SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Die zijn wel duurderquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zoek je wel een mooie nieuwe teen uit.
En blank graag.
quote:10 vragen die de huisarts vaak hoort: ‘Nu ik er toch ben, mag ik nog wat kleins laten zien?’
https://www.bndestem.nl/g(...)laten-zien~aa1d540f/
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wilt zeggen als je je broek laat zakken.
plonscaaf beste caafquote:
skippybal?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn skippybal is goedgekeurd
Wat je niet horen wilt etc etc
vertel ons allesquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:17 schreef CherryLips het volgende:
God ik heb ineens een flashback naar mijn droom.
Freshhhquote:
Wat moet ik vandaag niet vergeten?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Freshhh![]()
welkom in fijnste sc hier op fok
Ik weet het niet meer helemaal, maar we liepen in het donker door het bos (en ik weet niet wie 'we' waren) en toen liep er een witte tijger langs en raakte iedereen in paniek.quote:
groente voor de dierenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat moet ik vandaag niet vergeten?
Jij weet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
groente voor de dieren
Met CL in een donker bosquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer helemaal, maar we liepen in het donker door het bos (en ik weet niet wie 'we' waren) en toen liep er een witte tijger langs en raakte iedereen in paniek.
ik heb een huisje hier jij mag bij mij wonen zie mijn huis in de opquote:
Vertel ons alles!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:17 schreef CherryLips het volgende:
God ik heb ineens een flashback naar mijn droom.
En je gaat zelfs zwemmen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik heb een huisje hier jij mag bij mij wonen zie mijn huis in de op
Het kan ook met twee gedaan worden, maar we werken alle drie vier dagenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben jij of een ander dan niet overbodig?
in barcardi lemonquote:
Meneer met de mooie schoenen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vertel ons alles!
Ik had nog niet de pagina ververst![]()
Inkoppertje.quote:
Vriend fruitquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat moet ik vandaag niet vergeten?
Hi Jacquelinequote:
Heer dud0r.quote:
quote:
Alles wel,met u dan?quote:
leuk he heb fresh fruit mee genomen hierheenquote:
wie?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
leuk he heb fresh fruit mee genomen hierheen
Het is je vergeven.quote:
Lekker hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
hoe is het hier met iedereen?
een kerelquote:
fijn om te lezenquote:
Kan beter kan slechter. Soul heeft me nog steeds niet geapptquote:
Goedemorgen.quote:
Ik zal haar er op aanspreken,dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan beter kan slechter. Soul heeft me nog steeds niet geappt
Oh heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:29 schreef Wereldgozer het volgende:
Vanochtend trouwens politie in de straat vanwege de terrorouders
Hier wil ik meer over weten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:29 schreef Wereldgozer het volgende:
Vanochtend trouwens politie in de straat vanwege de terrorouders
je kan nu zelf met hem praten is hier toch..quote:
morgen pas.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat het vandaag mooi weer zou zijn.
als je iemand meeneemt stel je die gene toch voorquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je kan nu zelf met hem praten is hier toch..
aardige kerel. heeft humor vaak leuke dingen te melden en te vertellen
nee morgen nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
morgen pas.
toch nog een dagje binnen skippyballen
net gedaanquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je iemand meeneemt stel je die gene toch voor
hier welquote:
Genieten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Allemaal dubbel parkeren bij basisschool, weg blokkeren, veel getoeter en gescheld.
☀quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:33 schreef bitterbal het volgende:
of nou ja
Perioden met zon
Vandaag zijn er perioden met zon. Ook komen er stapelwolken voor. Het blijft droog en in de middag wordt het 19 graden aan zee en 23 graden dieper landinwaarts. De wind waait uit noordelijke richtingen en is matig, aan zee later vanmiddag soms vrij krachtig. Morgen is er meer bewolking en kan er vooral in het westen zelfs wat motregen vallen. In de middag breekt de zon door. Het wordt 19 graden langs de westkust tot 21 graden in het oosten.
Ja en ik zit dieper landinwaartsquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:33 schreef bitterbal het volgende:
of nou ja
Perioden met zon
Vandaag zijn er perioden met zon. Ook komen er stapelwolken voor. Het blijft droog en in de middag wordt het 19 graden aan zee en 23 graden dieper landinwaarts. De wind waait uit noordelijke richtingen en is matig, aan zee later vanmiddag soms vrij krachtig. Morgen is er meer bewolking en kan er vooral in het westen zelfs wat motregen vallen. In de middag breekt de zon door. Het wordt 19 graden langs de westkust tot 21 graden in het oosten.
Jacq heeft soms wat aansporing nodig.quote:
Eeeeh succesquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:33 schreef Karzai het volgende:
Ik hoorde dat het zaterdag mooi weer is, ga ik een dagje naar het strand op zandvoort
nee, ik moest net iets uitzoeken op een hongaarse site en ik heb google translate maar moeten pakkenquote:
Je zal niet de enige zijn. Hoewel het op het strand wellicht wat rustiger is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:33 schreef Karzai het volgende:
Ik hoorde dat het zaterdag mooi weer is, ga ik een dagje naar het strand op zandvoort
Sorry doet het op nietuwquote:
ja, komend weekend zal er vast geen file richting zandvoort zijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:33 schreef Karzai het volgende:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Sorry doet het op nietuw
MENSEN IK HEB FRESHFRUIT mee genomen .
leuke user veel humor, vriendelijk. heeft veel te melden is vaak erg gezellig
cupmaat?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Sorry doet het op nietuw
MENSEN IK HEB FRESHFRUIT mee genomen .
leuke user veel humor, vriendelijk. heeft veel te melden is vaak erg gezellig
is een man wel cm of 25quote:
Ik ga op de fietsquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, komend weekend zal er vast geen file richting zandvoort zijn
Die vreten je boeken op toch?quote:
hier is zaterdag de wereldhavendag.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:36 schreef Karzai het volgende:
Nee ik daar niet heen natuurlijk, tiefusherrie en drukte
nice.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:36 schreef bitterbal het volgende:
mijn nicht gaat naar de race. had kaartjes gewonnen op werk
las iets met regen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nice.
Ik ken maar weinig mensen die gaan.
Weel een aantal die afgelopen weekend in Spa waren. Die hadden een topdag
opschepperquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
is een man wel cm of 25
Lekker gezwommen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nice.
Ik ken maar weinig mensen die gaan.
Weel een aantal die afgelopen weekend in Spa waren. Die hadden een topdag
waarheen? En hoezo stiekem?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit toch weer stiekem naar vakanties te kijken.
een paar druppeltjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |