Ik vin mooiquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:34 schreef puzziepie het volgende:
Oh God iemand zit gewoon werkelijk de hele tijd te azen om te openen
Wat treurig![]()
IJsland is zo duurquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje jaloers op je
Daar ben je weerquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Eerst kwam ik hier uit noodzaak maar inmiddels is het hier gewoon leuk hoor en jullie zijn (wellicht door jullie leeftijd) iets minder snel aangebrand, @:deisyy is (soms meestal) een bonuspunt
Jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:35 schreef puzziepie het volgende:
IJsland wil ik ook nog een keer zien
Hij staat op de plan bij mij. Ik moet alleen even kijken wanneer en zo.quote:
Wie dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:34 schreef puzziepie het volgende:
Wat treurig![]()
Blij mee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:34 schreef pullup het volgende:
[..]
1 Romano voor je topic
[ afbeelding ]
aloa mag dat. We zaten de vorige topic al op hem te wachtenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:34 schreef puzziepie het volgende:
Wat treurig![]()
Ja dat viel achteraf toch nog tegenquote:
me too! Zooooooooooooooooooo gaafquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar ook prachtig. Ik ben een vulkanen freak
Uiteraard in de zomerquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:36 schreef pullup het volgende:
[..]
JaIk raad je aan om in de zomer te gaan. Alhoewel het noorderlicht me ook wel tof lijk en dat kan je beter later in het jaar gaan bekijken
Puur toeval. Ik dacht ik probeer hetquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
aloa mag dat. We zaten de vorige topic al op hem te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |