quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:49 schreef douche-eendje het volgende: [..] Ow jawel joh, ontzettend leuk. 22 juni 2019 uitgerekend van Bas, 10 juni bevallen. Weet je hoeveel mensen dan schrikken
![]()
'Want de eerste komt toch altijd later dan de UD'.
Ja, kan altijd alsnog vaag doen inderdaadquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:51 schreef Rebubbled het volgende: [..] Het is nooit telaat om alsnog vaag te gaan doen. Veel mensen onthouden het toch niet en vragen het nog wel een keer. Ik heb uiteindelijk mijn whatsappfoto een foto van mijn buik gemaakt met de tekst 'still pregnant' erop. Dat hielp.
Van die berichten dat het nu toch wel tijd werd.. Ja chef, mee eens. Maar er is weinig wat ik eraan kan doen. En 41.4 bood een hoop dagen voor een hoop berichtjes. Ik vond het ook interessant dat zo'n baby ca. 3 maanden interessant is voor anderen en er daarna nooooiiit meer naar het kind gevraagd word.
Dat ookquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:53 schreef douche-eendje het volgende: [..] Sowieso is blijkbaar de eerste VEEL interessanter dan de 2e
![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:00 schreef eponine het volgende:
Ik kreeg nu trouwens wel berichtjes of ik niet op data V, W, X, Y en Z wil bevallen (wegens verjaardag overkill in de familie in januari) oh ja en eventueel oudjaarsdag is “sneu en niet handig”. Joejoe
Ga je dan ook uit de kast?quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:03 schreef beppievanomdehoek het volgende:
[..]
Ik wil wel in de OP
Voor nu maar op 18 maart, over 2 dagen de termijnecho
Ow sorry, ben ik je nou echt vergeten te bellen/appen?quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ja, kan altijd alsnog vaag doen inderdaadVooral die 'wordt nu wel tijd', wtf
Alsof we er invloed op hebben
Ik wil ook wel in de op. UD is 8 maart.quote:
Hahaquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ow sorry, ben ik je nou echt vergeten te bellen/appen?![]()
![]()
Ik denk dat ik die erin gooi bij teveel vragen
Maar ik krijg ook regelmatig de vraag of ik weet wat het gaat worden. Een baby, maar een konijn is nog niet uitgesloten. En op de vraag of ik zeker weet of het er maar 1 is, is mijn antwoord standaard ook nee![]()
Een hoe gaat het van mijn moeder zou wel eens welkom zijn, maar volgens mij interesseert het haar sowieso nietquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:02 schreef vlindertje89 het volgende:
Misschien beetje een stomme vraag, maar zijn er dan ook vragen waarvan je had gewild dat mensen die dan wél stellen? Gewoon een 'hoe gaat het' oid? Of liever gewoon überhaupt niet meer ernaar vragen in de laatste weken?
Een goede vriendin is inmiddels al behoorlijk ver en als ik dit soort dingen lees word ik er wel een beetje onzeker van, wat ik dan wel nog kan vragen in die laatste weken. Want helemaal niks vragen lijkt ook alsof ik niet geïnteresseerd ben en dat ben ik wel
Een 'hoe gaat het' mag altijd wmbquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:02 schreef vlindertje89 het volgende:
Misschien beetje een stomme vraag, maar zijn er dan ook vragen waarvan je had gewild dat mensen die dan wél stellen? Gewoon een 'hoe gaat het' oid? Of liever gewoon überhaupt niet meer ernaar vragen in de laatste weken?
Een goede vriendin is inmiddels al behoorlijk ver en als ik dit soort dingen lees word ik er wel een beetje onzeker van, wat ik dan wel nog kan vragen in die laatste weken. Want helemaal niks vragen lijkt ook alsof ik niet geïnteresseerd ben en dat ben ik wel
‘Hoe gaat het’ is altijd prima en verder +1 op wat d-e zegt! Wat mij vooral stoorde waren de berichten à la “je bent me toch niet vergeten hè” en “je appt me wel als het begint toch?!” en helaas was het merendeel van de berichten zoquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:02 schreef vlindertje89 het volgende:
Ela, goed dat je met iemand gaat pratenquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:16 schreef elamanilo het volgende:
Gelukkig eigenlijk nooit van die adviezen of berichten gehad. Ook niet bij de eerste. Maar ik ben sowieso afschrikkend voor mensen of zo, want ook op straat oid word ik eigenlijk nooit aangesproken over dingen. En ook nooit iets negatiefs over voeden in het openbaar.
-edit- Oja, bij de tweeling kreeg ik ineens wel vaak de opmerking dat m’n buik zo groot was en of het er meer dan één was… /edit
Nu weet eigenlijk niemand dat ik zwanger ben, alleen wat mensen die ik IRL zie en waaraan mijn dochter graag wilde vertellen dat ze een zusje krijgt. We hebben het pas drie weken geleden aan m’n schoonouders vertelt zelfs. :’) Dit was de langste keer! De eerste keer vertelden we het heb met 14 weken, de tweede keer met 16 weken, de derde keer met 17 weken en nu met 19 weken. Mijn oma weet het zelfs nog niet… (maar dat heeft iets van doen met sleutels van een caravan en dat ik niet bij dr op bezoek durf haha..)
Ik ben er zelf nog aan aan het wennen? Ik zit niet zo lekker in m’n vel. 20 september heb ik een intake bij een psycholoog. Ik voel weinig behoefte om het er met anderen over te hebben. En er was de afgelopen zes weken weinig gelegenheid met vakantie en COVID en kamperen en een kapotte telefoon. Ik voel me daar dan ook weer schuldig over tegenover de baby, alsof ze er minder toe doet of ‘niet mag zijn’… dus dan probeer ik het soms wel weer tegen iemand te vertellen, maar dat lukt dus niet altijd heel erg. :’)
Helemaal niks destijds. Mijn manager was toen net weg, teamleidster was net bevallen en de waarnemers waren vooral druk met een heleboel dingen behalve mijn zwangerschap. Uiteindelijk op mijn laatste werkdag nog gezeik gehad met een collega wat ik diegene nu na 2 jaar nog kwalijk neem.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:20 schreef Keroppi het volgende:
(Overigens: wat werd er bij jullie gedaan bij de start van je verlof. Dit keer kreeg ik een belletje/mailtje van de twee MT leden. Degene die meestal wel attent is was zelf met verlof. Ik had geen enorme party verwacht, maar een kaartje op zijn minst was toch niet gek?)
Ik wil wel in de OPquote:
Nope en dat was al van te voren verwacht. Eerste zat ook tot 41.4 en ik was zelf twee weken overtijd. De baarmoeders in onze familielijn zijn gewoon heel comfi. Ik ga uit van minstens nog een week en hoogstwaarschijnlijk langer.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:23 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Rebubbled, is er bij jou al wat aan het rommelen? Ben benieuwd wanneer je jouw kleintje mag ontmoeten ook! Het zou wel in stijl zijn als je vandaag/morgen bevalt, dan zijn alle augustus-baby's uit dit topic keurig op hun ingecalculeerde tijd geboren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |