SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Lekker inclusief.quote:
hoe is hetquote:
lees je .,quote:
Zwaar klote.quote:
Is dat Badr Haring in je UI?quote:
Vertel?quote:
hey gianni nee is jayquote:
Jay?quote:Op woensdag 1 september 2021 09:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hey gianni nee is jay
Jay Jay.quote:
Hij heeft weer leuke nieuwe spullen.quote:
Met dr bezem.quote:Op woensdag 1 september 2021 09:37 schreef CherryLips het volgende:
De buurvrouw heeft gister geprobeerd haar stukje van de galerij schoon te maken. Ik kan nou niet zeggen dat het er beter op is geworden
ja ga straks weer leeg kopenquote:Op woensdag 1 september 2021 09:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij heeft weer leuke nieuwe spullen.
Geen idee wat ze heeft gebruikt aan schoonmaakmiddel, maar ze heeft draaiende bewegingen gemaakt en nu zie je dus een beetje van die swirls.quote:
Je gaat met een lege koffer heen zeker?quote:Op woensdag 1 september 2021 09:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja ga straks weer leeg kopen
Decoratief hoorquote:Op woensdag 1 september 2021 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee wat ze heeft gebruikt aan schoonmaakmiddel, maar ze heeft draaiende bewegingen gemaakt en nu zie je dus een beetje van die swirls.
Polen?quote:Op woensdag 1 september 2021 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Korte versie: Ze wilden voordringen met hun karretje vol met pils, maar ik zei nee en dat vonden ze heel flauw.
Ingrid en Henk.quote:
Noord of Zuid?quote:
quote:In de plaats Slidell in Louisiana stierf een 71-jarige man toen hij in overstroomd gebied werd aangevallen door een alligator. Natuurbeschermers waarschuwen voor alligators, beren, slangen en wilde zwijnen die in de nasleep van de orkaan op zoek zijn naar voedsel.
En wolven.quote:Op woensdag 1 september 2021 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Altijd weer blij dat ik in een land woon waar je hooguit een hondsdolle egel zult tegenkomen.
nou bijna met bikini enzoquote:Op woensdag 1 september 2021 09:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je gaat met een lege koffer heen zeker?
Ik geloof niet dat jij 200 kilo kan squattenquote:Op woensdag 1 september 2021 09:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet eens je eigen lichaamsgewicht kunnen squatten
quote:Op woensdag 1 september 2021 09:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij 200 kilo kan squatten
Je maakt meer kans tegen een klein alligatortje dan tegen een GGZ patiënt met een keukenmes.quote:Op woensdag 1 september 2021 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Altijd weer blij dat ik in een land woon waar je hooguit een hondsdolle egel zult tegenkomen.
denk niet dta je blij zal zijn als het een zwerm hondsdolle egeltjes isquote:Op woensdag 1 september 2021 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 september 2021 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk niet dta je blij zal zijn als het een zwerm hondsdolle egeltjes is
Mja, da's ook weer zo. Maar gekken met keukenmessen en meer hebben ze in de VS ook meer dan genoegquote:Op woensdag 1 september 2021 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je maakt meer kans tegen een klein alligatortje dan tegen een GGZ patiënt met een keukenmes.
ik ookquote:
quote:
OMG.quote:
Ja precies, die van mij ook dusquote:Op woensdag 1 september 2021 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is hoe mijn hoofd werkt
ik ken hetquote:Op woensdag 1 september 2021 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is hoe mijn hoofd werkt
Daarom ben ik altijd uren te vroeg op de luchthavenquote:Op woensdag 1 september 2021 09:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja precies, die van mij ook dus
ja kan van alles misgaan ookquote:Op woensdag 1 september 2021 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom ben ik altijd uren te vroeg op de luchthaven
samen bb samen bbquote:Op woensdag 1 september 2021 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
SMURFEN JAQ SMURFEN!! [ afbeelding ]
En ik heb ook tijd nodig om wakker te wordenquote:Op woensdag 1 september 2021 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ken hetanders kom je gewoon te laat
Mooi duo.quote:
Nog eerder dan die 3 uur die je al van te voren daar moet zijn?quote:Op woensdag 1 september 2021 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterbal is een leukertjequote:
Misschien ook even wachten tot vanavond, Balquote:Op woensdag 1 september 2021 09:51 schreef bitterbal het volgende:
ik wil eigenlijk sushi maar weer zo duur
Ik kom meestal aankakken als ze het slurfje opengooien.quote:Op woensdag 1 september 2021 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Same! Hahahaquote:Op woensdag 1 september 2021 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, het is twee uur. Maar ja, meestal ben ik er wel eerderquote:Op woensdag 1 september 2021 09:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nog eerder dan die 3 uur die je al van te voren daar moet zijn?
quote:Op woensdag 1 september 2021 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kom meestal aankakken als ze het slurfje opengooien.
Ja, dat kan ik echt nietquote:Op woensdag 1 september 2021 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kom meestal aankakken als ze het slurfje opengooien.
quote:Op woensdag 1 september 2021 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien ook even wachten tot vanavond, Bal
quote:Op woensdag 1 september 2021 09:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij 200 kilo kan squatten
Gewoon doenquote:Op woensdag 1 september 2021 09:51 schreef bitterbal het volgende:
ik wil eigenlijk sushi maar weer zo duur
Zo zo, dat zijn mensen met geld danquote:Op woensdag 1 september 2021 09:55 schreef bitterbal het volgende:
gisteren kwam onverwachts de eigenaar van werk eten.
Flinke rekeningAchteraf kwam die 20 euro fooi geven. Hij rekent nooit af maar fooi geeft die wel maar toen kwam 1 van zijn tafelfasten nog briefje van 50 geven
Dat wist ikquote:Op woensdag 1 september 2021 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou goed ja als het hier nu al zou staan zou ik ook nee zeggen
Als ik niet veels te vroeg ben, ben ik veels te laat, dus dan maar te vroegquote:Op woensdag 1 september 2021 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dat onzinnige wachten erger.
Jij meteen smurfnaakt en languit kronkelend op tafel gaan liggen.quote:Op woensdag 1 september 2021 09:55 schreef bitterbal het volgende:
Hij zet gewoon maar wat neer voor ons wat je lekker vindt. Nou ja dat ging wel goed
Nou ja die gasten hoefde niets te batalen maar het waren geen mensen in de bijstand neequote:Op woensdag 1 september 2021 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo zo, dat zijn mensen met geld dan
Echt wel.quote:Op woensdag 1 september 2021 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zie je hoe handig ons groene boekje is
quote:Op woensdag 1 september 2021 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij meteen smurfnaakt en languit kronkelend op tafel gaan liggen.
Ja, dat heb ik ook altijd.quote:Op woensdag 1 september 2021 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja die gasten hoefde niets te batalen maar het waren geen mensen in de bijstand nee
een man stond naast mij met een sleutel in zijn hand; Ja jezus met welke auto ben ik nou weer gekomen vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar het begon idd met een smurfbroek zoals in het groene boekje staat maar nu zijn dekleding voorschriften wat minderstrikt. eigenlijk kan alles smurfkleding zijnquote:
Wel redelijk wat vluchten gemist op die manier maar goed dat is op zich ook nog wel grappig.quote:Op woensdag 1 september 2021 09:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Als ik niet veels te vroeg ben, ben ik veels te laat, dus dan maar te vroeg
quote:Op woensdag 1 september 2021 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook altijd.ja grappige vent die baas :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou wel balen van mezelfquote:Op woensdag 1 september 2021 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel redelijk wat vluchten gemist op die manier maar goed dat is op zich ook nog wel grappig.
Ik heb gewoon teveel gegeten de laatste weken hoorquote:Op woensdag 1 september 2021 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo is bijna iedereen zwanger?
ik ben gewoon dikquote:Op woensdag 1 september 2021 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op woensdag 1 september 2021 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op woensdag 1 september 2021 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb gewoon teveel gegeten de laatste weken hoor
quote:
"Kan die dame die we gisteren 70 euro fooi hebben gegeven zich vanavond om 22:15 melden in een rood en bloot jurkje"quote:
Lekker een jong erbij kweken, ken wel leukere hobby'squote:Op woensdag 1 september 2021 10:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]door corona ze verveelden zich
Leuk toch voor die mensen?quote:Op woensdag 1 september 2021 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
zo lang niet van mij is primaquote:Op woensdag 1 september 2021 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker een jong erbij kweken, ken wel leukere hobby's
ik merk wel dat mijn omgeving redelijk uit die fase is.quote:
Ja, echt super veel geluk gewenst.quote:
Inderdaad.. anders pak ik even de kledinghanger of stofzuiger erbij.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zo lang niet van mij is prima
Mijn ex-schoonzusje had een baas die een poos heel slijmerig en overdreven aardig was. En toen hij dacht dat ze wel open stond voor dingen, bood hij een salarisverhoging in ruil voor bepaalde gunstenquote:Op woensdag 1 september 2021 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Kan die dame die we gisteren 70 euro fooi hebben gegeven zich vanavond om 22:15 melden in een rood en bloot jurkje"
Ja, maar ook op het werk.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik merk wel dat mijn omgeving redelijk uit die fase is.
ze hebben allemaal al genoeg kinderen uitgepoept
quote:Op woensdag 1 september 2021 10:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inderdaad.. anders pak ik even de kledinghanger of stofzuiger erbij.
Je hebt tegenwoordig toch van die oefenpoep om aanstaande ouders alvast voor te bereiden op de geneugten van een baby, zou dat geven.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt super veel geluk gewenst.
Er zijn mensen die met de stofzuiger hun menstruatie uit hun doos willen zuigen.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inderdaad.. anders pak ik even de kledinghanger of stofzuiger erbij.
hou op hoorquote:Op woensdag 1 september 2021 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn mensen die met de stofzuiger hun menstruatie uit hun doos willen zuigen.
quote:Op woensdag 1 september 2021 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn mensen die met de stofzuiger hun menstruatie uit hun doos willen zuigen.
Die zijn leuk.Kan je op terrorstand zetten.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig toch van die oefenpoep om aanstaande ouders alvast voor te bereiden op de geneugten van een baby, zou dat geven.
Ja als je lelijk bent maar wel centjes hebt kun je dat nog proberen.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn ex-schoonzusje had een baas die een poos heel slijmerig en overdreven aardig was. En toen hij dacht dat ze wel open stond voor dingen, bood hij een salarisverhoging in ruil voor bepaalde gunsten
Mooi.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig toch van die oefenpoep om aanstaande ouders alvast voor te bereiden op de geneugten van een baby, zou dat geven.
Denk niet dat ze zo denken.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pakken ze dan wel een waterzuiger?
Vertel hier wat meer van.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hmm, ik ben lelijk zonder geld, dus die strepen we van de lijst.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als je lelijk bent maar wel centjes hebt kun je dat nog proberen.
Oefenpoep?quote:Op woensdag 1 september 2021 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben ze dat eerst bij hun hersenen uitgeprobeerd?quote:Op woensdag 1 september 2021 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker je Dyson in je doos.quote:
ik ga hier niet op klikkenquote:Op woensdag 1 september 2021 10:08 schreef CherryLips het volgende:
https://www.health.com/condition/menstruation/vacuum-vagina
Ja, beetje overdreven ookquote:Op woensdag 1 september 2021 10:07 schreef bitterbal het volgende:
jammer. dat ze die dingen op water niet doen dan
quote:
O, dat zijn dan van die tentjes waar mensen zich kunnen aanmelden voor de marinequote:Op woensdag 1 september 2021 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
op die parkkade waar die tentjes staan komen marine schepen te liggen.
Jiskefet?quote:Op woensdag 1 september 2021 10:10 schreef UitStraling het volgende:
We hebben oefenpoep, pruimencompotezuigers en vuurwerk, mooi erudiet dorp zijn we toch.
ja maar ook dingen kunnen doen maar wel betaald.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat zijn dan van die tentjes waar mensen zich kunnen aanmelden voor de marine
Beers with a King's shilling on the bottom.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat zijn dan van die tentjes waar mensen zich kunnen aanmelden voor de marine
hmm dooie boel danquote:Op woensdag 1 september 2021 10:02 schreef bitterbal het volgende:
lees nu dit:
Vanwege de beperkingen zal het programma op de kades, demonstraties op het water en de avondshow met vuurwerk dit jaar niet plaatsvinden!
vorige week gedaanquote:Op woensdag 1 september 2021 10:14 schreef Karzai het volgende:
ik mag gratis twee testen bestellen bij de overheid
Heb je daar uitzicht op vanaf jou of niet?quote:Op woensdag 1 september 2021 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
op die parkkade waar die tentjes staan komen marine schepen te liggen.
begin daar niet aanquote:
jaquote:Op woensdag 1 september 2021 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je daar uitzicht op vanaf jou of niet?
ik wel.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
begin daar niet aan
lol wil je de mijne ook danquote:Op woensdag 1 september 2021 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wel.
tis gratis, ik ben nederlander, 1+1=2
Ik ook niet, de groeten.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
begin daar niet aan
ja, stuur maar opquote:Op woensdag 1 september 2021 10:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
lol wil je de mijne ook dan
oke ga ze aanvragen voor je .quote:
Dat mag iedereen...quote:Op woensdag 1 september 2021 10:14 schreef Karzai het volgende:
ik mag gratis twee testen bestellen bij de overheid
uh ama wat is dit geen mod meerquote:
jawel. maar het leek net even wegquote:Op woensdag 1 september 2021 10:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
uh ama wat is dit geen mod meer
niet iedereen, ieder huishouden toch?quote:
Stand-ups heb ik zoveel mogelijk afgeschaft hier.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Stand-up duurt alweer tien minuten te lang. Jezus, de nieuwe scrummastertante duikt als een soort Hercule Poirot op elke story en alles moet besproken worden
Gewoon verhuizen als je als vrouw daar woont.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:17 schreef bitterbal het volgende:
man man man man man![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)00-van-veroordeelden
hier nog steeeds wegquote:Op woensdag 1 september 2021 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel. maar het leek net even weg
WTF,heel triest dit.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:17 schreef bitterbal het volgende:
man man man man man![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)00-van-veroordeelden
Misschien omdat ik roze ben dat je het niet goed ziet?quote:Op woensdag 1 september 2021 10:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hier nog steeeds weg
stand-ups? volgens mij noemen we dat rookpauze hier.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stand-ups heb ik zoveel mogelijk afgeschaft hier.
oke gelukkigquote:Op woensdag 1 september 2021 10:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien omdat ik roze ben dat je het niet goed ziet?
En de DEEELIEEEEJ dan ?quote:Op woensdag 1 september 2021 10:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stand-ups heb ik zoveel mogelijk afgeschaft hier.
Gewoon omdat het kan.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
waarom ben jij dan roze ama?
oke dacht misschien alle vrouwelijke mods roze gewordenquote:
ah, een boot.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:22 schreef bitterbal het volgende:
deze ligt hier nu aan de overkant
[ afbeelding ]
De meeste MODs zijn wel een soort van vrouwelijk.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oke dacht misschien alle vrouwelijke mods roze geworden
Nein alleen ik. 😎quote:Op woensdag 1 september 2021 10:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oke dacht misschien alle vrouwelijke mods roze geworden
perfectquote:
stukje overbevolkingquote:Op woensdag 1 september 2021 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Deze vloog net overquote:Op woensdag 1 september 2021 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Roos heeft ook dit kleurtje toch?quote:
We hebben zelfs wel eens situaties gehad waarbij mensen vonden dat we meerdere keer per dag een stand-up moesten hebben; extreem nutteloos.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En de DEEELIEEEEJ dan ?
Of heb je alleen maar wieklies
quote:Op woensdag 1 september 2021 10:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deze vloog net over
[ afbeelding ]
Ah, een vliegtuigquote:Op woensdag 1 september 2021 10:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deze vloog net over
[ afbeelding ]
Als deze boot een vrouw was geweest dan had ze rood kort haar gehad en rook ze naar kalkoenfilet.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
wat is een stand-up?quote:Op woensdag 1 september 2021 10:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We hebben zelfs wel eens situaties gehad waarbij mensen vonden dat we meerdere keer per dag een stand-up moesten hebben; extreem nutteloos.
quote:Op woensdag 1 september 2021 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als deze boot een vrouw was geweest dan had ze rood kort haar gehad en rook ze naar kalkoenfilet.
Een of andere domme meeting waarbij je status rondom wat development heel kort bespreekt. Erg populair om te doen.quote:
maar wat is heel kort? 10 minuten ofzo?quote:Op woensdag 1 september 2021 10:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een of andere domme meeting waarbij je status rondom wat development heel kort bespreekt. Erg populair om te doen.
natuurlijke selectiequote:Op woensdag 1 september 2021 10:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
https://complexnl.com/man(...)ijm%20te%20gebruiken.
Wtf!![]()
quote:Op woensdag 1 september 2021 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En de DEEELIEEEEJ dan ?
Of heb je alleen maar wieklies
Ja, even kijken wat je vandaag over de schutting moet gooien en of je de escargots moet escalerenquote:Op woensdag 1 september 2021 10:33 schreef bitterbal het volgende:
misschien kan ik stand-ups introduceren op werk. Bij elke tafel die net heeft afgerekend.
Of tijdens het diner. Zo vlak naast de tafel een bilatje doen met mijn collegaquote:Op woensdag 1 september 2021 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, even kijken wat je vandaag over de schutting moet gooien en of je de escargots moet escaleren
Dat hadden ze toch ook al een Führer Erdogan gevraagd?quote:Op woensdag 1 september 2021 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Grote mond, heel land overnemen maar dat kunnen die vlooienbaarden niet hoor
Zijn mensen dan ook extreem onzeker of zo? Zoveel overlegjesquote:Op woensdag 1 september 2021 10:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We hebben zelfs wel eens situaties gehad waarbij mensen vonden dat we meerdere keer per dag een stand-up moesten hebben; extreem nutteloos.
oh dat weet ik niet.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat hadden ze toch ook al een Führer Erdogan gevraagd?
Ben je comedian?quote:Op woensdag 1 september 2021 10:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
die mensen die dat zo vaak doen moet je bij mij op werk laten komen eten. Doe ik om de 5 minuten ook zon stand-up. Kijken of ze het dan ook nog zo nuttig vindenquote:Op woensdag 1 september 2021 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn mensen dan ook extreem onzeker of zo? Zoveel overlegjes
Vliegen is lastiger dan moorden en verkrachten.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
op deze manier zul je niet veel fooi binnen harkenquote:Op woensdag 1 september 2021 10:40 schreef bitterbal het volgende:
En als we dan eindelijk alle stand-ups hebben gehad kunnen ze niet bestellen want dan heeft de keuken pauze
MWUAAHAHHHAHAHAHAH [ afbeelding ]
nee maar is misschien welhet einde van de stand-ups en dat verhoogt de productiviteitquote:Op woensdag 1 september 2021 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op deze manier zul je niet veel fooi binnen harken
Sommige projecten hebben het nodig. Als bepaalde dingen (even) niet werken kost dat echt klauwen vol met geld.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn mensen dan ook extreem onzeker of zo? Zoveel overlegjes
Gisteren een stuk gelezen over de manier waarop veel van die heli's etc. onklaar gemaakt zijn; en hoe ingewikkeld het is om die dingen überhaupt te onderhouden.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vliegen is lastiger dan moorden en verkrachten.
Kunnen ze gelijk even hulp vragen bij het onderhoud van die 200 vliegtuigen die ze van ome Biden hebben gekregenquote:Op woensdag 1 september 2021 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ja zonder supply chain en technische kennis werkt het spul sowieso niet lang, binnenkort Black Hawks te koop op Marktplaats denk ik.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gisteren een stuk gelezen over de manier waarop veel van die heli's etc. onklaar gemaakt zijn; en hoe ingewikkeld het is om die dingen überhaupt te onderhouden.
In dit geval hadden ze voldoende tijd om dingen onklaar te maken; in sommige gevallen met thermite grenades. Maar als je uit iedere heli dezelfde printplaat haalt dan kan de Taliban niets meer met al die heli's.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zonder supply chain en technische kennis werkt het spul sowieso niet lang, binnenkort Black Hawks te koop op Marktplaats denk ik.
de ameriken:quote:Op woensdag 1 september 2021 10:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In dit geval hadden ze voldoende tijd om dingen onklaar te maken; in sommige gevallen met thermite grenades. Maar als je uit iedere heli dezelfde printplaat haalt dan kan de Taliban niets meer met al die heli's.
Ja Republikeinse bangmakerij vooral, die waren al aan het kwaken "Thank you president Biden for creating the first terrorist airforce"quote:Op woensdag 1 september 2021 10:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In dit geval hadden ze voldoende tijd om dingen onklaar te maken; in sommige gevallen met thermite grenades. Maar als je uit iedere heli dezelfde printplaat haalt dan kan de Taliban niets meer met al die heli's.
Die is oranje ofzo.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Roos heeft ook dit kleurtje toch?
Iets feller dus.quote:
Als ze er al mee hadden kunnen vliegen; dan staan ze over een maand weer aan de grond.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja Republikeinse bangmakerij vooral, die waren al aan het kwaken "Thank you president Biden for creating the first terrorist airforce"
Ik zag beelden van een heli met een lijk eronder.quote:Op woensdag 1 september 2021 11:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze er al mee hadden kunnen vliegen; dan staan ze over een maand weer aan de grond.
ja die is blijkbaar fake. Kwam net dacht ik op vice voorbij ofzoquote:Op woensdag 1 september 2021 11:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag beelden van een heli met een lijk eronder.
Wat zou dat betekenen dan? Dan mag je er niet mee vliegen van de koran of zo?quote:Op woensdag 1 september 2021 11:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag beelden van een heli met een lijk eronder.
BB zegt dat het fake is.quote:Op woensdag 1 september 2021 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zou dat betekenen dan? Dan mag je er niet mee vliegen van de koran of zo?
nee tekst was dat er een tolk was opgehangen ofzoquote:Op woensdag 1 september 2021 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zou dat betekenen dan? Dan mag je er niet mee vliegen van de koran of zo?
Jazeker! Wel eerste week corona gehad,quote:Op woensdag 1 september 2021 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dankje
Nog op vakantie geweest?
En dan ben je jarig?quote:
waar was je geweest? Monschau is al langer geleden toch?quote:Op woensdag 1 september 2021 11:33 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Jazeker! Wel eerste week corona gehad,
Maar was echt prachtig weer.
Heer Haags.quote:Op woensdag 1 september 2021 11:34 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Toe maar.quote:Op woensdag 1 september 2021 11:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Nope. Ik ga een lekker uitsmijtertje bestellen.
Jij ook al.quote:
huur enzoquote:Op woensdag 1 september 2021 11:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eerste dag van de maand wordt er altijd een shitload aan geld afgeschreven![]()
Rest van de maand maar weer op een houtje bijten
Hypotheek afschrijf dag genotquote:Op woensdag 1 september 2021 11:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eerste dag van de maand wordt er altijd een shitload aan geld afgeschreven![]()
Rest van de maand maar weer op een houtje bijten
denken we er wel aan dat we genoeg plestik rotzooi de wereld in slingeren? En de kinderen zo opvoeden? Fijnquote:
Lekkerquote:
Geen paaseitjes?quote:
Hopelijk bestaat de hema over een half jaar nog met de pindakaas-eitjesquote:
Bestellen zelfs. Toe maarquote:Op woensdag 1 september 2021 11:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Nope. Ik ga een lekker uitsmijtertje bestellen.
Dreigt de hema ook al om te kiepen?quote:Op woensdag 1 september 2021 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hopelijk bestaat de hema over een half jaar nog met de pindakaas-eitjesDit jaar niet gehad
Al jaaaaaren.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dreigt de hema ook al om te kiepen?
Dat vroeg ik me ook even af.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Of anders!' *dreigende vuist*
Oei,quote:
Op de weeweeweequote:Op woensdag 1 september 2021 12:19 schreef Budapestenaar het volgende:
"Buda, staat dit en dat op de website?"
Jezus christus heb je zelf geen internetaansluiting of zo?
Kun je toch ook gewoon Reese's kopen?quote:Op woensdag 1 september 2021 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hopelijk bestaat de hema over een half jaar nog met de pindakaas-eitjesDit jaar niet gehad
Laatst nog eens geprobeerd, maar dat is toch wel best viesquote:Op woensdag 1 september 2021 12:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Kun je toch ook gewoon Reese's kopen?
Ja is toch anders. De Jumbo had ook paaseitjes met pindakaas, maar die waren toch niet zo lekker.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Laatst nog eens geprobeerd, maar dat is toch wel best vies
ga jij niet?quote:Op woensdag 1 september 2021 12:26 schreef FreshFruit het volgende:
Stelletje luxe hier,iedereen gaat op vakantie.
abject en infaamquote:Op woensdag 1 september 2021 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
De picnic is net geweest en weet je wat ie ook mee had? Pindarotsjes. @:ettovanbelgie weet wel hoe dat woord klinkt![]()
nee hoor,quote:Op woensdag 1 september 2021 12:26 schreef FreshFruit het volgende:
Stelletje luxe hier,iedereen gaat op vakantie.
Carbonara.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:26 schreef bitterbal het volgende:
ik ga geen sushi eten maar pasta cobanara. Met 1 ei maar dan een heel ei
Nee, zoals Ome Henk het uitspreektquote:
Hart voor de zaak,want de zaak is ook hard voor jou.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee hoor,
werken
hard voor weinig
nooit chagrijnig
tenzij het je eigen zaak(je) isquote:Op woensdag 1 september 2021 12:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hart voor de zaak,want de zaak is ook hard voor jou.
Nee,ik ga nog niet.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga jij niet?
ik moet een beetje voorbakken nog voor de winter
Zwangerschapsdementiequote:Op woensdag 1 september 2021 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat ja. geen idee wat ik aan het typen was
nee koud johquote:Op woensdag 1 september 2021 12:30 schreef bitterbal het volgende:
smurf em zo maar naar het balkon denk ik .
Dat kan nog wel even duren,nogal veel diertjes om op te passen.quote:
makkelijk aanpasbare dingetjes?quote:Op woensdag 1 september 2021 12:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat kan nog wel even duren,nogal veel diertjes om op te passen.
Niet echt.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
makkelijk aanpasbare dingetjes?
quote:Op woensdag 1 september 2021 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kennelijk niet belangrijk genoeg
Onderschat de palingbeestjes nietquote:Op woensdag 1 september 2021 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu dan wordt het de heilige snack bal hoor
Is al gebeurd hoor. In mijn JUmbo staar al een paar maanden een Hema-schapquote:Op woensdag 1 september 2021 12:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ging de Jumbo niet de Hema kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |