Soul heeft een heksenmok nog steeds.quote:
Ik heb er nu een bak koffie uit, superfijne mok die!quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul heeft een heksenmok nog steeds.
Een vriendin van me was heel blij met haar uilenbrillenkokerquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:
O die heb ik gemistquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een vriendin van me was heel blij met haar uilenbrillenkoker
Is alweer een tijdje terug. Samen met een toverstok. Maar die deed het nietquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:59 schreef drakin het volgende:
[..]
O die heb ik gemist![]()
Of ben ik vergeten
Kan je het allemaal nog bijhoudenquote:
Zo dan, dat is pas multitaskenquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zit nu in beide en werk tegelijk
Heb jij nog van dat kekke Uto-servies?quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je het recept niet goed gevolgd van die toverstok?quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is alweer een tijdje terug. Samen met een toverstok. Maar die deed het niet
nou ik ben blij dat ik zo weg moetquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je het allemaal nog bijhouden
Ik heb mijn best gedaan. Maar misschien moet ik gewoon geduldig zijn en komt het nogquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je het recept niet goed gevolgd van die toverstok?
quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:02 schreef drakin het volgende:
[..]
nou ik ben blij dat ik zo weg moet
Soul kreeg er toversteentjes bij.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is alweer een tijdje terug. Samen met een toverstok. Maar die deed het niet
En deed die het bij haar wel?quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul kreeg er toversteentjes bij.
Ik heb nog steeds die soepkom met handtekeningen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb jij nog van dat kekke Uto-servies?
Even opladen bij volle maanquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan. Maar misschien moet ik gewoon geduldig zijn en komt het nog
Niet in de ketel doen hoor, kan raar vallen in de koffiequote:Op maandag 30 augustus 2021 17:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul kreeg er toversteentjes bij.
Ze is een heks dusss.quote:
goedzo je leert het alquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat doe ik wel met mijn tarotkaarten
De toverstok moet de eigenaar accepteren, dat weet je toch wel?quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan. Maar misschien moet ik gewoon geduldig zijn en komt het nog
o hoe heet ze? Misschien ken ik haar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |