Op woensdag 1 september 2021 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet ook geen maand wachten met afspreken volgende keer.
ik las broodjes.quote:
quote:Op woensdag 1 september 2021 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik las broodjes.
Met kibbeling
en saus.
Ik heb net kibbeling gehad.quote:Op woensdag 1 september 2021 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik las broodjes.
Met kibbeling
en saus.
Daar zouden ze in Den Haag eens iets aan moeten doen!quote:Op woensdag 1 september 2021 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is vandaag geen marktdag hier
Kan die Rutte nou helemaal niks?quote:Op woensdag 1 september 2021 14:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar zouden ze in Den Haag eens iets aan moeten doen!![]()
En dat klootjes volk blijft maar op hem stemmenquote:Op woensdag 1 september 2021 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kan die Rutte nou helemaal niks?
Ben je wel werken?quote:Op woensdag 1 september 2021 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja gewone ibu. Maar ff eentje genomen idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |