Dan kan je van veraf al herkennen dat daar de winkel is.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:11 schreef ersambalbij het volgende:
Overal zie ik van die tyfus vlaggen te wapperen en te SCHREEUWEN om aandacht
[ afbeelding ]
Je zou trouwens maar tegenover zo'n vlag wonen, en dat als uitzicht hebben vanuit je raam.
Wat is trouwens het nut ervan? Op de winkel staat al de naam van de winkel, op karretjes en...
Alleen Aldi en Lidl doen er wat supermarkten niet aan mee voor zover ik weet, maarja kost ook geld natuurlijk. En dat wil vooral die Aldi natuurlijk niet uitgeven.
Kun je trouwens bezwaar hiertegen indienen bij de gemeente?
Is ook heel belangrijk, is anders echt niet mogelijk een supermarkt te vinden. (Google maps etc)quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan kan je van veraf al herkennen dat daar de winkel is.
@UitStraling kun jij dit bevestigen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:17 schreef CommanderShepard het volgende:
Uitstraling noemen ze dat. Jij bent duidelijk nooit werkzaam in een franchiseorganisatie geweest.
Echt kut ja. Bij Vomar zijn ze nog wel.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:27 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Tyfus Plus heeft geen Milano broodjes meer
is dit echt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:38 schreef boskameel het volgende:
[..]
Echt kut ja. Bij Vomar zijn ze nog wel.
Nooit opgevallen? Maar dat doen windmolens ook lawaai maken.quote:
Vind het er (vaak) niet uit zien, vooral als ze vlak tegen de winkelpui aanstaan, waar ook al de naam/logo staat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:17 schreef CommanderShepard het volgende:
Uitstraling noemen ze dat. Jij bent duidelijk nooit werkzaam in een franchiseorganisatie geweest.
Jij maakt ook lawaai.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:52 schreef ersambalbij het volgende:
[..]
Nooit opgevallen? Maar dat doen windmolens ook lawaai maken.
Jep heb ze daar paar keer gehaald toen ze bij jumbo eruit gingen. Ze hebben ze ook per 50 dacht ik bij de groothandel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |