Dat is een reuzenwolfshondquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:43 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Is dat een wolf of een hond?
Denk n malamuth?
En daar staat dat deze uit once upon a time komt zekerquote:
Gaafquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is een reuzenwolfshond
https://thalmaray.co/shy-(...)uki-reuzenwolfshond/
Prachtige dieren. Maar als je zo'n hond neemt dan heb je minstens een boerderij nodig vind ik. Dat dier hoort niet in een flatje vier hoogquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:48 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Gaaf![]()
Oude hond van maat van me was de grootste west-syberische laika uit europa(sowieso)
Was ook net n grote wolf
Geen idee heb m slinks gejat heb geen pinterestquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:48 schreef drakin het volgende:
[..]
En daar staat dat deze uit once upon a time komt zeker
Ik ook niet, ben nu dat artikel van de reuzenwolfshond aan het lezenquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:49 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Geen idee heb m slinks gejat heb geen pinterestkan niet zien verder
laat maar komenquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Prachtige dieren. Maar als je zo'n hond neemt dan heb je minstens een boerderij nodig vind ik. Dat dier hoort niet in een flatje vier hoog
Ja daar heb ik m ook al vaak over aangesproken(hij heeft wel 15 meter diepe tuin)quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Prachtige dieren. Maar als je zo'n hond neemt dan heb je minstens een boerderij nodig vind ik. Dat dier hoort niet in een flatje vier hoog
Hey Drakinquote:
Hey Jochem, hoe bevalt het in Oostenrijk, al weer een beetje droog?quote:
Is dit 40+ niet?quote:
Nee, DTSquote:
o wat doe ik hier danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |