Volgende keer beter gelijk vragen of er een succesvol oncoloog in Het Legioen zit.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:44 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dan beginnen de speculaties en gerichte vragen des te meer. Hij wilde het zo aanpakken en dat is dan ook gelijk de beste oplossing.
Ik vermoed zo dat hij al dat aandacht niet wilde op dat moment (en terecht). Daarnaast zaten we toen al in een zwaar negatieve flow, dus dit had het niet heel veel beter gemaakt.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh dat zeker maar vind de timing gewoon opmerkelijk zo daags na zijn transfer. Alsof hij er als speler bij ons niet over kon praten.
Mwa delen had natuurlijk ook steun kunnen bieden en duidelijkheid over zijn afwezigheid in plaats van de lulverhalen die in de media verschenen, maar goed hij kiest hier voor dat moet je inderdaad verder maar gewoon respecteren.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:48 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik vermoed zo dat hij al dat aandacht niet wilde op dat moment (en terecht). Daarnaast zaten we toen al in een zwaar negatieve flow, dus dit had het niet heel veel beter gemaakt.
Dan is het maar goed dat hij rugnummer 33 heeft gekregen ---> cijfersquote:Op woensdag 1 september 2021 16:05 schreef ChrisPlank het volgende:
Weer geen spits!
Dessers (Heracles) ken je moeilijk serieus nemen als #9.
Lang leve de zesjes-cultuur!!
Feyenoord neemt genoegen met middelmaat ---> Nelson!!! ⁉
Vorige week ja?quote:
Nouja, of je gooit bij een speler of 10 een hengeltje uit zodat je in ieder geval weet hoe ze er persoonlijk in staan.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:13 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Vorige week ja?
Tegelijkertijd met Castellanos en Dessers bezig zijn is een beetje zoals een lekker wijf die een trio aan je voorstelt met haar lelijke dikke vriendin. Om je vervolgens daarmee op te schepen door zelf te cancellen.
RIP.
Daar noem je er ook één. Het is denk ik ook veelzeggend dat donkere spelers per definitie op dat niveau van een notoire halve tamme worden ingeschat.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat gerucht had Karsdorp ofzo toch ook best kunnen overkomen.
Ben allang blij dat ze dat geld dan wel lijken te gebruiken voor echte versterkingen, en dat ze niet zomaar akkoord gaan met keuze C of maar een paniekaankoop dan.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:20 schreef Rocket Ride het volgende:
Over Castellanos gesproken. Daar is Arnesen serieus mee bezig geweest en pas afgehaakt toen ze hele rare bedragen gingen noemen. Dan zou je toch denken dat er wel wat geld beschikbaar moet zijn geweest voor aankopen, en ook omdat ze met Volendam in de slag zijn geweest met de ook niet goedkope v.d. Ven.
Dan is er misschien uiteindelijk toch ergens een inschattingsfout gemaakt en is men daardoor een mogelijke aankoop misgelopen.
Nou ja, ze kunnen het geld vast goed gebruiken.
Voor Vd Ven wilden ze, volgens mij, Burger en Haps de deur uit doen om die transfer mogelijk te maken. Het eerste is gelukt, het tweede niet. Dat geld is er nu natuurlijk nu nog wel.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:20 schreef Rocket Ride het volgende:
Over Castellanos gesproken. Daar is Arnesen serieus mee bezig geweest en pas afgehaakt toen ze hele rare bedragen gingen noemen. Dan zou je toch denken dat er wel wat geld beschikbaar moet zijn geweest voor aankopen, en ook omdat ze met Volendam in de slag zijn geweest met de ook niet goedkope v.d. Ven.
Dan is er misschien uiteindelijk toch ergens een inschattingsfout gemaakt en is men daardoor een mogelijke aankoop misgelopen.
Nou ja, ze kunnen het geld vast goed gebruiken.
Mijn standaard tactiek voor FM, naast de free agents list checken.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, of je gooit bij een speler of 10 een hengeltje uit zodat je in ieder geval weet hoe ze er persoonlijk in staan.
Dat lijkt me vrij normaal.
Die knul had anoniem moeten blijven.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ok dus ZKA klapte ook uit de school over de mentale problemen van Haps voordat hij dat zelf kon onder het mom 'hij is weg dus nu mag het'..
Zelden zoveel glazen zien worden ingegooid.
Iedereen hangt weer aan z'n lippen hoor als straks in november/december de geruchtjes weer beginnen.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:34 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Die knul had anoniem moeten blijven.
Die is iets teveel in zichzelf gaan geloven.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ok dus ZKA klapte ook uit de school over de mentale problemen van Haps voordat hij dat zelf kon onder het mom 'hij is weg dus nu mag het'..
Zelden zoveel glazen zien worden ingegooid.
Ligt aan zijn relaties met die eilandjes van 'm in de tussentijd.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Iedereen hangt weer aan z'n lippen hoor als straks in november/december de geruchtjes weer beginnen.
Om 5 voor 12 op deadlinedag? Dat ie überhaupt opnam vond ik al heel wat eigenlijkquote:Op woensdag 1 september 2021 16:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ligt aan zijn relaties met die eilandjes van 'm in de tussentijd.
Dat Arnesen in zijn gezicht ophing zag ik ook niet aankomen.
Wacht, was dat echt om 23:55?quote:Op woensdag 1 september 2021 16:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Om 5 voor 12 op deadlinedag? Dat ie überhaupt opnam vond ik al heel wat eigenlijk
Ik denk eigenlijk niet dat hij contact heeft met Arnesen, maar gewoon een keer via via zijn nummer heeft geregeld.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ligt aan zijn relaties met die eilandjes van 'm in de tussentijd.
Dat Arnesen in zijn gezicht ophing zag ik ook niet aankomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |