Nee niet echtquote:
Geeft niksquote:Op maandag 30 augustus 2021 22:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik word er een beetje flauw van
Ik vind het allemaal wat kinderachtig met dat gebolk . DTS is in ONZquote:
Is ook zoquote:Op maandag 30 augustus 2021 22:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wat kinderachtig met dat gebolk . DTS is in ONZ
Nou ja zien ze een keer een sc waar zinnen worden gepost.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:42 schreef puzziepie het volgende:
En verder ben ik het eens met Soury
Gebeurt in DTS ook wel.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja zien ze een keer een sc waar zinnen worden gepost.
Jaquote:Op maandag 30 augustus 2021 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja zien ze een keer een sc waar zinnen worden gepost.
1quote:
Sorrie dat ik het zeg maar ik vond je wel te ver gaan met je reacties naar ToT, prima dat je geen kinder foto's wil zien maar scrol even verder dan.quote:
Nou ik kan lezen en schrijven maar daar lukt het niet zoquote:Op maandag 30 augustus 2021 22:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Jazeker.
Maar dat wil jij niet zien dan ofzo?
Deze dts shit gaan we niet hierheen halen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sorrie dat ik het zeg maar ik vond je wel te ver gaan met je reacties naar ToT, Prima dat je geen kider foto's wil zien maar scrol even verder dan.
Die koter moet een keer op zijn klote krijgenquote:Op maandag 30 augustus 2021 22:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sorrie dat ik het zeg maar ik vond je wel te ver gaan met je reacties naar ToT, Prima dat je geen kider foto's wil zien maar scrol even verder dan.
Ik heb wel goeie gesprekken gehad daar.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik kan lezen en schrijven maar daar lukt het niet zo
Laat gaan.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Die koter moet een keer op zijn klote krijgen
Yupsquote:
Jij ook en SBE moet soms onder water geduwd worden.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Die koter moet een keer op zijn klote krijgen
Neequote:Op maandag 30 augustus 2021 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij ook en SBE moet soms onder water geduwd worden.
Snapje mijn punt?
Onder water?quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij ook en SBE moet soms onder water geduwd worden.
Snapje mijn punt?
Ik snap het ook nietquote:
Het is simpel laat iedereen in zijn waarde.quote:
Pff..........quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is simpel laat iedereen in zijn waarde.
Mee eens.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms word ik boos. En dan is dat het beste.quote:
Niet, ik zei niet hierheen halen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
ik vind dat wat dat betreft Soury gelijk heeft ,quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog een paar dagenquote:
Doe mij maar een bacardi razzquote:Op maandag 30 augustus 2021 22:55 schreef Soury het volgende:
Ik zit aan het Hertog Jan bier. Best wel lekker
Jaquote:
Oepsquote:
Ah okayquote:Op maandag 30 augustus 2021 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
JaEn dat is wel jammer ik mis DTS niet maar ik vind dat ondertitel spel wel leuk
Vind ik dus ookquote:Op maandag 30 augustus 2021 22:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Moet hij toch zelf weten
Waarom maak jij je daar zo druk over?
Ik reageer erop daar is nou eenmaal een forum voorquote:Op maandag 30 augustus 2021 22:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Moet hij toch zelf weten
Ik vind dat ook veel te ver gaan als ik heel eerlijk ben.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Moet hij toch zelf weten
quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik reageer erop daar is nou eenmaal een forum voor
quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dat ook veel te ver gaan als ik heel eerlijk ben.
Maar hoe woon je nu dan?quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:00 schreef Pinnenmutske het volgende:
Even over de TT:
Moesten mijn ouders ooit wegvallen, ik ga dan begeleid wonen.
Goed bezig!quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:00 schreef Pinnenmutske het volgende:
Even over de TT:
Moesten mijn ouders ooit wegvallen, ik ga dan begeleid wonen.
Waarom foto's posten van je kind?quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:01 schreef aloa het volgende:
[..]
[..]![]()
Maar moet hij dus gewoon zelf weten.
Je hebt gelijk .quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:02 schreef Deisyy het volgende:
Het geldt niet alleen voor SBE dat hij gedoe uit dts daar moet laten hč.
Ja we hebben van de week ervaren hoe dat kan lopen met de Nirvana kofferquote:Op maandag 30 augustus 2021 23:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waarom foto's posten van je kind?
Ja precies!!quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja we hebben van de week ervaren hoe dat kan lopen met de Nirvana koffer
En van mij ook?quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:04 schreef Deisyy het volgende:
Sorry chuf ik heb per ongeluk jouw post ook weg gehaald![]()
Over Nirvana?quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:04 schreef Deisyy het volgende:
Sorry chuf ik heb per ongeluk jouw post ook weg gehaald![]()
Ja dat is inderdaad leuk. Daar kijk ik ook weleens en een keertje meegedaan ook.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
JaEn dat is wel jammer ik mis DTS niet maar ik vind dat ondertitel spel wel leuk
Ja gelukkig had jij hem gequote dus is het niet helemaal verlorenquote:
Respect!!quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Op mezelf met hulp van verzorgende
quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:05 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad leuk. Daar kijk ik ook weleens en een keertje meegedaan ook.
Ja blote piemelsquote:
Neequote:Op maandag 30 augustus 2021 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja gelukkig had jij hem gequote dus is het niet helemaal verloren
Ik knewquote:Op maandag 30 augustus 2021 23:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij zit in een quote , dus hij is bewaard
Is het niet mogelijk om een ban te hebben in een topic ipv het hele gebeuren?quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja gelukkig had jij hem gequote dus is het niet helemaal verloren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |