In de randstad wel, ja.quote:Op maandag 6 september 2021 20:48 schreef mousemicky het volgende:
Dit stel zit nu al in mijn irritatiezone... onrealistische eisen voor dat budget.
Heb hetzelfdequote:Op maandag 6 september 2021 20:48 schreef mousemicky het volgende:
Dit stel zit nu al in mijn irritatiezone... onrealistische eisen voor dat budget.
Noordoostgroningen is helaas niet groen gekleurd op hun kaartje... echt, zouden ze onder een steen hebben geleefd de afgelopen jaren?quote:
Dat is de hele premisse van het programma. Met realistische eisen kan je zelf een huis kopen.quote:Op maandag 6 september 2021 20:48 schreef mousemicky het volgende:
Wat niet?quote:
Dat gaat Bob wel doen, verwacht ik.quote:Op maandag 6 september 2021 21:25 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Prima huis toch niks mis mee.. je kan later altijd nog de boek verbouwen
Ik ben benieuwd of ze na de verbouwing wel mooi vinden.quote:Op maandag 6 september 2021 21:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hun reactie
Zo teleurgesteld en zurig.
Vind ik ook.quote:Op maandag 6 september 2021 21:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hun reactie
Zo teleurgesteld en zurig.
Ja iddquote:Op maandag 6 september 2021 21:28 schreef Magica het volgende:
Geef dat dan niet als optie als je daar niet wil wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |