Nou @Deisyy je verloren kind is weer terug.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Eerst kwam ik hier uit noodzaak maar inmiddels is het hier gewoon leuk hoor en jullie zijn (wellicht door jullie leeftijd) iets minder snel aangebrand, @:deisyy is (soms) een bonuspunt
Hey MCHquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Eerst kwam ik hier uit noodzaak maar inmiddels is het hier gewoon leuk hoor en jullie zijn (wellicht door jullie leeftijd) iets minder snel aangebrand, @:deisyy is (soms meestal) een bonuspunt
Thnx, even lezenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:41 schreef chufi het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/formule(...)rt-mag-doorgaan.html
Snel, we ruilen hem in voor Amberquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nou @:deisyy je verloren kind is weer terug.
Neequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:41 schreef D. het volgende:
Zou Drakin een oogje hebben op Mario?
Of op Johnny Depp wellicht?
Gelezenquote:
Amber is eigenlijk walviskots. Of walvisdarminhoud.quote:
Jawelquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er serieus een actiegroep was tegen de F1.
Wij schrijven wel een aanbeveling naar je baas voor jequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:45 schreef MCH het volgende:
Ik begin wat zenuwachtig te worden van mijn workload omdat ik weer weken de hele dag met jullie dom heb lopen lullen.
Dat is erg lief.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Wij schrijven wel een aanbeveling naar je baas voor je
Blijf dan gewoon zittenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:45 schreef MCH het volgende:
Ik begin wat zenuwachtig te worden van mijn workload omdat ik weer weken de hele dag met jullie dom heb lopen lullen.
Sportse Drakinquote:
Groot gelijk, helaas het is niet anders en beter ga je weer aan het werk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:45 schreef MCH het volgende:
Gaat welquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hello, je schouder weer goed na je kermisavontuur?
quote:
Dat is fijn om te weten drakin.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Amber is eigenlijk walviskots. Of walvisdarminhoud.
Beide iieuw
Ik vind deze anders niet zo iieuw:quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Amber is eigenlijk walviskots. Of walvisdarminhoud.
Beide iieuw
Voor bescherming van de natuur en dieren in de omgeving toch?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Jawelmen is al op vele manieren aan het proberen geweest dit te torpederen
Heeft ook mijn voorkeurquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik vind deze anders niet zo iieuw:
[ afbeelding ]
Ja volgens mij welquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:55 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Voor bescherming van de natuur en dieren in de omgeving toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |