quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:05 schreef Dotteke het volgende:
Er doet een @:Paul mee aan lldl zal het…..o nee deze is 37
Mag jij doen, ik heb geen energie en heb hoofdpijnquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoog tijd dus om hem unmeunig de moeder te bolken!
quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:05 schreef Dotteke het volgende:
Er doet een @:Paul mee aan lldl zal het…..o nee deze is 37
O toch. Dacht in de 40 alquote:
Hoe oud is die dochter?quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:08 schreef Paul het volgende:
tt aangepast omdat ik op date mag met dochter Greysbones
nee dat mag dus nietquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:08 schreef Paul het volgende:
tt aangepast omdat ik op date mag met dochter Greysbones
Hier net zo alleen hoofd is buik Ben er wakker van geworden vanmorgen en wil niet overquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mag jij doen, ik heb geen energie en heb hoofdpijn
Niet. Ben jij dan die Paul die nu in lldl isquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mag jij doen, ik heb geen energie en heb hoofdpijn
Ah dat is helemaal vervelend,als het niet over wil gaanquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier net zo alleen hoofd is buik Ben er wakker van geworden vanmorgen en wil niet over
quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet. Ben jij dan die Paul die nu in lldl is
Liefquote:
dat ben jij niet Paulquote:
Thnx jij ook 😘quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dat is helemaal vervelend,als het niet over wil gaan
Beterschap
Leuke vent hoorquote:
Thnxquote:
ja zag er echtquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:12 schreef Dotteke het volgende:
O getverdemme die vent pakt haar vo op de mond tong er in en kreunen 63 was hij geloof ik
Waar de neuk zit je naar te kijken?quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:12 schreef Dotteke het volgende:
O getverdemme die vent pakt haar vo op de mond tong er in en kreunen 63 was hij geloof ik
Zag je die ouwe die tong er in proppen en hoorde je hem kreunen. Hallo papa je bent op tv 🤪quote:
Dat vond ik dus ook. Volgens mij heeft hij lang niets meer gehad hahahaquote:
ja was echt te smerigquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag je die ouwe die tong er in proppen en hoorde je hem kreunen. Hallo papa je bent op tv 🤪
lang leve de liefdequote:
Sbs 6 lang leven de liefde. Komt zo na de reclsme. We kregen vast een voorproefje 😲quote:
Nou volgens mij moet hij een ander ballonnetje hebben 😉quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow 1x naar gekeken. "Zit je dan met je ballonnen".
Hee het is mijn tong niet 🤪quote:
Moet je zo naar SBS6 kijken NL televisiequote:
Sbs 6 zo Mario een wat oudere man propt zijn ttong naar binnen bjj een ook wat oudere vrouwequote:
Hij wil geen 63-jarige natte lap tegen z'n amandelen?quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:16 schreef greysbones het volgende:
Mario zou denk ik niet op zo'n type vallen
ach joh maakt het uitquote:
je zou voor de grap even moeten kijkenquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij wil geen 63-jarige natte lap tegen z'n amandelen?
ja heb sb6 maar will ik niet zowat kijkenquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sbs 6 zo Mario een wat oudere man propt zijn ttong naar binnen bjj een ook wat oudere vrouwe
ah joh is leukquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja heb sb6 maar will ik niet zowat kijken
Ik ook niet. Maar het gebeurde gewoon.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja heb sb6 maar will ik niet zowat kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |