SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Hij blijft er gewoon in, niet omdat het kan, maar omdat het moetquote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij blijft er gewoon in, niet omdat het kan, maar omdat het moet
Ik zag hem pas toen ik dit topique opende en vond hem zo bazig, dat hij er gewoon blijft staanquote:
Heb ik goed opgezocht van de weekquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zag hem pas toen ik dit topique opende en vond hem zo bazig, dat hij er gewoon blijft staan
Heb deze wel eens gehad https://producten.makro.n(...)arrel-vloeibaar-1-kgquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:33 schreef UitStraling het volgende:
@:CherryLips, waarom koop je geen pak vloeibare eieren als je altijd zonder eitjes zit?
https://www.meerdanvlees.(...)REAQYAiABEgJf1PD_BwE
En ben je echt een keer zo berig als een konijn dan kun je het nog zo drinken ook nog
Ik had niet minder van je verwacht!quote:
Wel meer?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had niet minder van je verwacht!
wel meer dan 3 maanden hoor. De verkiezingen waren in Maart en daarvoor was het kabinet al Demissionair..quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:45 schreef Karzai het volgende:
laten we het even over de poltiek hebben, Nederland heeft al 3 maanden geen regering meer en dat lijkt nog wel even te duren
Rutte wil geen progressief kabinet met groen links en pvda
de christenen zijn er ook uitgestapt
thierrry en geerd valt niet mee te praten misschien ja21
wat denken jullie?
rutte moet gewoon opstappen, is voor iedereen beterquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:45 schreef Karzai het volgende:
laten we het even over de poltiek hebben, Nederland heeft al 3 maanden geen regering meer en dat lijkt nog wel even te duren
wat denken jullie?
Hey dat bedrijf is van een goede bekende van me.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:33 schreef UitStraling het volgende:
@:CherryLips, waarom koop je geen pak vloeibare eieren als je altijd zonder eitjes zit?
En ben je echt een keer zo berig als een konijn dan kun je het nog zo drinken ook nog
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:33 schreef UitStraling het volgende:
Prima bedrijf zo te zien.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hey dat bedrijf is van een goede bekende van me.
Ik ben niet zo negatief als sommige recensies. Het is beetje een warboel, maar begrijp wel waar hij is.quote:
Heeft België al een regering?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:45 schreef Karzai het volgende:
wat denken jullie?
Het was/is toch een warboel in zijn hoofd?? Of was dat iemand anders??quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben niet zo negatief als sommige recensies. Het is beetje een warboel, maar begrijp wel waar hij is.
Dat is (Kan)Yequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het was/is toch een warboel in zijn hoofd?? Of was dat iemand anders??
Momenteel wel. al weet je het daar nooit...quote:
Nee, dat is deze meneer in kwestiequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het was/is toch een warboel in zijn hoofd?? Of was dat iemand anders??
Ja zijn vader is klein begonnen en hij en ze je broer hebben het uitgebouwd.quote:
dat zoeken ze zelf maar uit maar het politieke spectrum is hier nu ook extreem gepolariseerd waardoor het moeilijk is om een regering te vormenquote:
Oh ja? Moet je voor de lol eens in de US gaan kijken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:56 schreef Karzai het volgende:
het politieke spectrum is hier nu ook extreem gepolariseerd
Eeeuhm.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja? Moet je voor de lol eens in US gaan kijken.
Zou best willenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja? Moet je voor de lol eens in de US gaan kijken.
Hoho niet bij JOOOMAAA daar heeft elke werknemer haar eigen kip en brengt de eieren elke ochtend mee naar het werk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom heb je op slaatjes ook altijd een plakje ei dat altijd precies dezelfde grootte heeft
Bij jou is alles netjes geordend op kleur en letter,quote:
Ik gok dat daar vooral Polen werken?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoho niet bij JOOOMAAA daar heeft elke werknemer haar eigen kip en brengt de eieren elke ochtend mee naar het werk.
Wel pijnlijk voor de kip.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom heb je op slaatjes ook altijd een plakje ei dat altijd precies dezelfde grootte heeft
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even bukken, pak ik vast de zaklamp.
Is dat de grootste werkgever bij jullie? Waar wij ASML hebben, hebben jullie Johmaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoho niet bij JOOOMAAA daar heeft elke werknemer haar eigen kip en brengt de eieren elke ochtend mee naar het werk.
Ja tuurlijk en vieze smeerzooi daar.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik gok dat daar vooral Polen werken?
US heeft er altijd meerdere bij.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even bukken, pak ik vast de zaklamp.
Jazeker samen met Pingo met de slogan. Dankzij Pingo in Goor stinkt Goor hoffelijk door.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat de grootste werkgever bij jullie? Waar wij ASML hebben, hebben jullie Johma
Moest lachen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat de grootste werkgever bij jullie? Waar wij ASML hebben, hebben jullie Johma
ASML vroeger kwam ik nog wel eens op dat terrein in Veldhoven, omdat ik die wijk mocht bezorgen. Vond ik wel prettig want die wijk rijkt gewoon tot bijna Riethoven en Knegsel e.d. Heerlijk lange stukken fietsen met weinig post..quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |