Mee postenquote:
Zo gezellig is het hier niet elke dag. Ik ben gisteren ook weer weggegaan tot groot plezier van sommigequote:
Ben jij 40+?quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:55 schreef Emmerdeur het volgende:
Maar volgens mij zotten de meeste van hier ook wel op 40+ , ik heb zo ern zitten bolken in 40+ daardoor
In normale mensentaal is het gewoon blockenquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:55 schreef drakin het volgende:
maar wat is bolken? Verder kwam ik nog niet in de groepsregels
maar nu ben ik erquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo gezellig is het hier niet elke dag. Ik ben gisteren ook weer weggegaan tot groot plezier van sommige
O dat kan ik nietquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
In normale mensentaal is het gewoon blocken
O echt, was zeker later op de avond, toen lag ik al op een oorquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo gezellig is het hier niet elke dag. Ik ben gisteren ook weer weggegaan tot groot plezier van sommige
quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:55 schreef Emmerdeur het volgende:
Maar volgens mij zitten de meeste van hier ook wel op 40+ , ik heb zo eens zitten bolken in 40+ daardoor
quote:
blokken kan je alleen met een aboquote:
Nee, daar zijn we klaar meequote:
Viel wel mee. Rond half 11, 11 uur ongeveerquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, was zeker later op de avond, toen lag ik al op een oor
het is gewoon posten voordat iemand een punt haaltquote:
Nee hoor, iedere post die je zet is een bolkquote:
toen was ik net wegquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Viel wel mee. Rond half 11, 11 uur ongeveer
O ik gun je best een punt hoorquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is gewoon posten voordat iemand een punt haalt
O toen was ik net weg, ben geloof ik tegen 22.15 uur weggegaanquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Viel wel mee. Rond half 11, 11 uur ongeveer
Jammer. Ik kon geen normaal mens hier vindenquote:
Zaten ze je te pesten weer?quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |