'die niet opstijgen'quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Het lijkt net of die raketten die niet opstijgen steeds groter aan het worden zijn
[ afbeelding ]
Deze glimt wel mooi
Lijkt op een orka.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Het lijkt net of die raketten die niet opstijgen steeds groter aan het worden zijn
[ afbeelding ]
Deze glimt wel mooi
Whehe, mijn ervaring leert dat ze hem over een paar dagen weer weg sjorren omdat er een duif op heeft gepoept of zoquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:53 schreef puzziepie het volgende:
Wacht maar tot deze de lucht ingaat![]()
^ ditquote:
Hou op schei uitquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Whehe, mijn ervaring leert dat ze hem over een paar dagen weer weg sjorren omdat er een duif op heeft gepoept of zo
Ik ben er 2x geweest. Dat was nog met de vorige tent.quote:
Polsbandjes nog steeds om?quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben er 2x geweest. Dat was nog met de vorige tent.
quote:
Heer Ed.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:58 schreef Emmerdeur het volgende:
Ah zie t al. Je hebt de andere nerd gevonden drakin![]()
![]()
Ik neem mee, ok?
FF![]()
Ben je verdwaald?quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:58 schreef Emmerdeur het volgende:
Ah zie t al. Je hebt de andere nerd gevonden drakin![]()
![]()
Ik neem mee, ok?
FF![]()
Nee in de warquote:
Morgen ben je der weer kan je weer DTS spelen zeurpietquote:
De grap is niet echt vertaalbaar marioquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:00 schreef mario390 het volgende:
vraaag was,hoezo en inder zo ver lopen moet naar zijn huis
de anwort is
om dat hij an het eind van GANGES wohnt
En Dot ook, hier ben je ook welkom.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:01 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Nee in de war
Zag jou en ff en mario, dacht moet dts zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |