Ja helemaal eens. Ik hoorde ook al dat allerlei hardloop events en wat kleinschalige straatfeestjes hier in de buurt afgelast werden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Te zot voor woorden dat dat wel door mag gaan maar andere feesten met veel minder mensen en zonder campings mag niet.
Alles draait om geldquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja helemaal eens. Ik hoorde ook al dat allerlei hardloop events en wat kleinschalige straatfeestjes hier in de buurt afgelast werden.
Zal je zien dat ik er met mijn wedstrijden ook weer mee te maken ga hebbenEn die zooi gaat door, helemaal klaar mee
Of bitcoinquote:
Ik vind het echt schandalig, en heeft ook wmb met principes te maken , maar mensen die daar wel naar gaan kijken daar heb ik weinig begrip voor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja helemaal eens. Ik hoorde ook al dat allerlei hardloop events en wat kleinschalige straatfeestjes hier in de buurt afgelast werden.
Zal je zien dat ik er met mijn wedstrijden ook weer mee te maken ga hebbenEn die zooi gaat door, helemaal klaar mee
Ik heb tegenwoordig regelmatig zakelijk contact met een Frodo. Ik moet me elke keer inhouden om niet over de ring te beginnenquote:
Heeft ie een vriend die Sam heet?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig regelmatig zakelijk contact met een Frodo. Ik moet me elke keer inhouden om niet over de ring te beginnen
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Vraag jij je zakelijke contacten ook altijd naar hun vrienden?
Frodoquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig regelmatig zakelijk contact met een Frodo. Ik moet me elke keer inhouden om niet over de ring te beginnen
Mooie naam.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:58 schreef Domnivoor het volgende:
De zoon van een vriend van me heet Thorin.
Die prins werd toch afgemaakt door een Ork?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:58 schreef Domnivoor het volgende:
De zoon van een vriend van me heet Thorin.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:15 schreef Soury het volgende:
Nou de boekenkast is er. Ik ben nu al depressief.[ link | afbeelding ]
is er geen mooie stap voor stap tekening bij?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:15 schreef Soury het volgende:
Dat laminaat ligt ook niet al te mooi of zijn die groeven bewust?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:15 schreef Soury het volgende:
Ja, een grote lelijke ork.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die prins werd toch afgemaakt door een Ork?
Frodo is mijn zakelijke contact nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Vraag jij je zakelijke contacten ook altijd naar hun vrienden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |