Hendriks moet je aan een Eredivisieclub verhurenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik lees het ja. Blijkbaar geen vertrouwen in Hendriks. Misschien dat die dan de andere kant op gaat, al dan niet met verhuur.
Ik ook niet en ook niet nodig met Hendriks. Want ondanks dat hij niet geweldig speelde, was hij ook weer niet slecht. Of zullen ze toch nog Haps verkopen en dan Hendriks naar linksback doorschuiven?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zal vast een mooie aankoop zijn, maar ik snap niet waarom dat prioriteit zou moeten zijn
Ik heb gehoord dat FC Volendam enorm veel geld voor hem wil hebben, meer dan 3,5 miljoen geloof ik, in verband met gedeelde transferrechten, dus ik zie dit niet zomaar gebeuren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:17 schreef fetX het volgende:
Oh. Feyenoord gaat voor Micky van der Ven. Wtf
Het is wel een groot talent natuurlijk. Nou ja, zolang er ook maar een spits komt. Dat heeft echt prioriteit.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:23 schreef H.FR het volgende:
Moet ook meer dan 2mln kosten, vraag me af of dat dan goed besteed is. Al heb je dan misschien volgend jaar wel meteen een goede vervanger voor Senesi.
Oh ja die gast waarvan iedereen hier zeker was dat hij de absolute top zou bereiken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:32 schreef Caland het volgende:
Was net in de lift bij het Erasmus MC, stond ik opeens naast Guidetti.
Dit vond ik een erg leuke woordspelingquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja die gast waarvan iedereen hier zeker was dat hij de absolute top zou bereiken.
Stond hij daarom in de lift?
Jij begon gister over die Lammers, ik dacht precies hetzelfde. Hele tijd gezeik 'gaat niet door want gaat naar Genoa', uiteindelijk zit ie daar nog steeds niet en kwam gister het bericht over die Duitse club. Arnesen zit daar gewoon tussen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit vond ik een erg leuke woordspeling
Derhalve heb je van mij een like gekregen
Die gast loopt gewoon nog 1 op 2quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vagner Love gesignaleerd op Rotterdam Centraal zojuist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is het Feyenoord-topic.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:39 schreef PIETR het volgende:
Zou Locadia wel een prima optie vinden voor de spitspositie.
Ja en?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is het Feyenoord-topic.
Je kan toch niet 3 spitsen laten vertrekken en er niks voor terughalen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:45 schreef Kerftminister het volgende:
Van de Ven lijkt me een hele goede aankoop, maar de spits is echt de prioriteit lijkt me.
Een speler die in de Verenigde Staten compleet is geflopt hebben we echt helemaal niks aan.quote:
Niemans lijkt Haps te willen :/quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
VdVen lijkt mij prima als Haps vertrekt voor een paar miljoen overigens. Dan kan je Hendriks doorschuiven. Anders kan je in principe redeneren dat de verdediging dubbel bezet is en heeft een spits de prio.
Zie eigenlijk wel nog graag Haps of Hendriks vertrekken voordat vdVen komt, maar het zal misschien van elkaar afhangen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Ah, vandaar vd Ven dus. Op zich niet gek dan.
Laten we afwachten. Gaat nog veel gebeuren vandaag en anders de komende weken met die gare competities waar de transfermarkt nog open is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niemans lijkt Haps te willen :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |