SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
plonscaafquote:
Join the clubquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan kan ik me helemaal niet verschuilen achter jeugdigheid
Groene asperges en spinazie vandaagquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:02 schreef Karzai het volgende:
eet smakelijk, risotto maak ik eigenlijk nooit, doe je er nog iets bij? paddenstoeltjes en kaas
Hatelijk zulke dingenquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja hoor, reclamebureau levert hele zooi woensdag aan en dan kan ik weer gaan lopen haasten om alles te verwerken voor mijn vakantie
Italianen moet je geen zaken mee doen, die moet je een klaproos in de mond steken en met een foto van zijn moeder in zijn handen een dansje laten doen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:55 schreef CherryLips het volgende:
De Italiaan probeert nu al bijna een week met me te 'praten' over hoe het gaat met de opdrachten enzo. Dan vraagt ie of ik even tijd heb. Ja, is goed, ik zit hier, zeg het maar.
Geen reactie.
En dan de volgende dag weer: 'Heb je vanmiddag of morgenochtend even tijd?'
Ik zeg: 'Doe vanmiddag maar, ik ben gewoon beschikbaar.'
En niks.
En nu vanmiddag weer. Ik zeg: 'Morgenochtend is goed, ik ben beschikbaar om het er even over te hebben.'
Morgenochtend waarschijnlijk weer tumbleweed.
Bel hem dan gekkie. Dan ben je er vanafquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:55 schreef CherryLips het volgende:
De Italiaan probeert nu al bijna een week met me te 'praten' over hoe het gaat met de opdrachten enzo. Dan vraagt ie of ik even tijd heb. Ja, is goed, ik zit hier, zeg het maar.
Geen reactie.
En niks.
En nu vanmiddag weer. Ik zeg: 'Morgenochtend is goed, ik ben beschikbaar om het er even over te hebben.'
Klinkt als een Italiaan. Ik zeg even een reminder voor het last-minute werk dat je straks gaat krijgen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:55 schreef CherryLips het volgende:
Geen reactie.
En niks.
Ik heb als brugpieper regelmatig met een stijve pielemoos voor de buis gezeten als de videoclip van Waiting for tonight door The Box werd uitgezonden.quote:
uren wachtenquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb als brugpieper regelmatig met een stijve pielemoos voor de buis gezeten als de videoclip van Waiting for tonight door The Box werd uitgezonden.
Zelf ook gebeld??quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb als brugpieper regelmatig met een stijve pielemoos voor de buis gezeten als de videoclip van Waiting for tonight door The Box werd uitgezonden.
Ga geen Italiaan bellen. Geen touw aan vast te knopen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bel hem dan gekkie. Dan ben je er vanaf
quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga geen Italiaan bellen. Geen touw aan vast te knopen.
brrrquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Donderdag weer de Beste Zangers op TV. Anneke![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
brrrkan daar niet tegen, gaan ze dan ook janken als ze elkaars liedjes zingen?
kan je ook op youtube zienquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga vooral kijken vanwege Anneke van Giersbergen. De andere liedjes kunnen me eigenlijk gestolen worden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:31 schreef Ama het volgende:
Even een ander tv-kastje gehaald via marktplaats.Volgende op de lijst: Andere gordijnen en tv maar gaat nog wel paar maandjes duren.
Als techneut denk ik bij 'tv-kastjes' meer aan decoders etcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Even een ander tv-kastje gehaald via marktplaats.Volgende op de lijst: Andere gordijnen en tv maar gaat nog wel paar maandjes duren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij de barbecue een sjasliek in je neus stekenquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:40 schreef Koen66 het volgende:
Pfffff morgen BBQ op werk, maar ze zitten te zeiken over laten testen. Geen idee of ik nog wel zin heb
zo'n zelftest stelt toch niet zoveel voor?quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:40 schreef Koen66 het volgende:
Pfffff morgen BBQ op werk, maar ze zitten te zeiken over laten testen. Geen idee of ik nog wel zin heb
Sloten ze ook om 1700 voor het eten van het personeel?quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:19 schreef FranticDJ het volgende:
Moggeh.
Nou was ik in Rotterdam bij een tentje.. hadden ze gewoon geen kibbeling
Kans is groter dat ze kapsalon hebben.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:19 schreef FranticDJ het volgende:
Moggeh.
Nou was ik in Rotterdam bij een tentje.. hadden ze gewoon geen kibbeling
Toen was ik al wegquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sloten ze ook om 1700 voor het eten van het personeel?
Ik heb ze wel al binnen, maar nog niet geprobeerd. Wil ik wel binnenkort doen...quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
zo'n zelftest stelt toch niet zoveel voor?
Ik heb de mijne nog niet binnen dus heb ze nog niet geprobeerd.
die stokjes zijn korter ja.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wat een leuke kabouter, met zo'n positief duimpje omhoogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Hotelletje/pensionnetje zoeken zal ook geen nut hebben....quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Getver, zaterdag GP in Zandvoort. Zal je zien dat het tyfusdruk is in de trein naar Schiphol
dat kon je ook niet van mijlen aan zien komenquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Getver, zaterdag GP in Zandvoort. Zal je zien dat het tyfusdruk is in de trein naar Schiphol
Ik vertrek gewoon extra vroeg. Dan wacht ik wel wat langer op de luchthaven.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hotelletje/pensionnetje zoeken zal ook geen nut hebben....
Ja, en dan?quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat kon je ook niet van mijlen aan zien komen
verstandig.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vertrek gewoon extra vroeg. Dan wacht ik wel wat langer op de luchthaven.
Laten ze het vlees en het bier maar testen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:40 schreef Koen66 het volgende:
Het is de laatste dagen wat rustiger, maar dood als een pier is wat overdrevenquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze SC is ook zo dood als een pier hè?
Ik overdrijf graag.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is de laatste dagen wat rustiger, maar dood als een pier is wat overdreven
Maar wel lekker op verkansiequote:Op maandag 30 augustus 2021 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vertrek gewoon extra vroeg. Dan wacht ik wel wat langer op de luchthaven.
Welkom op FOK!quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik overdrijf graag.![]()
Maar het is een samensmelting van dooddoeners de laatste dagen ja.![]()
Wat heb jij gegeten vanavond?quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik overdrijf graag.![]()
Maar het is een samensmelting van dooddoeners de laatste dagen ja.![]()
Los filosofeert tijdens het avondeten met zijn vrouw over Schopenhauer en Kant. Dan zijn de gesprekken hier maar simpeltjesquote:
Vrouw van Los in kantquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Los filosofeert tijdens het avondeten met zijn vrouw over Schopenhauer en Kant. Dan zijn de gesprekken hier maar simpeltjes
God niet nog zo'n harlekijnquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Los filosofeert tijdens het avondeten met zijn vrouw over Schopenhauer en Kant. Dan zijn de gesprekken hier maar simpeltjes
Is geen zelftest, wel een antigeen test, resultaat snel binnen. Maar vandaag was er een dame met een lange wattenstaaf die in neus en keel gepropt wordtquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
RIPquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze SC is ook zo dood als een pier hè?
Meestal hebben de mannen een lange wattenstaaf huehue.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is geen zelftest, wel een antigeen test, resultaat snel binnen. Maar vandaag was er een dame met een lange wattenstaaf die in neus en keel gepropt wordt
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:12 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)-kostschool-in-wales
Heb jij daar ook gezeten?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:12 schreef UitStraling het volgende:
![]()
Omdat papa daar ook zo’n leuke tijd had.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:12 schreef UitStraling het volgende:
![]()
Wat heb jij gegeten, een pot augurken?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]tijd dat het hele koningshuis oprot
Goeie opmerking weerquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat heb jij gegeten, een pot augurken?
Die lag zich natuurlijk helemaal suf te wippen hier in Nederlandquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:12 schreef UitStraling het volgende:
![]()
vrijdag?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, ik kan dus beter niet vroeger naar de luchthaven gaan, dan kom ik juist in de drukte terecht.
Geniet ervan!quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
He jongons wat heerlijk, een crypto-elitair plankje met cheap ass toastjes en best wel DURE kaas
Welke kaas?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
He jongons wat heerlijk, een crypto-elitair plankje met cheap ass toastjes en best wel DURE kaas
Lekkerquote:
Luibalquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:42 schreef bitterbal het volgende:
wie wilt er een glaasje cola voor mij pakken?
quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
en ik heb hier alleen pepsi max (met een smaakje)
Ja daarvoor hoef je niet boos op mij te zijnquote:
Had je wel tijd om te eten danquote:
nee ben gewoon boos op de wereldquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daarvoor hoef je niet boos op mij te zijn
mag ik een?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb alleen blikjes cola hier.
Verhuizer belde me en ik moest nog snel een nieuwe opslag regelenquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:48 schreef bitterbal het volgende:
kwiwi is nog wakker![]()
*kijkt op klok*
ben je dat vergeten te doen?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Verhuizer belde me en ik moest nog snel een nieuwe opslag regelen
aah oke.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee maar degene die ik had gekozen past volgens de verhuizer niet alles in.
Dus ik ben jouw wereldquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ben gewoon boos op de wereld
alleen als ik nog een paint mag makenquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:42 schreef bitterbal het volgende:
wie wilt er een glaasje cola voor mij pakken?
wanneer ga je bij gargamel intrekken?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:53 schreef kwiwi het volgende:
Wat een gedoe, verhuizen als je een huis vol eigen meubels hebt.. ben er nu al klaar mee
oh ja leukquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
alleen als ik nog een paint mag maken
1 oktquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wanneer ga je bij gargamel intrekken?
Waarom niet?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil een dagje naar Amsterdam maar zie die trein nog niet zo zitten
Je hebt een auto toch?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil een dagje naar Amsterdam maar zie die trein nog niet zo zitten
Ja ik zat al naar parkeergarages te kijken maar heb nog nooit door centrum Amsterdam gereden. Alleen lafjes eromheen.quote:
Weet jij dan een goedkope parkeerplaats in A'dam??quote:
Ik heb geen abonnement meer op de trein dus als we met z'n tweeën gaan is de auto niet veel duurder.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet jij dan een goedkope parkeerplaats in A'dam??
Anders beetje buiten het centrum parkeren en 5-10 min met de tram buiten de spits?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik zat al naar parkeergarages te kijken maar heb nog nooit door centrum Amsterdam gereden. Alleen lafjes eromheen.
Nee okee. Trein zal niet heel goedkoop zijn van uit Edequote:Op maandag 30 augustus 2021 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen abonnement meer op de trein dus als we met z'n tweeën gaan is de auto niet veel duurder.
Ja dat misschien. Zette hem eerst weleens bij de arena neer.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Anders beetje buiten het centrum parkeren en 5-10 min met de tram buiten de spits?
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zero
Raspberry
Cherry
Je kunt nog kiezen
Retourtje zit net over de dertig euro heen volgens mijquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee okee. Trein zal niet heel goedkoop zijn van uit Ede
Nou nee. Ik heb gisteren nog een slinger van 400 km door het halve land gemaakt per trein, niks aan de hand.quote:
Nee je zal niet meteen schuimbekkend instorten nee.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee. Ik heb gisteren nog een slinger van 400 km door het halve land gemaakt per trein, niks aan de hand.
www.ns.nlquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:01 schreef CherryLips het volgende:
Al kan ik ook wel een dagkaart kopen volgens mij, of geldt die actie niet meer na de zomer?
Denk dat je met 2 personen al gauw 50 euro kwijt bent voor treinkaartjesquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mis m'n OV-jaarkaart nog steeds na al die jaren. Flink gebruik van gemaakt.
Ik wil dus naar de Hermitage. Heb de vorige voorstelling al gemistquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik wil in November ook nog een dagje naar A'dam. Iig naar het Rijks en misschien ook naar het Van GOgh..
Dat was me handig jaquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mis m'n OV-jaarkaart nog steeds na al die jaren. Flink gebruik van gemaakt.
bij dezequote:Op maandag 30 augustus 2021 21:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nooit geweten dat ze een website hadden.
zo kun je die wallabys vangenquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat je met 2 personen al gauw 50 euro kwijt bent voor treinkaartjes
Ik wil ze helemaal niet vangenquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo kun je die wallabys vangen
https://9gag.com/gag/aDde4nN
Winterquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:09 schreef bitterbal het volgende:
winter komt er weer aan. we hebben het hier al over gehad
Daar ga ik over 2 weken heenquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik wil in November ook nog een dagje naar A'dam. Iig naar het Rijks en misschien ook naar het Van GOgh..
Kun je je wensen niet in 1 keer doorgeven?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
komen er geen bootjes voorbij trouwens etto?
nee dit is toch leukquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je je wensen niet in 1 keer doorgeven?
Hele week 22-23 graden. Zo erg. is het allemaal nog niet hoor.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:09 schreef bitterbal het volgende:
winter komt er weer aan. we hebben het hier al over gehad
nee maar ze moeten op tijd gered wordenquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hele week 22-23 graden. Zo erg. is het allemaal nog niet hoor.
Nee, jij wil ze vangenquote:
Ik heb dat echt al 20 jaar niet meer gedaan. Er is hier een leuk schaatspad door een bos, maar ben bang dat ik elke 2 meter op m'n gezicht valquote:
Afgelopen winter nogquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb dat echt al 20 jaar niet meer gedaan. Er is hier een leuk schaatspad door een bos, maar ben bang dat ik elke 2 meter op m'n gezicht val
Dat zijn toch geen tijden man... hoeveel slaap heeft een mens nodigquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ik ga zo pitten want morgen weer werken. En misschien is het wel wandelweer van tevoren. Dus.
Truste flesquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ik ga zo pitten want morgen weer werken. En misschien is het wel wandelweer van tevoren. Dus.
8-9uquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen tijden man... hoeveel slaap heeft een mens nodig
veelquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen tijden man... hoeveel slaap heeft een mens nodig
Gewoon van dat P+R gebruik maken? Met de auto heen, aan de rand van A'dam neerpleuren en voor weinig het centrum in?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil dus naar de Hermitage. Heb de vorige voorstelling al gemist
En in Amstelveen hebben ze een tentoonstelling over Frida Kahlo, dat zou ik dan wel met de auto doen.
das best netjesquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
23 volgens mij. Met de achterdeur op een kier.
16:30quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sloten ze ook om 1700 voor het eten van het personeel?
Ik moest weer even inkomen; maar toch best wat kilometers gemaakt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb dat echt al 20 jaar niet meer gedaan. Er is hier een leuk schaatspad door een bos, maar ben bang dat ik elke 2 meter op m'n gezicht val
Wat ben je prikkelbaar vandaagquote:
Ditquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op mijn slaapkamer moet het zo koel mogelijk zijn trouwens.
Eens.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op mijn slaapkamer moet het zo koel mogelijk zijn trouwens.
Dat red ik hooguit in het weekend en zelfs dan niet altijdquote:
Op een klein kiertje dan en de rolluiken helemaal dicht.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Alleen die enorm koude week begin dit jaar ging het raam even dicht.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mensen die meer dan acht uur slapen, hebben meer kans op een ernstige hart- en vaataandoening. Langslapers lopen meer risico op een beroerte, een hartaandoening en vroegtijdig overlijden.
Dank je! Ik zat al te kijken naar Q Park Waterloo maar Jezus wat heb ik een hekel aan trams. Ben echt boers wat dat betreftquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:25 schreef Ygritte het volgende:
@:Cherrylips voor Hermitage, als je rijden niet fijn vind in Amsterdam, ring a10 buiksloot eraf, brede weg met stoplichten rijd makkelijk door, ijtunnel door, dan P1 parkeren Waterlooplein, loop je zo naar het Hermitage.
Half drie ‘s middagsquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jabegrijp ik ;P hoe laat vlieg je?
Blijft je hoofd de hele dag door half slapen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik krijg daar hoofdpijn van en een algeheel kater gevoel.
Nah, ik ben de kachel.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op een klein kiertje dan en de rolluiken helemaal dicht.
Mijn vriendin moet een kruikje hebben en dan lukt het wel
Mij persoonlijk maakt het niet uit waar ik moet rijden, binnen- buitenland, randstad, dorp, midden in de stad. Maar als je dat niet zo heel fijn vind is Hermitage vanaf die kant goed te doen. En als je twijfelt gewoon ff route via google maps even 'voorrijden' en kijken of je dat ziet zittenquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dank je! Ik zat al te kijken naar Q Park Waterloo maar Jezus wat heb ik een hekel aan trams. Ben echt boers wat dat betreft
Ga je naar de Hermitage?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dank je! Ik zat al te kijken naar Q Park Waterloo maar Jezus wat heb ik een hekel aan trams. Ben echt boers wat dat betreft
Met zo'n wattengevoel en soort van algehele verdoofde malaisequote:Op maandag 30 augustus 2021 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijft je hoofd de hele dag door half slapen.
Hier ookquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, ik ben de kachel.![]()
Maar schuin dak en sneeuw is geen geweldige combi.
Ja heel stom, ben wel in Rotterdam en Den Haag geweest, maar bij Amsterdam bleef ik toch steeds net buiten het centrum.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mij persoonlijk maakt het niet uit waar ik moet rijden, binnen- buitenland, randstad, dorp, midden in de stad. Maar als je dat niet zo heel fijn vind is Hermitage vanaf die kant goed te doen. En als je twijfelt gewoon ff route via google maps even 'voorrijden' en kijken of je dat ziet zitten
quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom word ik om de haverkap op straat aangesproken door snotapen die hallo meneer zeggen?Is dat één of andere hype die ik heb gemist?
nee?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Weten jullie waarom cola uit een glazen fles lekkerder is?
#vragesdeslevens
Sshhht hush broeder. Zeg je dan, dat is de hype.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom word ik om de haverkap op straat aangesproken door snotapen die hallo meneer zeggen?Is dat één of andere hype die ik heb gemist?
Geen habibo?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Ze taxeren of je een dikke portemonnee bij hebt of een dure telefoon.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Wajoo?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sshhht hush broeder. Zeg je dan, dat is de hype.
Ik bezit niet eens een portemonnee, laat staan een dikkequote:Op maandag 30 augustus 2021 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze taxeren of je een dikke portemonnee bij hebt of een dure telefoon.
Welcome to the clubquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:34 schreef LTVDK het volgende:
Ik voel me altijd gelijk zo oud als ze meneer tegen me zeggen
Dan zijn ze gewoon aardig, of dat proberen ze dan.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, zijn gewoon kleine kaassnotapen
toch vriendelijk van zequote:Op maandag 30 augustus 2021 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Echt hoor. Vorig jaar zomer nooit. En deze zomer al een paar keer gehad
Ik vind melk uit een glazen fles lekkerder dan uit een pak.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ik ook niet maar dacht jij bent een colaaaa kenner.
ik weet het ook niet. die 0.2 flesjes zijn de bestequote:Op maandag 30 augustus 2021 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ik ook niet maar dacht jij bent een colaaaa kenner.
Meestal rijd je daar toch achter elkaar in een treintje, wat dat aangaat ook weer niet zo spannend of anders dan ander stadsverkeer.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja heel stom, ben wel in Rotterdam en Den Haag geweest, maar bij Amsterdam bleef ik toch steeds net buiten het centrum.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie wil een foto van mijn drie keer zo dikke teen?
Niet allemaal gelijk.
Misschien willen ze je helpen omdat ze denken dat je de straat over wil steken?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan zijn ze gewoon aardig, of dat proberen ze dan.
Hmm, ik wantrouw dat dan toch een beetjequote:
Hier zegt iedereen dat nog, of hoi oid.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, zijn gewoon kleine kaassnotapen
dat komt omdat je een fokker bentquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Hmm, ik wantrouw dat dan toch een beetje
Plausibel.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien willen ze je helpen omdat ze denken dat je de straat over wil steken?
Ja klopt, zo leeg en dan wil je er nogeenquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet het ook niet. die 0.2 flesjes zijn de beste
En dan antwoord verwachten ook, laat me lekker met rust op straat.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hier zegt iedereen dat nog, of hoi oid.
Ja, in de stad niet. Dan denken ze dat je een enge stalkert bent.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hier zegt iedereen dat nog, of hoi oid.
Nou nou.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat komt omdat je een flikker bent
Ja, dat is natuurlijk wel zoquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat komt omdat je een fokker bent
Nee want als je ouder bent dan hoef je alleen een knikje van 2mm te doen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan antwoord verwachten ook, laat me lekker met rust op straat.
Dat *is* toch een antwoord/reactie?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee want als je ouder bent dan hoef je alleen een knikje van 2mm te doen.
Heb je liever dat ze je jochie noemenquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:34 schreef LTVDK het volgende:
Ik voel me altijd gelijk zo oud als ze meneer tegen me zeggen
Wat zeggen we dan?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:36 schreef bitterbal het volgende:
denk dat we elkaar in foqueville ook gewoon gedag moeten zeggenb op straat
Deden we dat dan niet?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:36 schreef bitterbal het volgende:
denk dat we elkaar in foqueville ook gewoon gedag moeten zeggenb op straat
Maar ik ben nog helemaal geen meneerquote:
Jawelquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik ben nog helemaal geen meneer
quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:40 schreef bitterbal het volgende:
En als je uitstraling tegenkomt: [ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk als je een rokje aandoet
Maar ik ben nog helemaal niet oudquote:
Mevrouwquote:
Minder zonnen, blijf je jonger en frisser.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah ben ik nu wel een aan gewend.
nou das geen probleem geweest deze zomerquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Minder zonnen, blijf je jonger en frisser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |