Ik erger mij ook aan haar stem, want behalve een Gooische rrrrr sssslissst Roosssss ook nog eens.quote:Op woensdag 8 september 2021 12:11 schreef Leandra het volgende:
Ergo: ik heb de stem van Rrrroos nog nooit gehoord, maar ik begrijp wel dat ze een Gooische airrrrrr heeft.
Ik zal mijn man eens vragen of haar Gooische airrrrr errrgerrr is dan de mijne![]()
Die beschrijving tot in de kleinste details van die makelaarquote:Op woensdag 8 september 2021 13:16 schreef skrn het volgende:
Waar was het oude huis?
Lijkt op dit huis, maar kan het fout hebben.
https://www.funda.nl/koop(...)-bestevaerstraat-22/
Nou ja de tuin is groter dan het woonoppervlak, dus in verhouding is dat zeker gigantischquote:Op woensdag 8 september 2021 20:01 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die beschrijving tot in de kleinste details van die makelaar![]()
En "gigantische achtertuin"
Dacht al dat het aan mijn tv lag.quote:Op maandag 13 september 2021 20:39 schreef Pino112 het volgende:
Wat een slecht camerashot opeens joh, die kwaliteit
Dit.quote:Op maandag 13 september 2021 20:43 schreef franklop het volgende:
Hun eisen zijn niet het probleem. De markt is het probleem
Collega heeft bijna een ton moeten overbieden op huis van 3 ton in of rond Utrecht. Had ik nooit gedaan, maar na ik geloof 20 niet succesvolle biedingen waren ze er klaar mee.quote:Op maandag 13 september 2021 20:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit.
50k overbieden op 'oude zooi', tja.
Vorige weekquote:Op maandag 13 september 2021 20:56 schreef Guanabana het volgende:
Zijn er ook nog mensen die geen kinderen willen, tjongejonge.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |