Alice in Wonderland.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Hullo
Wie is de dame? Wel een leuke
Morguh aloaquote:
Google leert me Mia Wasikowskaquote:
Ben nu bij S5, Emma is nu de "kwade" en ik moet nog verder kijken hoe dat gebeurd is. (hun geheugens zijn gewist)quote:
Once upon a time is een verzameling van diverse sprooktjes die elkaar overlappen of samenhangen waaronder die Alice in Wonderland.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Google leert me Mia Wasikowska
En zowel Alice als de dame zijn tof
Die is het niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Google leert me Mia Wasikowska
En zowel Alice als de dame zijn tof
Niet de Disney versie dus?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Once upon a time is een verzameling van diverse sprooktjes die elkaar overlappen of samenhangen waaronder die Alice in Wonderland.
Top seriequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ben nu bij S5, Emma is nu de "kwade" en ik moet nog verder kijken hoe dat gebeurd is. (hun geheugens zijn gewist)
Owquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Die is het niet.
Rose Reynolds is het
Disney versie is al een jaar of 10 oud, was nog met Johnny Deppquote:
Edit: Klopt niet, er is blijkbaar een spinoff, dat wist ik niet. Alice komt pas in S7 en ik zit nog in S5quote:
Alleen is dat weer een ander meisje dan die Rose zo te zienquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Verkeerde taal maar toont wel meteen de aktie
Zover was ik alquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:27 schreef aloa het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)=mobile-gws-wiz-serp
Had mijn reactie al aangepastquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Alleen is dat weer een ander meisje dan die Rose zo te zien
Kijk nu komen we ergensquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Had mijn reactie al aangepastIs blijkbaar een spinoff.
https://onceuponatime.fandom.com/wiki/Rose_Reynolds
Staat ook op Disney+ ondanks dat dit van ABC is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:32 schreef pullup het volgende:
Ik Netflix niet dus ik vrees dat ik het nooit ga zien
FOK! jij ook al via mobiel?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:36 schreef pullup het volgende:
Van wat ik er van zag is het me net wat te gelikt, maar dat kan door de trailers zijn gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |