SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Die zijn wel duurderquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zoek je wel een mooie nieuwe teen uit.
En blank graag.
quote:10 vragen die de huisarts vaak hoort: ‘Nu ik er toch ben, mag ik nog wat kleins laten zien?’
https://www.bndestem.nl/g(...)laten-zien~aa1d540f/
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wilt zeggen als je je broek laat zakken.
plonscaaf beste caafquote:
skippybal?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn skippybal is goedgekeurd
Wat je niet horen wilt etc etc
vertel ons allesquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:17 schreef CherryLips het volgende:
God ik heb ineens een flashback naar mijn droom.
Freshhhquote:
Wat moet ik vandaag niet vergeten?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Freshhh![]()
welkom in fijnste sc hier op fok
Ik weet het niet meer helemaal, maar we liepen in het donker door het bos (en ik weet niet wie 'we' waren) en toen liep er een witte tijger langs en raakte iedereen in paniek.quote:
groente voor de dierenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat moet ik vandaag niet vergeten?
Jij weet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
groente voor de dieren
Met CL in een donker bosquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer helemaal, maar we liepen in het donker door het bos (en ik weet niet wie 'we' waren) en toen liep er een witte tijger langs en raakte iedereen in paniek.
ik heb een huisje hier jij mag bij mij wonen zie mijn huis in de opquote:
Vertel ons alles!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:17 schreef CherryLips het volgende:
God ik heb ineens een flashback naar mijn droom.
En je gaat zelfs zwemmen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik heb een huisje hier jij mag bij mij wonen zie mijn huis in de op
Het kan ook met twee gedaan worden, maar we werken alle drie vier dagenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben jij of een ander dan niet overbodig?
in barcardi lemonquote:
Meneer met de mooie schoenen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vertel ons alles!
Ik had nog niet de pagina ververst![]()
Inkoppertje.quote:
Vriend fruitquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat moet ik vandaag niet vergeten?
Hi Jacquelinequote:
Heer dud0r.quote:
quote:
Alles wel,met u dan?quote:
leuk he heb fresh fruit mee genomen hierheenquote:
wie?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
leuk he heb fresh fruit mee genomen hierheen
Het is je vergeven.quote:
Lekker hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
hoe is het hier met iedereen?
een kerelquote:
fijn om te lezenquote:
Kan beter kan slechter. Soul heeft me nog steeds niet geapptquote:
Goedemorgen.quote:
Ik zal haar er op aanspreken,dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan beter kan slechter. Soul heeft me nog steeds niet geappt
Oh heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:29 schreef Wereldgozer het volgende:
Vanochtend trouwens politie in de straat vanwege de terrorouders
Hier wil ik meer over weten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:29 schreef Wereldgozer het volgende:
je kan nu zelf met hem praten is hier toch..quote:
morgen pas.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat het vandaag mooi weer zou zijn.
als je iemand meeneemt stel je die gene toch voorquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je kan nu zelf met hem praten is hier toch..
aardige kerel. heeft humor vaak leuke dingen te melden en te vertellen
nee morgen nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
morgen pas.
toch nog een dagje binnen skippyballen
net gedaanquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je iemand meeneemt stel je die gene toch voor
hier welquote:
Genieten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Allemaal dubbel parkeren bij basisschool, weg blokkeren, veel getoeter en gescheld.
☀quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:33 schreef bitterbal het volgende:
of nou ja
Perioden met zon
Vandaag zijn er perioden met zon. Ook komen er stapelwolken voor. Het blijft droog en in de middag wordt het 19 graden aan zee en 23 graden dieper landinwaarts. De wind waait uit noordelijke richtingen en is matig, aan zee later vanmiddag soms vrij krachtig. Morgen is er meer bewolking en kan er vooral in het westen zelfs wat motregen vallen. In de middag breekt de zon door. Het wordt 19 graden langs de westkust tot 21 graden in het oosten.
Ja en ik zit dieper landinwaartsquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:33 schreef bitterbal het volgende:
of nou ja
Perioden met zon
Vandaag zijn er perioden met zon. Ook komen er stapelwolken voor. Het blijft droog en in de middag wordt het 19 graden aan zee en 23 graden dieper landinwaarts. De wind waait uit noordelijke richtingen en is matig, aan zee later vanmiddag soms vrij krachtig. Morgen is er meer bewolking en kan er vooral in het westen zelfs wat motregen vallen. In de middag breekt de zon door. Het wordt 19 graden langs de westkust tot 21 graden in het oosten.
Jacq heeft soms wat aansporing nodig.quote:
Eeeeh succesquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:33 schreef Karzai het volgende:
Ik hoorde dat het zaterdag mooi weer is, ga ik een dagje naar het strand op zandvoort
nee, ik moest net iets uitzoeken op een hongaarse site en ik heb google translate maar moeten pakkenquote:
Je zal niet de enige zijn. Hoewel het op het strand wellicht wat rustiger is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:33 schreef Karzai het volgende:
Ik hoorde dat het zaterdag mooi weer is, ga ik een dagje naar het strand op zandvoort
Sorry doet het op nietuwquote:
ja, komend weekend zal er vast geen file richting zandvoort zijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:33 schreef Karzai het volgende:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Sorry doet het op nietuw
MENSEN IK HEB FRESHFRUIT mee genomen .
leuke user veel humor, vriendelijk. heeft veel te melden is vaak erg gezellig
cupmaat?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Sorry doet het op nietuw
MENSEN IK HEB FRESHFRUIT mee genomen .
leuke user veel humor, vriendelijk. heeft veel te melden is vaak erg gezellig
is een man wel cm of 25quote:
Ik ga op de fietsquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, komend weekend zal er vast geen file richting zandvoort zijn
Die vreten je boeken op toch?quote:
hier is zaterdag de wereldhavendag.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:36 schreef Karzai het volgende:
Nee ik daar niet heen natuurlijk, tiefusherrie en drukte
nice.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:36 schreef bitterbal het volgende:
mijn nicht gaat naar de race. had kaartjes gewonnen op werk
las iets met regen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nice.
Ik ken maar weinig mensen die gaan.
Weel een aantal die afgelopen weekend in Spa waren. Die hadden een topdag
opschepperquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
is een man wel cm of 25
Lekker gezwommen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nice.
Ik ken maar weinig mensen die gaan.
Weel een aantal die afgelopen weekend in Spa waren. Die hadden een topdag
waarheen? En hoezo stiekem?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit toch weer stiekem naar vakanties te kijken.
een paar druppeltjesquote:
ik ga bijnaaaa nog 10 dagen wachtenquote:
hadden gelukkig de auto niet in een wei staan, maar langs de weg.quote:
oeh das bijnaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik ga bijnaaaa nog 10 dagen wachten
ja fijn vooruitzicht en meteen huis checken daarquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:29 schreef Wereldgozer het volgende:
Vind ik ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zal haar er op aanspreken,dit kan echt niet.
Ik loop gewoon in m'n korte broek en T-shirt. Mooi genoeg daarvoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:31 schreef CherryLips het volgende:
hoop dat dat niet erg veel schade heeftquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja fijn vooruitzicht en meteen huis checken daar
heb je spek?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Net wat knopen doorgehakt. Collega die op vakantie is gaat niet blij zijn. Maar ja, moet ze maar geen hele maand vakantie nemen.
nee is al bijna geheel hersteldquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoop dat dat niet erg veel schade heeft
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit toch weer stiekem naar vakanties te kijken.
Gelukkigquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee is al bijna geheel hersteld
niks mis met een maandje vakantiequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Net wat knopen doorgehakt. Collega die op vakantie is gaat niet blij zijn. Maar ja, moet ze maar geen hele maand vakantie nemen.
Een maand, jezus.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel als je een maand haar werk erbij moet doenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks mis met een maandje vakantie
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, die heb ik gisteren weggegooid.
zijn nu aan verven dan is het afquote:
dat is een probleem van het bedrijf.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel als je een maand haar werk erbij moet doen
Begint het ook te worden hierquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:31 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, achterlijk. En ze had het zo nodig miepmiepmiep. Wat nou kut, je werkt maar 24 uur
Nou, het was nu vooral mijn probleemquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is een probleem van het bedrijf.
Als werknemer krijg je verlofdagen en heb je ook het recht die op te nemen.
droger is altijd beterquote:
Van die uitgedroogde reepjes ontbijtspek zijn niet lekker hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
droger is altijd beter
behalve bij drank.
En bij iets anders is droog ook niet fijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
droger is altijd beter
behalve bij drank.
Nog geen idee, maar ergens waar de zon schijnt.quote:
Ik wil eigenlijk naar iets zonnigs, denk Ibiza, Menorca.. of misschien Griekenlandquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Waar gaat de reis naartoe?
Even op het raam bonken en roepen dat ze weer in haar schommelstoel moet gaan zitten suffen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:46 schreef CherryLips het volgende:
De buurvrouw is iets aan het klungelen op de galerij en ze leidt me af.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
ik durf nog niet te kijken, door nare mensen die zeggen dat het in de herfst weer de spuigaten uit gaat lopenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog geen idee, maar ergens waar de zon schijnt.
Sowieso volgend voorjaar met een vriendin ergens naar een eiland of zo.
En wellicht met kerst naar Parijs met mr. 4E.
Ja, stiekem, omdat ik me had voorgenomen nog even te wachten.. ivm de maatregelen, maar volgens mij gaat het wel de goede kant op nu.
Hmm, ik zou dan voor Griekenland gaan. Maar ik ben een tikje allergisch voor Spanjaardenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk naar iets zonnigs, denk Ibiza, Menorca.. of misschien Griekenland
Ik ga eerst op mini -vakantie (= 1 nachtje slapen) in België.. Even kijken of dat goed gaatquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik durf nog niet te kijken, door nare mensen die zeggen dat het in de herfst weer de spuigaten uit gaat lopen
Stel je voor dat jij een maand lang twee keer zoveel tafeltjes moet bedienenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:49 schreef bitterbal het volgende:
lekker toch een maand vakantie. kzie geen probleem
Ik heb net een paar dagen vrij gehad en een collega had om 8.00 uur al een afspraak ingepland.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heeft zo ook weer een maand nodig om aan het werkritme te wennen.
Bezigheidstherapie. Net als ramen zemen. Ook zo zinloos.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:50 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij is ze het glas van de balustrade aan het schoonmaken... Met een bezem?
nou ja dat gaat niet maar goed dat is ook niet hoe het moet gaanquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stel je voor dat jij een maand lang twee keer zoveel tafeltjes moet bedienen
Waarom ben jij allergisch voor Spanjaarden? Behalve dat ze klinken alsof ze gelikt hebben aan een cirkelzaag.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik zou dan voor Griekenland gaan. Maar ik ben een tikje allergisch voor Spanjaarden![]()
Parijs met Wattenschijfje is ook leuk
ja agree. ontbijt was goed maar ja das niet zo moeilijk maar diner buffet was matigquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
griekenland moet je wel buiten hotel gaan eten , in alle hotels is het smerig
Ik ben ook zo iemand die om 8u meetings plantquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb net een paar dagen vrij gehad en een collega had om 8.00 uur al een afspraak ingepland.
Alsof ik dan al kan denkenGelukkig is het naar een paar uur later verplaatst
Ik ben nog nooit 3 weken op vakantie geweest, behalve toen ik jonger was.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, drie weken is meer dan genoeg
Zo gaat het dus wel bij onsquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dat gaat niet maar goed dat is ook niet hoe het moet gaan
Ik ben allergisch voor alle mediterraanse culturenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik zou dan voor Griekenland gaan. Maar ik ben een tikje allergisch voor Spanjaarden![]()
Parijs met Wattenschijfje is ook leuk
Ambtenaar gespot.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks mis met een maandje vakantie
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom ben jij allergisch voor Spanjaarden? Behalve dat ze klinken alsof ze gelikt hebben aan een cirkelzaag.
Ramen heb ik van het weekend gezeemdquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bezigheidstherapie. Net als ramen zemen. Ook zo zinloos.
Vroeger gingen wij altijd een maandquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit 3 weken op vakantie geweest, behalve toen ik jonger was.
Ja, maar ik begin dan net.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben ook zo iemand die om 8u meetings plantLiever in de ochtend, dan kan ik 's middags eerder weg
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor alle mediterraanse culturen
Ik ben nog nooit een maand met vakantie geweestquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroeger gingen wij altijd een maand
ja maar kan zij ook niks aan doen toch?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo gaat het dus wel bij ons
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik heb drie jaar naast een Spaans team gezeten. Dat was echt teveel van het goede.
Ik ben een keer in Italië en een keer in Spanje geweest en ALLES GING ZO TRAAG.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Italië vind ik wel tof. Maar ik ben nog nooit lager dan Napels geweest en daar begon het al wel irritante trekjes aan te nemen
Wij meestal 3 weken, altijd naar Zuid Frankrijk. 3 weken strandquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ja ik ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat doe ik maximaal eens per jaar.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ramen heb ik van het weekend gezeemd
Nee ze is de galerij zelf aan het schoonmaken. Alleen haar stukje dus nu ziet mijn stukje er zo helemaal goor uit.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben een keer in Italië en een keer in Spanje geweest en ALLES GING ZO TRAAG.
wij gingen gewoon nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:55 schreef CherryLips het volgende:
Wij gingen een week naar de Katjeskelder.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:55 schreef CherryLips het volgende:
Wij gingen een week naar de Katjeskelder.
Koffers uit het vliegtuig? Uur wachten. Inchecken? DUURT LANG.quote:
Krabbendijkequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja, nou of naar Krabbendijke of Ommen of Zeeland (Biggekerke) of meer van dat soort exotische plaatsen
Wij ook niet,hadden wel ponykampen,ook een soort van vakantie.quote:
Ik ben niet gehaast, ik hou gewoon van efficientiequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk dat een goede middenweg wel fijn is. Wij zijn hier veel te gehaast met alles
Ik hou gewoon niet van wachten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben niet gehaast, ik hou gewoon van efficientie
Als kind werden we naar kvw gestuurd, dat was wel leukquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij ook niet,hadden wel ponykampen,ook een soort van vakantie.
Wachten is de helquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben niet gehaast, ik hou gewoon van efficientie
Wat is dat? Klinkt als een opvoedkampquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als kind werden we naar kvw gestuurd, dat was wel leuk
Kindervakantieweek?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als kind werden we naar kvw gestuurd, dat was wel leuk
Ja omdat we zo gehaast zijn met alles. Volgens mij is dat ook niet geod voor de mensquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van wachten.
Waar zitten die en hoeveel kost dat?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is dat? Klinkt als een opvoedkamp
Niet goed voor negers.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja omdat we zo gehaast zijn met alles. Volgens mij is dat ook niet geod voor de mens
Nee dat zeiden wij.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou ziekenhuis, röntgen en gewoon stevige schoenen aan doen en weer door.
Zei ik toch?
Dat klinkt ver wegquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:08 schreef FreshFruit het volgende:
Spijkerdorp doen ze ook leuk voor de kids.
Meer vrij?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik mis iets in mijn leven.
Ze hebben 'm geamputeerd?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou ziekenhuis, röntgen en gewoon stevige schoenen aan doen en weer door.
Zei ik toch?
Als je teen sterker gaat ruiken dan normaal moet je even terug naar het ziekenhuisquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh.
Ze wachten eerst tot die helemaal afsterft.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is dat? Klinkt als een opvoedkamp
Kindervakantiewerk.quote:
Zat ik aardig in de richting.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Kindervakantiewerk.
hutten bouwen en dan 2 weken lang een mini dorpje hebben met alleen maar kinderen (en een paar begeleiders)
is dat bij jullie niet? Hier heeft elk dorp in de zomer wel 1 of 2 weken kvw
Can joe speeek Dutchquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Collega: "I sent him an appje."
![]()
![]()
Ja, dat heb je hier ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Kindervakantiewerk.
hutten bouwen en dan 2 weken lang een mini dorpje hebben met alleen maar kinderen (en een paar begeleiders)
toen ik nog jong was had ik nog geen hekel aan de mensheidquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat heb je hier ookNooit naartoe geweest overigens. Veel te sociaal
Ik ging als kind wel op kamp met de atletiekvereniging. Geweldige herinneringen aan. Al vond ik de droppingen altijd wel eng. Maar heel leuk was bijvoorbeeld 's avonds met z'n allen om het kampvuur met brooddeeg aan een stok, roosteren en daarna suiker erin strooien.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Kindervakantiewerk.
Ik merk wel dat mensen wat anders zijn in hun gedrag.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Hebben jullie dit ook?
Klanten/mensen zijn poepvervelend, bijna alles wordt gevraagd met een vleugje chagrijn en overbodige emotie.
Zal het de Corona zijn? Mensen die verzopen waren op een camping in Limburg?
Hier hebben ze bijbelkamp.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Kindervakantiewerk.
Iedereen zit och onderhand weer op kantoor mag ik hopen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Als we een manager in de meeting hebben zitten die meestal weer op kantoor. Wat is dat toch met die mensen?
O ja, dropping was wel tofquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:19 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik ging als kind wel op kamp met de atletiekvereniging. Geweldige herinneringen aan. Al vond ik de droppingen altijd wel eng. Maar heel leuk was bijvoorbeeld 's avonds met z'n allen om het kampvuur met brooddeeg aan een stok, roosteren en daarna suiker erin strooien.
kamp met de handbalvereniging heb ik ook een paar jaar als begeleider meegedaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:19 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik ging als kind wel op kamp met de atletiekvereniging. Geweldige herinneringen aan. Al vond ik de droppingen altijd wel eng. Maar heel leuk was bijvoorbeeld 's avonds met z'n allen om het kampvuur met brooddeeg aan een stok, roosteren en daarna suiker erin strooien.
Nee. Thuiswerken is nog steeds het advies.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Iedereen zit och onderhand weer op kantoor mag ik hopen?
Dat heet hier houtdorp.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Kindervakantiewerk.
Dan was jij zeker degene die zich ging verstoppen en vanuit de bosjes de meisjes liet schrikken.quote:
Yeah right.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. Thuiswerken is nog steeds het advies.
Oh ja, de ouderavond.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat heet hier houtdorp.
Hutten bouwen, de laatste avond gaan de kinderen er slapen en daarna is er een feest avond voor de ouders met bierwagens en doen ze een playbackshow.
Bierwagens.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat heet hier houtdorp.
Hutten bouwen, de laatste avond gaan de kinderen er slapen en daarna is er een feest avond voor de ouders met bierwagens en doen ze een playbackshow.
Aw zondequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:22 schreef Ama het volgende:
Vakantie voorbij en markt voorbij op dinsdag dus heb vandaag nog bijna geen klanten gehad. ☹️
sta je nu in de bakkerij?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:22 schreef Ama het volgende:
Vakantie voorbij en markt voorbij op dinsdag dus heb vandaag nog bijna geen klanten gehad. ☹️
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Collega: "I sent him an appje."
![]()
![]()
Haha jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:25 schreef CherryLips het volgende:
'Vergeet je niet je bestelling op te halen?'
Als je een mail had gestuurd dat ie uberhaupt klaar lag, jezus.
Dat had je zelf in de gaten moeten houden natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:25 schreef CherryLips het volgende:
'Vergeet je niet je bestelling op te halen?'
Als je een mail had gestuurd dat ie uberhaupt klaar lag, jezus.
Nou, ik heb het eigenlijk maar één keer gedaan, tijdens schoolkamp in Vierhouten. Dropping op de heiquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:21 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dan was jij zeker degene die zich ging verstoppen en vanuit de bosjes de meisjes liet schrikken.
Ik stel voor dat we vrijdag met z'n allen naar Emmen gaan voor gevulde koekenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij ook trek in een gevulde koek nu?
quote:
Ik moet binnenkort wel naar Assen. Dat ligt in de buurt toch?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we vrijdag met z'n allen naar Emmen gaan voor gevulde koeken
Vergeleken met de rest van Nederland wel ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort wel naar Assen. Dat ligt in de buurt toch?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vergeleken met de rest van Nederland wel ja.
Momentje, even kotsen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
Ging net mn potje poep naar het laboratorium brengen.
'oh wat gek dat u maar 1 potje moest inleveren.. en wat gek dat deze tests niet aangevraagd zijn'
toen keek ze hoe vol ik 't potje afgekegt had
'oh u was ons al voor'
@UitStralingquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
'oh wat gek dat u maar 1 potje moest inleveren.. en wat gek dat deze tests niet aangevraagd zijn'
'oh u was ons al voor'
Dat is wel ver voor een gevulde koekquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie net dat het 217 km isEigenlijk al geen zin meer. Wordt wel een fijne declaratie
Even een bakje van de afhaalchinees vol gegerriet dusquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
'oh u was ons al voor'
Nou je krijgt zeg maar een beker ter Grootte van 5 samengebonden mentos repen. En in die dop zit een lepeltje met een capaciteit ter grootte van een tic tacjequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even een bakje van de afhaalchinees vol gegerriet dus
En heb je direct in die bidon gegerriet of eerst op een papiertje en het er daarna ingefrot?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nou je krijgt zeg maar een beker ter Grootte van een bidon. En in die dop zit een lepeltje met een capaciteit ter grootte van een tic tacje
Gewoon een preciesiebombardement in die bidon toch?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En heb je direct in die bidon gegerriet of eerst op een papiertje en het er daarna ingefrot?
Heb je dan jaren voor gestudeerd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Zal je werk maar zijn om die potjes te openen voor het onderzoek
Ik heb een ouderwets wc met gerrie podiumquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En heb je direct in die bidon gegerriet of eerst op een papiertje en het er daarna ingefrot?
ja vond het ook een ranzig ietsquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Zal je werk maar zijn om die potjes te openen voor het onderzoek
Nog niet hoor. Ik ben nog niet klaar hier. En daarna kan ik aan de lunch beginnen. Kalkoenfilet met Chipotle kruidenquote:
Lekker ite.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog niet hoor. Ik ben nog niet klaar hier. En daarna kan ik aan de lunch beginnen. Kalkoenfilet met Chipotle kruidensla erbij. Smullen maar
@mario390quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het ging ook over gevulde koeken
Ja maar ik heb nul behoefte om erover te praten of om het überhaupt de hele dag door steeds te lezen.quote:
Het een leidt vaak tot het anderquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het ging ook over gevulde koeken
Geen behoefte aan een expert?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft ook weer niet hoor.
die naam ken ik ook nog wel uit een ander topicquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft ook weer niet hoor.
Gabber?quote:
Zeker weten. Even goed de proteïne binnen krijgen.quote:
quote:
Geen probleem. Jij kan ook niet weten dat we van deze sc liever geen Duitse B-film willen makenquote:
Nee,waar kan ik die kopen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je ons groene boekje trouwens al gelezen?
niet bij ballie die werkt in horecaquote:
Een cavia van 4ebe en de bijnaam voor meneer 4ebequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:50 schreef kwiwi het volgende:
Maar wat is 'Wattenschijfje' nou eigenlijk? Staat niet in het groene boekje @:Uitstraling
Wattenschijfje is de echtgenoot en parttime hamster van @4EverBlackEyedquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:50 schreef kwiwi het volgende:
Maar wat is 'Wattenschijfje' nou eigenlijk? Staat niet in het groene boekje @:Uitstraling
Oh dat dacht ik, maar toen las ik dat Buda met Wattenschijfje naar Parijs wilde en snapte ik er niks meer vanquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Een cavia van 4ebe en de bijnaam voor meneer 4ebe
Moet het nog slechter dan dat wordenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen probleem. Jij kan ook niet weten dat we van deze sc liever geen Duitse B-film willen maken
hij identificeert zich als hamster?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wattenschijfje is de echtgenoot en parttime hamster van @:4everblackeyed
Nou, ik denk dat Wattenschijfje liever met 4E gaat hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat dacht ik, maar toen las ik dat Buda met Wattenschijfje naar Parijs wilde en snapte ik er niks meer van
Alleen parttime.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij identificeert zich als hamster?
quote:
Mag deze in het groene boekje?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wattenschijfje is de echtgenoot en parttime hamster van @:4everblackeyed
gisteren terug gekomen vakantiequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:54 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal is er nog nieuws over baldie? Heb niet veel meegelezen de laatste tijd
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat dacht ik, maar toen las ik dat Buda met Wattenschijfje naar Parijs wilde en snapte ik er niks meer van
Nu pas? Dat was voor m'n gevoel een vakantie van een maandquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gisteren terug gekomen vakantie
Nog onroerend goede ontwikkelingen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:54 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal is er nog nieuws over baldie? Heb niet veel meegelezen de laatste tijd
Ik zal me er in verdiepen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
staat in de op
GC / [KSC #13270] good times are comming (huhu comming)
Neequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog onroerend goede ontwikkelingen?
Heeeyyyy lieve Fresh, gevlucht?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zal me er in verdiepen.
Thanks.
Al wat afgesproken of niet?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gisteren terug gekomen vakantie
Hoi mijn beste,ik was stout geweest.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeyyyy lieve Fresh, gevlucht?
Ons glamvluchtelingententenkamp staat ter uwer beschikking.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoi mijn beste,ik was stout geweest.
Jij stout?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoi mijn beste,ik was stout geweest.
Mijn dank is groot.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ons glamvluchtelingententenkamp staat ter uwer beschikking.
Hij heeft jouw seal of approval?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ons glamvluchtelingententenkamp staat ter uwer beschikking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |