Ik draai deze nog steedsquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Oooooooooooeeeeeeeeeeehhhhhhhhhh![]()
Daar staat ook al maanden een heel mooi zeilschipquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou de Wiltonhaven moeten zijn. Ff kijken of ik wat kan vinden
Wat is er vreemd aan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Kan het niet vanaf hier zien helaas, denk bij 5sluizen![]()
niet zo link als die ik noemdequote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die is ook topquote:
Ik dacht eigenlijk dat die zelftests ervoor waren om te testen als je klachten had. Echt waar.quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pris , nou niet schrikken... en niet huilen... maar ik zag laatst deze en moest aan je denken...
Ik spoiler hem.. want het is wel heel erg bruut.bedankt voor de waarschuwingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
It's so good, it's so good,it's so good, it's sooooo gooooood!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik dacht dat ook, wat is het nut dan van die stomme zelfstestenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat die zelftests ervoor waren om te testen als je klachten had. Echt waar.
online? ik weet niet zo goed waar dat te volgen is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:02 schreef cafca het volgende:
Ik zit naar blindenvoetbal te kijken op de paralympics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |