Yes! Ik kan niks met skinny. Het zit niet eens lekker.quote:Op woensdag 1 september 2021 11:48 schreef lunapuella het volgende:
Flared jeansIk ben zo blij dat de skinny weer een beetje uit de mode raakt.
Ik vind het prima zitten en in de winter is het met laarzen wel prettiger.quote:Op woensdag 1 september 2021 11:50 schreef SQ het volgende:
[..]
Yes! Ik kan niks met skinny. Het zit niet eens lekker.
Haha oh, maar mijn uiterlijk is niet bepaald geheim verderquote:Op woensdag 1 september 2021 12:06 schreef Declan-Harp het volgende:
Geweldig SQ! Jij lijkt ook nog steeds op jezelf! Mij zou je niet meer herkennen, vandaar dat ik die 16 jaar oude foto wel op the webz durfde te gooien
Nou, dat vooral. Ik kan echt een beetje sip worden om foto's van vroeger omdat ik niet zag hoe prachtig ik was. Gelukkig zie ik wel dat ik nú gewoon ook prachtig ben.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:01 schreef SQ het volgende:
(En uiteraard vond ik mezelf dik en lelijk, zoals elk meisje van deze leeftijd overal. Onbegrijpelijk. )
Thanks!quote:Op woensdag 1 september 2021 12:24 schreef vencodark het volgende:
@:SQ Die laatste foto is wel heel grappig, 2 drankjes in je handen.![]()
Je zag er leuk uit daar, paars stond je super!
Je lijkt op de ex van mijn broertje.![]()
Je bent van jezelf niet zo donker toch?
Het is inderdaad blauw ( @exode net als je stoelen, toch?)quote:Op woensdag 1 september 2021 12:27 schreef SQ het volgende:
[..]
Thanks!
De enige "verf" die je op de foto's ziet zijn een paar ernstig uitgegroeide geblondeerde plukkenverder is het mijn eigen haarkleur.
En het is blauw(intense paarshater hier
)
Wat een idioot.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben net uitgescholden voor kankerhoer door mijn buurman omdat 1 van de honden naar hem blafte in de gang.
Zal ik het laten gaan of zal ik eens een hele beleefde brief aan meneer schrijven?
Dat was vast grijs.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht bij je bolle buik foto’s weleens lichter haar te hebben gezien.
Ik zou daar geen energie in steken. Zonde.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben net uitgescholden voor kankerhoer door mijn buurman omdat 1 van de honden naar hem blafte in de gang.
Zal ik het laten gaan of zal ik eens een hele beleefde brief aan meneer schrijven?
Je honden op hem afsturen.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan hem zo een heel epistel schrijven over waarom je dat woord niet gebruikt.
Maar ik verwacht niet dat hij slim genoeg is om het te begrijpen.
Die doen niks, zo jammerquote:
Don't bring that up. Gisteren een hele discussie gehad met B die zegt dat onze muur groen (early dew) is en onze stoelen ook. Ik moet echt een ander gezin, 1 die wel kleuren kan onderscheiden.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is inderdaad blauw ( @:exode net als je stoelen, toch?)![]()
Ik dacht bij je bolle buik foto’s weleens lichter haar te hebben gezien.
Koop een kleurenwaaier. Kan je het er zo bijhouden.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:47 schreef exode het volgende:
[..]
Don't bring that up. Gisteren een hele discussie gehad met B die zegt dat onze muur groen (early dew) is en onze stoelen ook. Ik moet echt een ander gezin, 1 die wel kleuren kan onderscheiden.
'mama waarom gaan we de nieuwe kast groen verven?'quote:Op woensdag 1 september 2021 12:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Koop een kleurenwaaier. Kan je het er zo bijhouden.
Maar wacht even.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:49 schreef exode het volgende:
[..]
'mama waarom gaan we de nieuwe kast groen verven?'
'We gaan onze kast niet groen verven B. Hij wordt dezelfde kleur als de muur.'
'Ik vind het gek dat we hem groen gaan verven, de stoelen zijn ook al groen.'
Die ging dus naar bed zonder eten he.
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:49 schreef exode het volgende:
[..]
'mama waarom gaan we de nieuwe kast groen verven?'
'We gaan onze kast niet groen verven B. Hij wordt dezelfde kleur als de muur.'
'Ik vind het gek dat we hem groen gaan verven, de stoelen zijn ook al groen.'
Die ging dus naar bed zonder eten he.
Mensen zien er vaak gewoon het best uit in zwart. Chique en sexy soms.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:48 schreef oh-oh het volgende:
En ik draag ook zwart, nog steeds, als sinds mijn twaalde, en met 47 ook nog shirts van Prince en toffe series/films.
Krijg ik nu elke x kado van mn nichtjes![]()
Ik heb heel veel Star Wars, Stranger Things, X-Files en E.T.
Grijzig met een groene gloed, geen groen, erwtjes zijn groen, bladeren zijn groen.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:54 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Maar wacht even.
De muur is early dew, toch?
En volgens jou is dat dus niet groen? Welke kleur dan wel?
Voorlopig zit ik in team B ben ik bang
Bij mij zit 'ie ook op de muur en ik vind het echt wel groen![]()
Tjonge jonge.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:59 schreef oh-oh het volgende:
Rood vind ik echt de lelijkste kleur die er is
Jij gaat ook naar bed zonder eten!quote:Op woensdag 1 september 2021 12:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tjonge jonge.
Ik vind early dew echt heel lelijk.![]()
Sterker nog: ik ga straks op de bank slapen want ik moet vannacht werken.quote:Op woensdag 1 september 2021 13:01 schreef exode het volgende:
[..]
Jij gaat ook naar bed zonder eten!
Ah bluh!quote:Op woensdag 1 september 2021 13:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sterker nog: ik ga straks op de bank slapen want ik moet vannacht werken.
Zo:
Ik heb jarenlang voor een bijbaantje in afzichtelijke knalrode herenoverhemden gelopen. Ik kan het niet meer dragen nuquote:Op woensdag 1 september 2021 12:59 schreef oh-oh het volgende:
Rood vind ik echt de lelijkste kleur die er is
Jij had dus nooit naar mijn massagepraktijk kunnen komen. 1 muur paars en veel paarse accenten.quote:Op woensdag 1 september 2021 13:07 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang voor een bijbaantje in afzichtelijke knalrode herenoverhemden gelopen. Ik kan het niet meer dragen nu
Paars vind ik echt het verschrikkelijkst. Zelf hou ik vooral van blauw, groen, alles daar tussenin, en geel/oranje
Daar mag je pas mórgen over posten.quote:Op woensdag 1 september 2021 13:08 schreef exode het volgende:
Ik heb wel een levendige discussie geopend.
Overigens de Chai tea Latte geprobeerd....lekker maar Pumpkin spice vind ik lekkerder.
Sorry.....quote:Op woensdag 1 september 2021 13:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar mag je pas mórgen over posten.
Huuu.quote:Op woensdag 1 september 2021 13:08 schreef exode het volgende:
[..]
Jij had dus nooit naar mijn massagepraktijk kunnen komen. 1 muur paars en veel paarse accenten.
Ik ben meteen gaan Googlen, er is nog genoeg te vinden over mijn massagepraktijk. Ach gelukkig doe je je ogen dicht tijdens een massage.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Glitter is ook mooi. Zit nu op mijn nagels. Met ook rood met panterprint met dank aan mijn dochter zij mocht kiezenquote:
Terecht. Glitter van je nagels afhalen is huilen idd, holo is the best.quote:Op woensdag 1 september 2021 13:49 schreef SQ het volgende:
In dat licht is holo eigenlijk mijn lievelings.
Ik ken er geen 1 eigenlijk. Het werd zelfs afgeraden tijdens mijn opleiding.quote:Op woensdag 1 september 2021 14:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zijn niet gewoon álle massagepraktijken paars?
Gewoon de brandgang paars schilderen.quote:Op woensdag 1 september 2021 14:03 schreef exode het volgende:
Ik heb dus niets paars in huis he, helemaal niets. Ik heb niets te vertellen thuis.
Kan niet, B heeft gisteren besloten dat hij ons huis wil uitbouwen aan de zijkant. Dat wordt dan zijn Lego kamer. Hij gaat over die uitbouw een trap maken zodat de buren toch hun huis kunnen verlaten.quote:Op woensdag 1 september 2021 14:10 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Gewoon de brandgang paars schilderen.
Gooooogle.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:09 schreef Vanyel het volgende:
WAAROM weet iedereen in dit topic welke kleur early dew heeft?
Early dew is geen kleur. Early dew is vocht. Kleuren zijn rood wit blauw paars turquoise groen geel roze. Niet zoiets wazigs als vroege dauw![]()
![]()
![]()
Jij draagt glitter nagellak?quote:Op woensdag 1 september 2021 15:19 schreef oh-oh het volgende:
Glitternagellak van je nagels halen, huuuuuu.
Ik mag straks weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor de opsom: ik hou van blauw en paars.
Ja ja, alle kleuren hoor, maar vooral donkergroen of blauw of zwart met glitter erover, anders blijft het niet lang zittenquote:
Omdat hij op onze slaapkamermuur zit.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:09 schreef Vanyel het volgende:
Early dew is geen kleur. Early dew is vocht. Kleuren zijn rood wit blauw paars turquoise groen geel roze. Niet zoiets wazigs als vroege dauw![]()
![]()
![]()
Het verbaast me vooral hoeveel mensen "Early Dew" op hun muren hebben.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:09 schreef Vanyel het volgende:
![]()
![]()
Wij zijn trendsetters.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het verbaast me vooral hoeveel mensen "Early Dew" op hun muren hebben.
Ik moet de kleur even opzoeken trouwens, ik heb het nergens
Edit: Opgezocht. Oh.... grijsgroen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |