Overall heel erg tevreden eigenlijk. Aursnes, Til, Trauner, Pedersen, Jahanbakhsh lijken allemaal prima versterkingen te zijn. En behoorlijk wat troep laten gaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het valt tegen maar bij Ajax is het helemaal doodsaai.
En als je deze hele transferperiode even bekijkt zou ik toch wel erg tevreden zijn als Feyenoorder. (ook hoe de aankopen/huren tnt renderen) En een hoop dor hout gesnoeid.
Ik zou zeggen dat je in deze fase met tijdnood vooral kijkt naar spelers die wegmogenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgens zka laat Lille hem niet gaan.
Ik denk dat ze in hun hoofd hadden vd Ven. En dan in de winter Bjorkan halen die ze sowieso wel gaan halen. Is het niet deze transferwindow dan wel de volgende.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:25 schreef Maastoren het volgende:
Snap sowieso niet dat je Haps wegdoet en dat je dan niks achter de hand hebt.
Als die Bjorkan transfervrij is komen er zeker meer clubs met een zak tekengeld.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in hun hoofd hadden vd Ven. En dan in de winter Bjorkan halen die ze sowieso wel gaan halen. Is het niet deze transferwindow dan wel de volgende.
Misschien trekken ze die keutel dan ook nog inquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:25 schreef Maastoren het volgende:
Snap sowieso niet dat je Haps wegdoet en dat je dan niks achter de hand hebt.
Touba had Heerenveen ook interesse voor die kregen ook te horen dat ze hem niet weg zouden laten gaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:31 schreef Maastoren het volgende:
Bjorkan gaat niet door volgens ZKA.
Touba ook niet.
Hoeveel blauwtjes kan je lopen op één dagquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:31 schreef Maastoren het volgende:
Bjorkan gaat niet door volgens ZKA.
Touba ook niet.
Ach hebben veel clubs mee te maken denk ik. Het is een gekke transferperiode.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoeveel blauwtjes kan je lopen op één dag
Als Haps doorgaat wel ja. Ik zou het cancellen zonder back-up.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Wie is dan backup voor Malacia? Hendriks?
Of Bijlow weg en Marciano 1e keeper.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:36 schreef Caland het volgende:
Ach het kan altijd erger
Je kan bijvoorbeeld ook Luuk de Jong halen en Griezmann weg doen
Ik lees ook de hele tijd eerst Nelom ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:39 schreef Pleun2011 het volgende:
Benieuwd of we met Nelson een nieuwe Lord binnenhalen. Ken hem eigenlijk totaal niet
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:33 schreef hhh38 het volgende:
Er is nu geen gerucht meer wat nog open staat toch? Dus het zou in deze laatste 3,5 uur van een nieuwe naam moeten komen
Wat is dit voor tweet? Opgeven, maar als er iets speelt hoor je het?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Kwaad. Woedend. Brienenoord.
Hij heeft er al een paar achterover getikt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat is dit voor tweet? Opgeven, maar als er iets speelt hoor je het?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Kwaad. Woedend. Brienenoord.
Is ‘ie er nog? Dan schakel ik zo weer even in.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft er al een paar achterover getikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |