SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Lekker inclusief.quote:
hoe is hetquote:
lees je .,quote:
Zwaar klote.quote:
Is dat Badr Haring in je UI?quote:
Vertel?quote:
hey gianni nee is jayquote:
Jay?quote:Op woensdag 1 september 2021 09:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hey gianni nee is jay
Jay Jay.quote:
Hij heeft weer leuke nieuwe spullen.quote:
Met dr bezem.quote:Op woensdag 1 september 2021 09:37 schreef CherryLips het volgende:
De buurvrouw heeft gister geprobeerd haar stukje van de galerij schoon te maken. Ik kan nou niet zeggen dat het er beter op is geworden
ja ga straks weer leeg kopenquote:Op woensdag 1 september 2021 09:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij heeft weer leuke nieuwe spullen.
Geen idee wat ze heeft gebruikt aan schoonmaakmiddel, maar ze heeft draaiende bewegingen gemaakt en nu zie je dus een beetje van die swirls.quote:
Je gaat met een lege koffer heen zeker?quote:Op woensdag 1 september 2021 09:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja ga straks weer leeg kopen
Decoratief hoorquote:Op woensdag 1 september 2021 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee wat ze heeft gebruikt aan schoonmaakmiddel, maar ze heeft draaiende bewegingen gemaakt en nu zie je dus een beetje van die swirls.
Polen?quote:Op woensdag 1 september 2021 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Korte versie: Ze wilden voordringen met hun karretje vol met pils, maar ik zei nee en dat vonden ze heel flauw.
Ingrid en Henk.quote:
Noord of Zuid?quote:
quote:In de plaats Slidell in Louisiana stierf een 71-jarige man toen hij in overstroomd gebied werd aangevallen door een alligator. Natuurbeschermers waarschuwen voor alligators, beren, slangen en wilde zwijnen die in de nasleep van de orkaan op zoek zijn naar voedsel.
En wolven.quote:Op woensdag 1 september 2021 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Altijd weer blij dat ik in een land woon waar je hooguit een hondsdolle egel zult tegenkomen.
nou bijna met bikini enzoquote:Op woensdag 1 september 2021 09:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je gaat met een lege koffer heen zeker?
Ik geloof niet dat jij 200 kilo kan squattenquote:Op woensdag 1 september 2021 09:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet eens je eigen lichaamsgewicht kunnen squatten
quote:Op woensdag 1 september 2021 09:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij 200 kilo kan squatten
Je maakt meer kans tegen een klein alligatortje dan tegen een GGZ patiënt met een keukenmes.quote:Op woensdag 1 september 2021 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Altijd weer blij dat ik in een land woon waar je hooguit een hondsdolle egel zult tegenkomen.
denk niet dta je blij zal zijn als het een zwerm hondsdolle egeltjes isquote:Op woensdag 1 september 2021 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 september 2021 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk niet dta je blij zal zijn als het een zwerm hondsdolle egeltjes is
Mja, da's ook weer zo. Maar gekken met keukenmessen en meer hebben ze in de VS ook meer dan genoegquote:Op woensdag 1 september 2021 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je maakt meer kans tegen een klein alligatortje dan tegen een GGZ patiënt met een keukenmes.
ik ookquote:
quote:
OMG.quote:
Ja precies, die van mij ook dusquote:Op woensdag 1 september 2021 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is hoe mijn hoofd werkt
ik ken hetquote:Op woensdag 1 september 2021 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is hoe mijn hoofd werkt
Daarom ben ik altijd uren te vroeg op de luchthavenquote:Op woensdag 1 september 2021 09:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja precies, die van mij ook dus
ja kan van alles misgaan ookquote:Op woensdag 1 september 2021 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom ben ik altijd uren te vroeg op de luchthaven
samen bb samen bbquote:Op woensdag 1 september 2021 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
SMURFEN JAQ SMURFEN!! [ afbeelding ]
En ik heb ook tijd nodig om wakker te wordenquote:Op woensdag 1 september 2021 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ken hetanders kom je gewoon te laat
Mooi duo.quote:
Nog eerder dan die 3 uur die je al van te voren daar moet zijn?quote:Op woensdag 1 september 2021 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterbal is een leukertjequote:
Misschien ook even wachten tot vanavond, Balquote:Op woensdag 1 september 2021 09:51 schreef bitterbal het volgende:
ik wil eigenlijk sushi maar weer zo duur
Ik kom meestal aankakken als ze het slurfje opengooien.quote:Op woensdag 1 september 2021 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Same! Hahahaquote:Op woensdag 1 september 2021 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, het is twee uur. Maar ja, meestal ben ik er wel eerderquote:Op woensdag 1 september 2021 09:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nog eerder dan die 3 uur die je al van te voren daar moet zijn?
quote:Op woensdag 1 september 2021 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kom meestal aankakken als ze het slurfje opengooien.
Ja, dat kan ik echt nietquote:Op woensdag 1 september 2021 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kom meestal aankakken als ze het slurfje opengooien.
quote:Op woensdag 1 september 2021 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien ook even wachten tot vanavond, Bal
quote:Op woensdag 1 september 2021 09:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij 200 kilo kan squatten
Gewoon doenquote:Op woensdag 1 september 2021 09:51 schreef bitterbal het volgende:
ik wil eigenlijk sushi maar weer zo duur
Zo zo, dat zijn mensen met geld danquote:Op woensdag 1 september 2021 09:55 schreef bitterbal het volgende:
gisteren kwam onverwachts de eigenaar van werk eten.
Flinke rekeningAchteraf kwam die 20 euro fooi geven. Hij rekent nooit af maar fooi geeft die wel maar toen kwam 1 van zijn tafelfasten nog briefje van 50 geven
Dat wist ikquote:Op woensdag 1 september 2021 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou goed ja als het hier nu al zou staan zou ik ook nee zeggen
Als ik niet veels te vroeg ben, ben ik veels te laat, dus dan maar te vroegquote:Op woensdag 1 september 2021 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dat onzinnige wachten erger.
Jij meteen smurfnaakt en languit kronkelend op tafel gaan liggen.quote:Op woensdag 1 september 2021 09:55 schreef bitterbal het volgende:
Hij zet gewoon maar wat neer voor ons wat je lekker vindt. Nou ja dat ging wel goed
Nou ja die gasten hoefde niets te batalen maar het waren geen mensen in de bijstand neequote:Op woensdag 1 september 2021 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo zo, dat zijn mensen met geld dan
Echt wel.quote:Op woensdag 1 september 2021 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zie je hoe handig ons groene boekje is
quote:Op woensdag 1 september 2021 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij meteen smurfnaakt en languit kronkelend op tafel gaan liggen.
Ja, dat heb ik ook altijd.quote:Op woensdag 1 september 2021 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja die gasten hoefde niets te batalen maar het waren geen mensen in de bijstand nee
een man stond naast mij met een sleutel in zijn hand; Ja jezus met welke auto ben ik nou weer gekomen vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar het begon idd met een smurfbroek zoals in het groene boekje staat maar nu zijn dekleding voorschriften wat minderstrikt. eigenlijk kan alles smurfkleding zijnquote:
Wel redelijk wat vluchten gemist op die manier maar goed dat is op zich ook nog wel grappig.quote:Op woensdag 1 september 2021 09:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Als ik niet veels te vroeg ben, ben ik veels te laat, dus dan maar te vroeg
quote:Op woensdag 1 september 2021 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook altijd.ja grappige vent die baas :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou wel balen van mezelfquote:Op woensdag 1 september 2021 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel redelijk wat vluchten gemist op die manier maar goed dat is op zich ook nog wel grappig.
Ik heb gewoon teveel gegeten de laatste weken hoorquote:Op woensdag 1 september 2021 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo is bijna iedereen zwanger?
ik ben gewoon dikquote:Op woensdag 1 september 2021 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op woensdag 1 september 2021 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op woensdag 1 september 2021 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb gewoon teveel gegeten de laatste weken hoor
quote:
"Kan die dame die we gisteren 70 euro fooi hebben gegeven zich vanavond om 22:15 melden in een rood en bloot jurkje"quote:
Lekker een jong erbij kweken, ken wel leukere hobby'squote:Op woensdag 1 september 2021 10:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]door corona ze verveelden zich
Leuk toch voor die mensen?quote:Op woensdag 1 september 2021 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
zo lang niet van mij is primaquote:Op woensdag 1 september 2021 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker een jong erbij kweken, ken wel leukere hobby's
ik merk wel dat mijn omgeving redelijk uit die fase is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |