Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
@Fogel
Zou je alsje alsje alsjeblieft de TT willen aanpassen in Veluwe RocksEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En nu is de @Fogel ook nog gevlogenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Sssstttquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:48 schreef Emmerdeur het volgende:
Denk na over je TT, we blijven niet elke TT aanpassen. Thx!
Stomme autocorrect op je mobielEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Of misschien @Nattekat
Alsje alsje bliefffftEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Engels installerenquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ssssttt
Stomme autocorrect op je mobielUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee, als jij om 21u richting bed gaat volgens je vaste traditie, dan lig je ook wakkerquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet meer gamen dan??? Gokje???
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik heb geen idee, de hele dag door niet alleen vanochtend. EN toch ben ik niet vaak lang alleen geweestquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
wanneer heb je vanochtend 140 punten gemakt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wil je alsjeblieft de TT aanpassen in Veluwe Rocks ???quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, als jij om 21u richting bed gaat volgens je vaste traditie, dan lig je ook wakker
PleaseeeeeeeeeEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nee, dan eet @murp me levendquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft de TT aanpassen in Veluwe Rocks ???
Pleaseeeeeeeee
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
en wat willt je als tt typen?quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee dan mag je mij de schuld geven
Dan los ik het op met @:Murp![]()
Daar heb ik dan toch niks meer aanquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee dan mag je mij de schuld geven
Dan los ik het op met @:Murp
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar heb ik dan toch niks meer aan
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ik woon op de Veluwequote:
en de Veluwe is te gek(Rocks)Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
beter welquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:58 schreef mario390 het volgende:
de kut kann haren hebben
maar beter heeft en kut geen haren
dat is beter voor de flamoesEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
okequote:Op maandag 30 augustus 2021 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik woon op de Veluwe
en de Veluwe is te gek(Rocks)![]()
U is een beertje?quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:58 schreef mario390 het volgende:
de kut kann haren hebben
maar beter heeft en kut geen haren![]()
![]()
of je een beertje bentquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Wat een taal weer zeg"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Mario is in 2 topics tegelijk aan het posten en en beide topics precies hetzelfdequote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dat beertje die zijn vrouwen wil zoals zijn whiskey.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:03 schreef mario390 het volgende:
ik weet niet wat en beertje is
is dat en BÄR?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: