Chanant inderdaadquote:Op vrijdag 3 september 2021 20:55 schreef Nober het volgende:
Sonja doet een Nikkie Plessen.
Borsato's liedjes zijn eigenlijk ook gestolen in Italië.
@Wazaaaaaquote:Op vrijdag 3 september 2021 20:54 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Leuk, zo'n actie zonder rendement. Lijkt @:Wazzzzzzzzzzzzzz wel!
Maar steeds trager worden is geen dipje denk ik.quote:Op vrijdag 3 september 2021 20:55 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Dipje, kan gebeuren. Het is nog geen vierde geval, nog niet ronduit verdacht.
Die was niet links genoegquote:Op vrijdag 3 september 2021 20:58 schreef Gehrman het volgende:
FidanGodin vervangen voor zo'n nobuddy.
Ja nee, absoluut niet. Dat wordt hij ook, maar z'n passing is gewoon slecht momenteel. Dipje.quote:Op vrijdag 3 september 2021 20:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar steeds trager worden is geen dipje denk ik.
Mooie beker hebben die dwazen daarvoorquote:Op vrijdag 3 september 2021 20:59 schreef 3rr0r het volgende:
Bij de NPO gaat het slechts om de afkomst zodat er genoeg diversiteit is
Op1 is ook al zo geflopt met al die diverse nobuddies.quote:Op vrijdag 3 september 2021 20:59 schreef 3rr0r het volgende:
Bij de NPO gaat het slechts om de afkomst zodat er genoeg diversiteit is
Radio maken op tv, dat is echt zo ontzettend jaren negentig.quote:Op vrijdag 3 september 2021 21:02 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Op1 is ook al zo geflopt met al die diverse nobuddies.
Grootste voorbeeld vond ik die donkere nieuwslezeres die er he-le-maal niks van kon en elk journaal veel fouten maakte. Zat er puur vanwege de huidskleur. Inmiddels is ze na jaren iets beter geworden.quote:Op vrijdag 3 september 2021 21:02 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Op1 is ook al zo geflopt met al die diverse nobuddies.
Je zou bijna gaan denken dat jij mee mag doen met haxball vanwege je huidskleur.quote:Op vrijdag 3 september 2021 21:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Grootste voorbeeld vond ik die donkere nieuwslezeres die er he-le-maal niks van kon en elk journaal veel fouten maakte. Zat er puur vanwege de huidskleur. Inmiddels is ze na jaren iets beter geworden.
@GGMM, @Scrummie en @-jos- en ik ookquote:Op vrijdag 3 september 2021 21:09 schreef Coco het volgende:
Veel racisme in dit topic.
Ik ben tegen racisme.
3rr0r is toch gewoon een witmanquote:Op vrijdag 3 september 2021 21:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat jij mee mag doen met haxball vanwege je huidskleur.
Dat overkomt wel meer users hier.quote:Op vrijdag 3 september 2021 21:11 schreef Scrummie het volgende:
Of misschien was het niet zo'n goed grapje. Kan gebeuren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |