Als ze maar niet alleen thuis hoeft te komen.quote:Op zondag 5 september 2021 13:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dit is de miljoenenvilla die Helene Hendriks recent heeft gekocht. Zie foto's
Dat het goed gaat met de carriere van Helene Hendriks blijkt wel uit de koop van deze prachtige villa....
De carriere van Helene Hendriks gaat als een raket. Op dit moment vervangt ze Wilfred Genee bij het programma Oranjezomer en weet daarmee top kijkcijfers te behalen.
Ze heeft dan ook een lucratief contract bij Talpa en dat blijkt nu wel uit het feit dat Helene recent in het Brabantse plaatsje Bavel een villa heeft gekocht voor de prijs van 1.425.000 euro en heeft er een hypotheek op laten vestigen van 1.260.000 euro.
Helene heeft er dus 165.000 euro eigen geld ingestoken. De villa heeft een wooonoppervlakte van maar liefst 353 vierkante meter en ligt op fietsafstand van het centrum van Bavel.
Bovendien ligt het optrekje dichtbij de snelweg, wat voor haar heel erg handig is. Kortom; het gaat goed met Helene die zeker nog veel meer programma's zal gaan presenteren.
https://www.bekendeburen.(...)-%20heeft-%20gekocht
Geen talent spraakgebrek en dan dit
En Viola Holt.quote:Op zondag 5 september 2021 17:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij valt meer op het type Imca Marina dus dan snap ik jouw opmerking wel.
Niet mee eens.quote:Op zondag 5 september 2021 17:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ze doet het beter en heeft meer talent dan Genee en die zal ook niet klein wonen.
Niet ons probleemquote:Op maandag 6 september 2021 18:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ga rond half 9 sporten dus ik mis de opening. FYI
Wat moet ik met deze info?quote:Op maandag 6 september 2021 18:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Moet jij weten.quote:Op maandag 6 september 2021 18:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Er moesten nog een paar extra reclameblokken tussenquote:
Nou, dan kijk je toch niet meer.quote:Op maandag 6 september 2021 20:31 schreef LordVoldermort het volgende:
Er was echt geen klote aan. Dat daar wekelijks 2 miljoen mensen naar kijken.
mensen die daar nu er een nederlander goed in is ineens fan van zijnquote:Op maandag 6 september 2021 20:32 schreef Bolasie het volgende:
Gelukkig afgelopen weekend in het buitenland gezeten en geen reet meegekregen van dat vreselijke rondjes rijden.
Mensonterende mensen zoals @Nattekatquote:Op maandag 6 september 2021 20:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mensen die daar nu er een nederlander goed in is ineens fan van zijn
GLORYHUNTERS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |