Wat een stuntquote:Op maandag 30 augustus 2021 23:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je de zijwaartse raketlancering gezien?
quote:
ja echtquote:Op maandag 30 augustus 2021 23:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik keek live. Ik dacht echt niet dat-ie nog zou leven nadat-ie in de rook verdween.
Ik zat ook te kijken met mijn mond open van verbazingquote:Op maandag 30 augustus 2021 23:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik keek live. Ik dacht echt niet dat-ie nog zou leven nadat-ie in de rook verdween.
Ja nou echt niet. Ik geniet soms van gesprekken van andere mensenquote:Op maandag 30 augustus 2021 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Mobiel kun je ook inspreken vaak ... Maar ja in het OV iets te roepen wat je een andere usert ...
Hebben we dit allemaal zitten kijkenquote:
Ik gok maar zo van wel?quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hebben we dit allemaal zitten kijken
Die met die spuiten schuin omhoog ?quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je de zijwaartse raketlancering gezien?
Maar dat kunnen bijsturenquote:Op maandag 30 augustus 2021 23:52 schreef Recce het volgende:
Gelukkig hadden ze het hek opengezet, anders was-ie daarover gestruikeld.
haha ja hoewel... @pullup zal het wel weer gemist hebbenquote:
LOL Ik hou van Homerquote:
Dat denk ik ook, het was ook best laat op de avondquote:Op maandag 30 augustus 2021 23:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
haha ja hoewel... @:pullup zal het wel weer gemist hebben
vergeet je wortel niet, bijna middernachtquote:
Dat was nou niet echt het meest opvallende, of zijn er meer raketten die niet omhoog maar opzij vertrekken?quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Die met die spuiten schuin omhoog ?
Die is al op! En het was een paprika vandaag trouwens.quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
vergeet je wortel niet, bijna middernacht
Paprika? wat. Dat kan niet hoor.quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Die is al op! En het was een paprika vandaag trouwens.
wat doe jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |