Ze nemen de verkeerde dosis.quote:Op zondag 5 september 2021 08:53 schreef devlinmr het volgende:
Stormloop in VS op paardenmiddel als 'coronamedicijn' baart experts zorgen https://www.nu.nl/coronav(...)-experts-zorgen.html (via @:NUnl)
5G Bill Gates slaaf of blind worden... Moeilijke keuze
Nee, schoonouders 50 jaar getrouwd.quote:Op zondag 5 september 2021 00:11 schreef potjecreme het volgende:
Gaan er nog mensen naar de Dam later op de dag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gewerkt pik. Ben maar trots dat je je ziel aan Schwab hebt verkocht.quote:Op zondag 5 september 2021 09:31 schreef potjecreme het volgende:
OMG Dit willen we hier toch niet. Wat een geweld.
[ twitter ]
Valt toch wel mee met het geweld? Nogal veel agenten, dat welquote:Op zondag 5 september 2021 09:31 schreef potjecreme het volgende:
OMG Dit willen we hier toch niet. Wat een geweld.
[ twitter ]
Zoek toch ander werk als ze je inzetten tegen normale menselijke vrijheden..quote:Op zondag 5 september 2021 09:39 schreef potjecreme het volgende:
In Nederland zou de politie gewoon hun werk kunnen doe. Hier komen we niet op voor onze rechten. Triest, zeer triest.
[ twitter ]
In Frankrijk zijn ze veel strenger, en je weet helemaal niet hoe er in Nederland gereageerd zou zijn wanneer het hier even streng was.quote:Op zondag 5 september 2021 09:39 schreef potjecreme het volgende:
In Nederland zou de politie gewoon hun werk kunnen doe. Hier komen we niet op voor onze rechten. Triest, zeer triest.
[ twitter ]
Foutquote:Op zondag 5 september 2021 09:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In Frankrijk zijn ze veel strenger, en je weet helemaal niet hoe er in Nederland gereageerd zou zijn wanneer het hier even streng was.
Overigens is het, in tegenstelling tot wat er in die tweet gesteld wordt, ook in Frankrijk niet verboden om te winkelen zonder vaccinatiepaspoort.
Fout: je kan prima winkelen, maar voor toegang tot winkelcentra met een oppervlakte groter dan 2 ha moet je een coronabewijs kunnen tonen (negatieve test of vaccinatie).quote:Op zondag 5 september 2021 09:49 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Fout
https://www.trouw.nl/buit(...)te-beleven~ba6030e8/
ja er komt een dag dat ze op eigen familie en vrienden zullen kloppen.quote:Op zondag 5 september 2021 09:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zoek toch ander werk als ze je inzetten tegen normale menselijke vrijheden..
Ook interessant dat het document het over gentherapeutica en vaccins heeft, alsof ze dat wel als twee verschillende dingen zien.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:02 schreef potjecreme het volgende:
Interessant, we mogen het dus gewoon gentherapie noemen
[ twitter ]
Jaja knijp vooral een oogje toe. Of juich het toe in jullie geval.quote:Op zondag 5 september 2021 09:40 schreef Isdatzo het volgende:
Valt toch wel mee met het geweld? Nogal veel agenten, dat wel.
Iemand zonder mondmasker wsl? Laten we die in elkaar gaan rammen.quote:Verder weten we ook niet wat hieraan voorafging.
En toch moesten de europese regels ivm "genetische producten" versoepeld worden om de vaccins erdoor te krijgen.quote:Op zondag 5 september 2021 10:27 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ook interessant dat het document het over gentherapeutica en vaccins heeft, alsof ze dat wel als twee verschillende dingen zien.
Welke regels en versoepelingen heb je het dan over?quote:Op zondag 5 september 2021 10:36 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En toch moesten de europese regels ivm "genetische producten" versoepeld worden om de vaccins erdoor te krijgen.
Ik juich geen enkel geweld toe.quote:Op zondag 5 september 2021 10:34 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Jaja knijp vooral een oogje toe. Of juich het toe in jullie geval.
Nogal een aanname he. Overigens zag ik in dat filmpje meerdere mensen zonder mondkapje die niet door de politie aangehouden werden.quote:[..]
Iemand zonder mondmasker wsl?
Wat is de goede dosis dan? Bij de proeven op dieren was het uit mijn hoofd effectief bij 50x de aanbevolen hoeveelheidquote:
Weet ik niet. In het artikel staat dat ze teveel innemen.quote:Op zondag 5 september 2021 10:52 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Wat is de goede dosis dan? Bij de proeven op dieren was het uit mijn hoofd effectief bij 50x de aanbevolen hoeveelheid
Zelfde met HCQ: ja maar al die onderzoeken hebben het verkeerd want je moet het nemen bij beginnende symptomen en in combinatie met zink en azitromycine, om 3.18 onder een lindeboom wanneer de maan in het derde kwart staat en wegspoelen met colloïdaal zilverwater terwijl je denkt aan Bruno Santanera en dan werkt het echt! heel! goed!quote:Op zondag 5 september 2021 10:52 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Wat is de goede dosis dan? Bij de proeven op dieren was het uit mijn hoofd effectief bij 50x de aanbevolen hoeveelheid
Kom je me nog uitleggen wat een vaccin is? Ik had je antwoord gegeven.quote:Op zondag 5 september 2021 11:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Heerlijk dit, geen vaccin willen nemen, maar een paardenmiddel (letterlijk) zonder problemen overdoseren.
Darwin Awards gaan het druk krijgen dit jaar.
quote:Op zondag 5 september 2021 10:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Welke regels en versoepelingen heb je het dan over?
quote:Europese Commissie wil tijdelijke versoepeling regels in zoektocht naar coronavaccin
https://www.europa-nu.nl/(...)issie_wil_tijdelijke
Hmm volgens mij ben je wat op het spoor...quote:Op zondag 5 september 2021 10:27 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ook interessant dat het document het over gentherapeutica en vaccins heeft, alsof ze dat wel als twee verschillende dingen zien.
Rolling Stone 'Horse Dewormer' Hit-Piece Debunked After Hospital Says No Ivermectin Overdosesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |