Dat moet ik even kijken.quote:
Ik heb het niet gezien, praatprogramma? En hoe laat was het?quote:
Rond een uur of 7.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, praatprogramma? En hoe laat was het?
Wilde het net zeggen jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:28 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn ze daar ook weleens ergens enthousiast over?
Ik kijk ze bijna allemaal.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik kijk eigenlijk nooit naar praat programma's
Dat kan ieder zijn ding.. meestal toch allemaal dezelfde shitquote:
Ik soms, gisteren is Jinek weer begonnen, maar vond er niets aanquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat kan ieder zijn ding.. meestal toch allemaal dezelfde shit
Steeds minder....quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat ik wel keek was De wereld draait door, maar dat was op een gegeven moment ook niet veel meer aanquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik soms, gisteren is Jinek weer begonnen, maar vond er niets aan
Jinek viel me mee,maar dat kwam meer door de gasten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik soms, gisteren is Jinek weer begonnen, maar vond er niets aan
Zegt mij zo even niks..quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in.
Ik luister ook graag naar Het oog op morgen.
En die heb ik dan weer nooit gezien.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat ik wel keek was De wereld draait door, maar dat was op een gegeven moment ook niet veel meer aan
Net zoals die spel programma's ook allemaal hetzelfde, de een doet nog overtroevende dan de andere bahquote:
Ja en die talenten jachtenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Net zoals die spel programma's ook allemaal hetzelfde, de een doet nog overtroevende dan de andere bah
Die kijk jij wel dame.quote:
Er komt nooit iets echt uit, vorige de week nog The voice shnior gekeken maar begin het zat te wordenquote:
Gaat ook te lang door teveel seizoenen..quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er komt nooit iets echt uit, vorige de week nog The voice shnior gekeken maar begin het zat te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |