Ik ben benieuwd of ze na de verbouwing wel mooi vinden.quote:Op maandag 6 september 2021 21:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hun reactie
Zo teleurgesteld en zurig.
Vind ik ook.quote:Op maandag 6 september 2021 21:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hun reactie
Zo teleurgesteld en zurig.
Ja iddquote:Op maandag 6 september 2021 21:28 schreef Magica het volgende:
Geef dat dan niet als optie als je daar niet wil wonen
Alweer verkocht zeker?quote:Op maandag 6 september 2021 21:36 schreef Gia het volgende:
Ik heb een te vroeg geplaatste recensie van deze aflevering gelezen. Weet dus de afloop al.
BN de stem.
Maar ze kunnen inderdaad nergens doorheen kijken.
Vind ik ook, wij wilden perse bovenkastjes in onze nieuwe keuken.quote:Op maandag 6 september 2021 21:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik vind boven kastjes in de keuken handig. Meer opbergruimte voor je eten
Ja die hele badkamer is totaal niet praktisch ingericht. Kan ook niet anders als je een ligbad geforceerd in moet passen in een badkamer van 5m2quote:Op maandag 6 september 2021 21:56 schreef pvdplanet het volgende:
de hele badkamer stroomt over met die douche zonder deur
Uh, ik ga er van uit dat onder leiding van Bob wel is gedacht aan afwatering.quote:Op maandag 6 september 2021 21:56 schreef pvdplanet het volgende:
de hele badkamer stroomt over met die douche zonder deur
Dat hebben de vorige bewoners van ons huis ook gedaan. Zodra het budget het toe laat, gaan we de badkamer verbouwen en knallen het bad eruit.quote:Op maandag 6 september 2021 21:58 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ja die hele badkamer is totaal niet praktisch ingericht. Kan ook niet anders als je een ligbad geforceerd in moet passen in een badkamer van 5m2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |