SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Uren op één bil tussen de vetrollen van die mevrouw gebivakkeerd
En in Londen bleken de twee vrienden met wie ik op pad was homo te zijn en die begonnen oneerbare voorstellen te doen
Van eentje wel. Maar die andere was een jaar daarvoor nog hevig verliefd op een meisje. Maar hij is uiteindelijk definitief naar de andere kant geswitchedquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
wist je niet dat ze homo waren?
wat heeft dat meisje allemaal met hem gedaan danquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van eentje wel. Maar die andere was een jaar daarvoor nog hevig verliefd op een meisje. Maar hij is uiteindelijk definitief naar de andere kant geswitched
Niks. Misschien was dat het probleemquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat heeft dat meisje allemaal met hem gedaan dan
Dat zou ook nog kunnen jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niks. Misschien was dat het probleem
ik dacht een keer in thailand ook in het gezelschap van 2 homo's te zijn maar die bleken ook ineens toch een triootje zien zitten met mijquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van eentje wel. Maar die andere was een jaar daarvoor nog hevig verliefd op een meisje. Maar hij is uiteindelijk definitief naar de andere kant geswitched
Bisnacksueel denk ikquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik dacht een keer in thailand ook in het gezelschap van 2 homo's te zijn maar die bleken ook ineens toch een triootje zien zitten met mij
ineens 2 frikandellen tot je beschikking daarquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik dacht een keer in thailand ook in het gezelschap van 2 homo's te zijn maar die bleken ook ineens toch een triootje zien zitten met mij
Goed zoquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, resterende taakjens naar morgen en donderdag gemanaged. Klaar
nee joh :pquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent niet op het voorstel ingegaan zeker?
Oh dat is wel chillquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Ama
Ik heb ooit gratis Bonbons bij de Jumbo gehad..![]()
De prijs die de zelfscanner aangaf kwam niet overeen met de prijs op het schap. Dat gemeld bij de zelfscankassiere en toen dat klopte kreeg ik het doosje gratis mee
die smiley vermoedt andersquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Uren op één bil tussen de vetrollen van die mevrouw gebivakkeerd
En in Londen bleken de twee vrienden met wie ik op pad was homo te zijn en die begonnen oneerbare voorstellen te doen
Nee, drie éénpersoonsbeddenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:35 schreef Karzai het volgende:
Of lag je met zijn drieen in een tweepersoons bed om kosten te besparen?
ze zag al helemaal voor zich hoe jij daar met die 2 vrienden los ging in die hotelkamerquote:
Nee, ik had mijn bischierige fase toen wel gehadquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
ze zag al helemaal voor zich hoe jij daar met die 2 vrienden los ging in die hotelkamer
Nee, was meer een meeleef - emoticonquote:
Aahquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, was meer een meeleef - emoticon
Waarover?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Word mij net gevraagd om te liegen, dat gaan we natuurlijk niet doen he.
Ja, maar snap wel dat je even een wenkbrauw omhoog doetquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah![]()
Uiteindelijk wel een tof weekend gehad hoor.
Of ik iemands referent wilde zijn.quote:
dan wordt het je in ieder geval nog gevraagd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of ik iemands referent wilde zijn.
Maar natuurlijk, geen probleem.
Was alleen geen leidinggevende over die persoon.
Ja nog mooierquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan wordt het je in ieder geval nog gevraagd.
Ik ben wel eens gebeld door een bedrijf waar iemand mij als referentie had opgegeven. Waar ik niks vanaf wist.
Ook altijd fijn.
neuh dat nog net niet. heb wel netjes aangegeven wat ik van haar werk vond dat ze moest doen. Toen hoorde ik al een heleboel aarzeling bij degene aan de telefoon.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nog mooierJij aangeven dat de communicatieskills 0 zijn xD
Die persoon heeft mijn nummer niet, maar ik schat in dat diegene hetzelfde zou doen.
Juist.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
neuh dat nog net niet. heb wel netjes aangegeven wat ik van haar werk vond dat ze moest doen. Toen hoorde ik al een heleboel aarzeling bij degene aan de telefoon.
Ik gok dat ze het niet geworden is.
Wacht wat?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik had mijn bischierige fase toen wel gehad
Idd dit, vertel ons meer !quote:
heel netjes hoor. ze was heel precies maar je moest niet verwachten dat ze ook maar iets binnen een bepaalde tijd af kreeg.quote:
Kan dan beter bij een overheid of gemeente werken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
heel netjes hoor. ze was heel precies maar je moest niet verwachten dat ze ook maar iets binnen een bepaalde tijd af kreeg.
denk dat ze zelfs daarvoor te traag wasquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan dan beter bij een overheid of gemeente werken.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
denk dat ze zelfs daarvoor te traag was
ze had ongeveer 500% meer tijd nodig dan de rest voor dezelfde taken.quote:
ga halen danquote:
Ze moet eerst op google maps zoeken waar Overloon ligt, want dat weet ze waarschijnlijk niet...quote:
Klopt:pquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze moet eerst op google maps zoeken waar Overloon ligt, want dat weet ze waarschijnlijk niet...
stelenquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze moet eerst op google maps zoeken waar Overloon ligt, want dat weet ze waarschijnlijk niet...
Nou, dat is niet echt best.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
ze had ongeveer 500% meer tijd nodig dan de rest voor dezelfde taken.
En nee dan overdrijf ik niet
ze heeft de proeftijd ook niet doorstaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, dat is niet echt best.
Wat gek.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
ze heeft de proeftijd ook niet doorstaan.
stukje ruilen tegen witte milka met oreo?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb Verkade chocolade met cappuccino smaak.
Heeeeeeeeeel vreemd.quote:
Misschienquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
stukje ruilen tegen witte milka met oreo?
heb ook nog milka puur met karamel zeezoutquote:
of zijn de kleurinstellingen van je beeldscherm niet correctquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:07 schreef CherryLips het volgende:
God jezus iets gehaald bij de Hema maar de kleur wijkt af van de website
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb helemaal geen chocola in huis.
Zeker jouw fantasie met mij en @Haags he viespeukquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
ze zag al helemaal voor zich hoe jij daar met die 2 vrienden los ging in die hotelkamer
Doe mij maar zelfgemaakte cake, zonder kinderkwijl aub.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb ook nog milka puur met karamel zeezout
of een stukje zelfgemaakte cake
wat is daar fantasie aan als we afgelopen weekend dat nog gedaan hebben terwijl @Anneloos met zweep in de hand opdrachten gafquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zeker jouw fantasie met mij en @:haags he viespeuk
Ben je ziek?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb helemaal geen chocola in huis.
God tering hel en verdoemenis nog wat een drama meid.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:07 schreef CherryLips het volgende:
God jezus iets gehaald bij de Hema maar de kleur wijkt af van de website
hij is 6, die kwijlt niet meer over allesquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe mij maar zelfgemaakte cake, zonder kinderkwijl aub.
Grapjasquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat is daar fantasie aan als we afgelopen weekend dat nog gedaan hebben terwijl @:anneloos met zweep in de hand opdrachten gaf
Ja, ik heb toch geen verstand van kinderenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
hij is 6, die kwijlt niet meer over alles
Is met bramen en aardbeien.
Ja nu vloekt het godverdomme.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God tering hel en verdoemenis nog wat een drama meid.
Vleesgeworden cavia, die je er bent.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik heb alles in één keer opgegeten.
Want een cavia is niet van vlees.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vleesgeworden cavia, die je er bent.
Voornamelijk vet en haat met wat haar.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Want een cavia is niet van vlees.
Wie nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik gewoon die van de AHquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja eh.. deze was in de aanbiedingquote:
Waardeloze kut kut kutkloterituszooi met poep en kak en stront en faeces godverdomme.quote:
Bij mij was die van de AH in de persoonlijke bonusquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eh.. deze was in de aanbiedingIk heb normaal nooit chocolade van dit merk.
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb salty caramelquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:31 schreef Ama het volgende:
Kom net foto tegen van mijn computerkamer van toen ik hier net kwam wonen. Best een verschil met nu.
Banksy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Hey Fruitige Friend, jij ook al hier?quote:
HerRabbit.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hey Fruitige Friend, jij ook al hier?
Hey Boom ,alles goed met u?quote:
Die stond alleen maar instructies te geven.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Grapjas
Ik deel @:anneloos niet
Dat blijktquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik heb toch geen verstand van kinderen
Die is lekkerquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vertel ons alles!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:53 schreef UitStraling het volgende:
Zoooooo even een oogartsje en een psychiatertje op hun plekje gezet, onzin gedoe allemaal
Bij sommige eindigt die fase nooit.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch wel zo'n fase gehad in zijn/haar puberteit?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bij sommige eindigt die fase nooit.![]()
Wanneer gaan we een strandwandeling doen![]()
Kusje kusje kroel![]()
![]()
Alles rustig.quote:
Pak je toch wat andersquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Get, ik heb voor vanavond wokgroenten op het menu. Geen trek in
Dan maak je wat andersquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:54 schreef Budapestenaar het volgende:
De oogarts iets laten inzien en de psych aan het denken gezet?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:53 schreef UitStraling het volgende:
Zoooooo even een oogartsje en een psychiatertje op hun plekje gezet, onzin gedoe allemaal
Gewoon weigeren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Zeg vanmorgen tegen een collega dat ik vrijdagmiddag vrij heb genomen en die dag eigenlijk alleen mijn overdracht wil schrijven. En toch gewoon een meeting in mijn agenda plempen
Nou ja incompetent volk dat elkaar aan de vreet aan het houden is, was een geriater-psychiater bij mijn moeder geweest, testjes en als hulpvraag hoe om te gaan met een demente echtgenoot, kon ze weinig mee doen maar het viel haar wel op dat ze wat traag was met een of andere cijfertestje dus stuurt ze haar door naar een oogarts maar daar ligt dat helemaal niet aan dus dat heb ik ze beiden duidelijk gemaakt.quote:
Mooie ditquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De oogarts iets laten inzien en de psych aan het denken gezet?
Passend bij je verhaal.quote:
Ja leg het nog maar even uit, hij is een beetje van gisterenquote:
Nou ja, helder en logisch nadenken gewoon en niet elkaars boterhammetje smeren aub.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat doet ze toch bij die artsen als jij het toch allemaal beter weet?
Goed hoor,vannacht mag ik weer .quote:
Ik ook.. laptop dicht.. productieve dag gehad met veel bla blaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:51 schreef kwiwi het volgende:
Zo, ben er wel weer klaar mee voor vandaag.
Gewoon weigeren, doei parapluquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Zeg vanmorgen tegen een collega dat ik vrijdagmiddag vrij heb genomen en die dag eigenlijk alleen mijn overdracht wil schrijven. En toch gewoon een meeting in mijn agenda plempen
Ga je weer voor het kampioenschap van September?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goed hoor,vannacht mag ik weer .
Zeker weten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga je weer voor het kampioenschap van September?
Ik zal voor je duimenquote:
DAAR IS CAPSLOCK VOOR UITGEVONDENquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Al is het hier ook wel leuk trouwens.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zal voor je duimen![]()
Misschien zal ik soms zelfs voor je bolken
Zou ik ook niet hebbenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Mag ik bij jou eten?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zou ik ook niet hebben
Net is de maaltijdenman weer geweest
Ik mag voor de komende dagen kiezen uit:
• Gehaktballetjes, saté, boontjes en aardappeltjes
• Kipfilet met kaas-ham saus, ratatouille en kriel
• Griekse moussaka
Sommige users zijn er even niet, dat scheelt welquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Al is het hier ook wel leuk trouwens.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
• Kipfilet met kaas-ham saus, ratatouille en kriel
Ik had ooit een collega die om 16:40 op mijn laatste dag bij die klant nog een call naar mij toe ging escaleren omdat hij niet wist wat ie ermee moest doenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb dat ooit ook met een collega gedaan, maar dat is volgens mij nooit echt helemaal goed gekomen
Kom maar langs hoor. Ik reken wel 15 euro bereidingskostenquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sommige users zijn er even niet, dat scheelt wel
En anders gewoon de users die je niet leuk vindt blokkerenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is dat beter dan wat je zelf op de planning hebt staan?quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lekker betrokken en collegiaalquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had ooit een collega die om 16:40 op mijn laatste dag bij die klant nog een call naar mij toe ging escaleren omdat hij niet wist wat ie ermee moest doenIs niet veel van terechtgekomen kan ik je verklappen
Neu, gewoon gezellig meeposten over eten, gerries en rode panda'squote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
Zijn er elementen waar ik rekening mee moet houden?
Er staat nog niks op de planning juist,we gaan wat bestellen maar ik heb nog geen idee wat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
En anders gewoon de users die je niet leuk vindt blokkeren
[..]
Is dat beter dan wat je zelf op de planning hebt staan?
Italiaans.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er staat nog niks op de planning juist,we gaan wat bestellen maar ik heb nog geen idee wat.
Ik ben al druk aan het leren in het groene boekje.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Neu, gewoon gezellig meeposten over eten, gerries en rode panda's
Bij mij ook toen ik ergens via uitzendbureau werkte. 2 weken vrij geregeld. Belt het uitzendbureau na de eerste week, of ik maandag al weer beschikbaar was. Nou mooi niet he.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker betrokken en collegiaal
Een calzone is wel een goed idee.quote:
Ik zou dan voor pasta gaan maar een calzone is ook prima.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een calzone is wel een goed idee.
Je werd gemist.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij mij ook toen ik ergens via uitzendbureau werkte. 2 weken vrij geregeld. Belt het uitzendbureau na de eerste week, of ik maandag al weer beschikbaar was. Nou mooi niet he.![]()
![]()
Ik zat op dat moment ook in de auto naast mijn pa om een weekendje weg te gaan met toen nog zijn viertjes...
Vaak is het hier wel leuk vertoeven inderdaadquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Al is het hier ook wel leuk trouwens.
Kom haten johquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker betrokken en collegiaal
Blijkbaar. Maar niet goed genoeg om na de maximale uitzendtijd een vast contract te krijgen...quote:
Dat is herkenbaar.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Blijkbaar. Maar niet goed genoeg om na de maximale uitzendtijd een vast contract te krijgen...
Okee. Ik heb nooit meer iets van hun gehoord, maar eind goed al goed, ik zit nu wel lekker bij mijn huidige baan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is herkenbaar.
Ooit meegemaakt dat ze toch wel spijt hadden en belden of ik terug wilde komen maar toen had ik al ander werk.
Wat doe je nu als ik mag vragen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee. Ik heb nooit meer iets van hun gehoord, maar eind goed al goed, ik zit nu wel lekker bij mijn huidige baan.
Post bezorgenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat doe je nu als ik mag vragen?
Hey jij !!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat doe je nu als ik mag vragen?
Hier in Twente is het perfect.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Winderig. En koud ook, zeker als het zonnetje weg is
Typische fokopmerking:quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Winderig. En koud ook, zeker als het zonnetje weg is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja ik zie het. In het oosten blauwe lucht maar daar staat de zon niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hier in Twente is het perfect.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:57 schreef UitStraling het volgende:
"Dozens of contracted working dogs have been abandoned by the US in Afghanistan, along with up to 200 civilians and military equipment, according to an animal welfare charity.
American Humane condemned the 'death sentence' for the animals allegedly left behind who now face 'torture' at the hands of the Taliban, who took control of the city earlier this month."
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:57 schreef UitStraling het volgende:
"Dozens of contracted working dogs have been abandoned by the US in Afghanistan, along with up to 200 civilians and military equipment, according to an animal welfare charity.
American Humane condemned the 'death sentence' for the animals allegedly left behind who now face 'torture' at the hands of the Taliban, who took control of the city earlier this month."
Hmm, op linkedin heb ik dat ook gedaan voor een collega, maar daar kun je aangeven of je teamgenoot of leidinggevende wasquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of ik iemands referent wilde zijn.
Maar natuurlijk, geen probleem.
Was alleen geen leidinggevende over die persoon.
Heer Haags.quote:
Vreselijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:57 schreef UitStraling het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Done.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:10 schreef -Shii- het volgende:
Kunnen dat soort beelden aub onder een spoiler.
Tuurlijk,die legen er een AK47 op en klaar.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Denk dat de talibs wel wat beters te doen hebben dan honden martelen, denk je ook niet?
Ja inderdaad. Ipv een riem hangen ze er een bomgordel om.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Denk dat de talibs wel wat beters te doen hebben dan honden martelen, denk je ook niet?
Fikkie.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ipv een riem hangen ze er een bomgordel om.
Nee hoor,ieder zijn eigen mening.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh God, we moeten het allemaal vreselijk vinden en anders ben je af, is dat het? Even gemist, sorry
Dat zegt toch niemand.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh God, we moeten het allemaal vreselijk vinden en anders ben je af, is dat het? Even gemist, sorry
Johan Derksen zei het een maand geleden al.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:16 schreef Haags het volgende:
Best geinig trouwens, de taliban nemen in een poep en een scheet Afghanistan over en dat zag niemand aankomen zo snel maar Amerika weet wel in 2 dagen tijd wat belangrijke IS-K leden op te sporen en uit te schakelen.
Dat heb ik even gemist.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Johan Derksen zei het een maand geleden al.
Dit is dus echt waar.quote:
Check deze.quote:
Ik ben ook geen fan van die heks.quote:
Ga je maandag naar kantoor?quote:
fresh hier is gezellig he en lees je dm evenquote:
Heb je zoete zoete wraak eigenlijk ooit nog gelezen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:41 schreef kwiwi het volgende:
In bed met m'n boek, ben klaar met de dag![]()
@:CherryLips heb je deze al gelezen? Ben halverwege, tot nu toe spannend boek![]()
[ afbeelding ]
quote:
Die ligt nog altijd op me te wachten in NLquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je zoete zoete wraak eigenlijk ooit nog gelezen?
duh weet ik toch je hebt mij hierheen gebrachtquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die ligt nog altijd op me te wachten in NLGa m'n stapeltje nieuwe boeken daar over een paar weken ophalen
Ik ben maandag in den haagquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:40 schreef Haags het volgende:
[..]
nee volgens mij dinsdag en vrijdag.
Zon onder: 20.29quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Inmiddels ook een fleece trui aan en het wordt alleen maar kouder
Maar zondag wordt het 26 graden
Eén dagje. Misschien.
GOEDMEUNINGquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Net die Engelsen in die kast bij Allo Allo
Dat was de Engelse agent die dacht Frans te kunnen spreken...quote:
Die serie is niet meer woke genoeg en dreigt door de cancel cultuur aangepast te worden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat was de Engelse agent die dacht Frans te kunnen spreken...
Maar Allo ALlo is wel gewoon![]()
![]()
![]()
Wel een x aantal- acteurs zijn al RIP
Gelukkig hebben we de foto's dvd's nogquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Die serie is niet meer woke genoeg en dreigt door de cancel cultuur aangepast te worden.
Nee ken ik niet!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:41 schreef kwiwi het volgende:
In bed met m'n boek, ben klaar met de dag![]()
@:CherryLips heb je deze al gelezen? Ben halverwege, tot nu toe spannend boek![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:15 schreef CherryLips het volgende:
Ga je eens naar de film 'want stel je aan', zit er achterin zo'n kut de hele tijd te niesen
het was leuk je gekend te hebben CLquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:15 schreef CherryLips het volgende:
Ga je eens naar de film 'want stel je aan', zit er achterin zo'n kut de hele tijd te niesen
Voelde je spetters in je nek?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:15 schreef CherryLips het volgende:
Damn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voelde je spetters in je nek?
94,8 % kans op Covid-19.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:15 schreef CherryLips het volgende:
Nou ze zat iets verder wegquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voelde je spetters in je nek?
Weleens gehad hoor, dat je de donshaartjes op je kruin voelt bewegen als er iemand achter je niestquote:
Ik focus op die 5,2%quote:
Stevige incubatietijd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hermitage afbellen tot 2023?
Jawel. Beetje eten en drinken daar en de burgemeester een beetje aanhoren. Moet lukken.quote:
Hoe op met me.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weleens gehad hoor, dat je de donshaartjes op je kruin voelt bewegen als er iemand achter je niest
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hahaatjes... de VEERTIG LONKT
(rent snel weg)
Hey stil jij.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hahaatjes... de VEERTIG LONKT
(rent snel weg)
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Grapjas
Ik deel @:anneloos niet
ben nu dan ook noest met dat ding van vier op een rij bezig...quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meisjes plagen is vingers in gaatjes willen steken is mijn bescheiden mening.
quote:
Ik heb brood met aioli, zeezout boter en pesto mayonaise om te snackenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga nog even wat snacks in de AF douwen.
Doe je goed ouwe vetklepquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:57 schreef dud0r het volgende:
Ik heb brood met aioli, zeezout boter en pesto mayonaise om te snacken![]()
En heb al een triple chocolate chip cookie op![]()
#viesdik
Even wat vitamine Reuzel naar binnen douwen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga nog even wat snacks in de AF douwen.
Zo is dat ouwe krijgerquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even wat vitamine Reuzel naar binnen douwen.
Ja preciesquote:
Moet een beetje m'n figuur houden voor de kerstquote:
ja moet nog een everzwijn in kunnen tochquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet een beetje m'n figuur houden voor de kerst
Nu nogquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo even een rondje lopen. Eerst nog een kop koffie.
nare man ben je ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zeker weer te gulzig ahahaha
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zeker weer te gulzig ahahaha
Ik ook (duh)quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb mijn stappen weer gehad voor vandaag![]()
Zo dat klinkt lekker.. ik ga zo maar eens koken. Wereldgozer bijna thuis…quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Ik heb brood met aioli, zeezout boter en pesto mayonaise om te snacken![]()
En heb al een triple chocolate chip cookie op![]()
#viesdik
Smartwatchesquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook (duh)
Ik heb zelfs weer een keer mijn postronde gelogd via mijn horloge![]()
Ja nou ik ook maar ik heb dus een gebroken teen en hier gaat iets mis dus. Verdomme ook nog teringdruk op het werk zodat ik steeds naar allerlei afspraken vlieg.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb mijn stappen weer gehad voor vandaag![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Smartwatches![]()
Ideale uitvinding en het heeft in een keer mijn dagelijkse stappen met 30 tot 40% verhoogd en de batterijduur van mijn telefoon verdubbelt bijna![]()
Denk dat het kalkoen of eend ofzo wordt maar dat moet er ook in passen. Beetje die training vol houden. Anders is het drie happen en is het vol zitten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja moet nog een everzwijn in kunnen toch
Jezus dat is laat eten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:48 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Zo dat klinkt lekker.. ik ga zo maar eens koken. Wereldgozer bijna thuis…
Toch gebroken ja?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja nou ik ook maar ik heb dus een gebroken teen en hier gaat iets mis dus. Verdomme ook nog teringdruk op het werk zodat ik steeds naar allerlei afspraken vlieg.
Sterkte en beterschap man!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja nou ik ook maar ik heb dus een gebroken teen en hier gaat iets mis dus. Verdomme ook nog teringdruk op het werk zodat ik steeds naar allerlei afspraken vlieg.
Ik noem hem ook gewoon mijn klok in 'normale spraak'quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook ideaal dat je ziet wie er belt. Hoef je niet meteen je telefoon uit je broek te pakken enzo..
Ik noem het trouwens niet echt een SMartWatch, maar zeg meestal activity tracker..
Moet je eens voor de lol een paar maanden in de horeca gaan werken. Dan vreet je je avond eten meestal pas tegen middernachtquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk dat het kalkoen of eend ofzo wordt maar dat moet er ook in passen. Beetje die training vol houden. Anders is het drie happen en is het vol zitten.
[..]
Jezus dat is laat eten.
Ja nou dat wisten ze niet precies na 5 foto’s.quote:
Ja meestal ga je voor niks naar artsen om zoiets na te laten kijken en voel je het zelf al wel, zou wel makkelijke schoenen halen voor voorlopig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja nou dat wisten ze niet precies na 5 foto’s.
“Ja is misschien gebroken, maar je kunt er gewoon mee kopen met stevige schoenen”
Ja misschien of gebroken. “Ja dat maakt niet uit
Ja oké doei.
Het bloed is er wel uit. Stond in mijn slipper vanmiddag op het werk. Dacht nog wat plakt die slipper aan mijn voet.
Ik heb hem nu zo'n 3 jaar. Nog steeds erg tevreden over. Ik wil niet meer zonder...quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik noem hem ook gewoon mijn klok in 'normale spraak'![]()
Ideaal, beste aankoop die ik heb gedaan vorig jaar. Ook berichtjes kun je bekijken zonder je telefoon en in een oogopslag zien of je erop moet reageren zonder je telefoon erbij te pakken.
I'm loving it
Als de horeca me net zoveel betaalt als wat ik nu doe zal ik er over na denken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je eens voor de lol een paar maanden in de horeca gaan werken. Dan vreet je je avond eten meestal pas tegen middernacht
Ik (nog) niet. Gelukkig hoef ik morgen niet nuchter bloed te prikken, scheelt ook weer..quote:
Nee, kindjes in Afrika, die hebben trek. Jij hebt gewoon honger.quote:
Als ik mijn Polar niet gebruik om te loggen, gaat ie ook wel een weekje mee ofzo en dat na dus ruim 3 jaarquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben zeer tevreden over mijn goedkope Garmin watch.
De vivoactive. Vooral omdat die een week meegaat zonder laden.
Ik ben begonnen met een Samsung model die Muis gratis kreeg bij haar nieuwe abbo, maar die vond ik aan de zware en logge kant. Die verkocht en toen overgestapt naar een fitbit die een stuk lichter en eleganter is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Welke (merk) heb je eigenlijk? @:DerRabbit
Ligt eraan hoe knap je bent en wat je cupmaat is en wat je aan fooi binnen sleeptquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als de horeca me net zoveel betaalt als wat ik nu doe zal ik er over na denken.
Polar M430quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met een Samsung model die Muis gratis kreeg bij haar nieuwe abbo, maar die vond ik aan de zware en logge kant. Die verkocht en toen overgestapt naar een fitbit die een stuk lichter en eleganter is.
Welk model heb jij?
Ik heb een C cupquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe knap je bent en wat je cupmaat is en wat je aan fooi binnen sleept
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik kom ook gewoon 1 ei tekort om een Zweedse chocoladetaart te bakken.
Dan maak je een Finse en gooi je er een scheut wodka bijquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik kom ook gewoon 1 ei tekort om een Zweedse chocoladetaart te bakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |