Ja ik ben dan al wel wakker, maar er zijn altijd mensen die op dat tijdstip nog slapenquote:
Heer GG.quote:
.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag je wel op je werk komen als je verkouden bent?
Dat ja. Sommige houden echt nergens rekening mee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ben dan al wel wakker, maar er zijn altijd mensen die op dat tijdstip nog slapen
Mag je er nog steeds niet in?quote:
Helpt die neusspray een beetje?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
.
Ik ben vandaag vrij Dot, en anders werk ik morgen gewoon thuis.
Hopelijk voel je je snel wat beter Deisyy, vooral omdat je volgende week weg gaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
.
Ik ben vandaag vrij Dot, en anders werk ik morgen gewoon thuis.
Vannacht weer denk ik.quote:
Klopt hier aan de overkant zijn nogal wat luidruchtige mensen komen wonen met schelle stemmen. ALs die buiten staan te praten kan je het hele gesprek binnen mee volgens als ik het raam open heb.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat ja. Sommige houden echt nergens rekening mee.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 05:11 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Live niet gezien natuurlijk maar ik heb die beelden zowaar gezien al toen ik weer eens naar die stream van die nieuwe faalraket zocht
![]()
![]()
![]()
waanzinnig gaaf...zoiets in het echt zien, ik denk dat je niet weet wat je zietquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:01 schreef pullup het volgende:
Dit is ook wel wat voor @:prisha
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Oh, ik vermaak me er wel mee tot en met S5. Er zitten wel wat tegenstrijdigheden in zoals dat Peter Pan helemaal geen lieverdje is maar een rat die alleen om zichzelf geeft, kapitein Haak is een schurk met een goed hart, de krokodil van Kapitein Haak is een mens met zwarte magie (de Kwade) enz enzquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee het is gewoon de algehele sfeer die de trailer op me maakte.
Tot in de puntjes uitgewerkt verhaal om verschillende sprookjes in een verhaal te krijgen om zo iets nieuws te maken, waarschijnlijk heel veel tijd in gestopt
Heel veel geld uitgetrokken voor special effects, dure decors en kostuums.
Het is me gewoon teveel voor het eindresultaat en het leeft ondanks al die moeite niet echt zo te zien
Ik heb hetzelfde met die superhelden saga's die over ons uitgestort worden, alle Marvel universums etc
Beter kan ik het echt niet uitleggen, het is een gevoel die de paar minuten dat ik keek bij me opriepen
Groot is anders heel leuk hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee het is gewoon de algehele sfeer die de trailer op me maakte.
...
Ik heb hetzelfde met die superhelden saga's die over ons uitgestort worden, alle Marvel universums etc
Beter kan ik het echt niet uitleggen, het is een gevoel die de paar minuten dat ik keek bij me opriepen
Vind ik ook leuk om te kijken. Ik vond zelfs de spinoff van Loki leuk om te zien. En dat een boel van die standalone films bij elkaar komen in de Avengers vond ik ook leuk om te zien.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:01 schreef pullup het volgende:
I am Grootquote:
Ik heb me juist met die films vermaaktquote:
Dat weten we.quote:
Weet ik niet. Ik moet zeggen dat Avengers Infinity War een van de allerbeste Marvel films die ik ooit heb gezien, al zitten er verbanden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb me juist met die films vermaaktMaar is het perse nodig om verbanden te willen gaan creëren met Thor, Captain America, Superman, Hercules en Sneeuwitje en de zeven dwergen om maar films te kunnen maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |