Niemans lijkt Haps te willen :/quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
VdVen lijkt mij prima als Haps vertrekt voor een paar miljoen overigens. Dan kan je Hendriks doorschuiven. Anders kan je in principe redeneren dat de verdediging dubbel bezet is en heeft een spits de prio.
Zie eigenlijk wel nog graag Haps of Hendriks vertrekken voordat vdVen komt, maar het zal misschien van elkaar afhangen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Ah, vandaar vd Ven dus. Op zich niet gek dan.
Laten we afwachten. Gaat nog veel gebeuren vandaag en anders de komende weken met die gare competities waar de transfermarkt nog open is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niemans lijkt Haps te willen :/
Best gek, helemaal geen slechte speler natuurlijk. Maar ja die plotselinge verdwijning vorig seizoen en zijn beroerde vorm daarna (waarbij gezegd moet worden dat hij wel erg vaak op linksbuiten werd verkracht) zal zijn marktwaarde niet goed hebben gedaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niemans lijkt Haps te willen :/
Tot hoe laat is de transfermarkt open in Turkije??quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we afwachten. Gaat nog veel gebeuren vandaag en anders de komende weken met die gare competities waar de transfermarkt nog open is.
Welnee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:00 schreef hhh38 het volgende:
Ik zag Burger toch ook wel als een optie voor het middenveld, straks is Diemers daar gewoon weer je 2e invaller
Burger kon bij Sparta niet eens mee. Diemers bakt er bij jullie dan wel niks van maar was bij Fortuna wel echt de beste.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:00 schreef hhh38 het volgende:
Ik zag Burger toch ook wel als een optie voor het middenveld, straks is Diemers daar gewoon weer je 2e invaller
8 septemberquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tot hoe laat is de transfermarkt open in Turkije??
Mooi, snel schakelen naar een spitsquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:03 schreef fetX het volgende:
AZ wil overigens vd Ven ook nog. Als het op geld aankomt gaan we het afleggen vermoed ik. En bij AZ staat vd Ven wel direct basis waarschijnlijk, dus zie het niet snel gebeuren eigenlijk.
Vorig seizoen al geen spits, laten we het dit seizoen maar wel doen. Heeft ons vaak genoeg opgebroken. Dus inderdaad; heel graag een spits.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mooi, snel schakelen naar een spits
Die had het halve jaar corona daar.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:02 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Burger kon bij Sparta niet eens mee. Diemers bakt er bij jullie dan wel niks van maar was bij Fortuna wel echt de beste.
Eentje erbij kan dus geen kwaad.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Til
Kokcu
Toornstra
Aursnes
Hartjes
Milambo
Antonucci
Precies. Teixeira en Diemers zijn 8e en 9e keuze. Die zien we niet eens meer op de bank denk ik.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Til
Kokcu
Toornstra
Aursnes
Hartjes
Milambo
Antonucci
Mwah, vier voor de basis en drie jeugdspelers voor de bank moet voldoende zijn denk ik.quote:
Ik hoop het. Zou mooi zijn als die de stap kunnen maken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, vier voor de basis en drie jeugdspelers voor de bank moet voldoende zijn denk ik.
Daar moet je maar een beetje op hopen ja. Het is allemaal niet heel breed bezet maar enkel bij een grote blessuregolf wordt het problematisch. Maar tenzij je Ajax bent kan je daar sowieso niet echt rekening mee houdenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik hoop het. Zou mooi zijn als die de stap kunnen maken.
Zou me niets verbazen als ze toch nog die Kitolano halen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, vier voor de basis en drie jeugdspelers voor de bank moet voldoende zijn denk ik.
Ik weet het niet, dat die in de voorbereiding meer speeltijd kregen zegt niet alles. Is ook nog maar afwachten of Hartjes en Milambo het niveau al aankunnen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Til
Kokcu
Toornstra
Aursnes
Hartjes
Milambo
Antonucci
Hartjes vond ik altijd sterk invallen in de voorbereiding, ook tegen Atletico. Van Milambo heb ik niet zo'n goed beeld eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, dat die in de voorbereiding meer speeltijd kregen zegt niet alles. Is ook nog maar afwachten of Hartjes en Milambo het niveau al aankunnen.
Maar misschien staat Diemers inderdaad nog lager in de pikorde
Een cv, middenvelder en spits.. dan heeft Arnesen wel wonderen verrichtquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als ze toch nog die Kitolano halen.
Nee, ik denk niet 3 spelers. Ik hoor alleen weinig over een spits de laatste dagen, dus ben benieuwd of daar nog wat loopt. Dat heeft wat mij betreft wel prio.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Een cv, middenvelder en spits.. dan heeft Arnesen wel wonderen verricht
Nou ja ze komen pas in aanmerking voor een basisplek bij minimaal drie blessures bij de spelers voor ze, dus dat is voorlopig niet van toepassing. Voor af en toe een invalbeurt komen ze wel eerder in aanmerking dan een Diemers of Teixeira en dat is prima.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, dat die in de voorbereiding meer speeltijd kregen zegt niet alles. Is ook nog maar afwachten of Hartjes en Milambo het niveau al aankunnen.
Maar misschien staat Diemers inderdaad nog lager in de pikorde
Milambo is het grootste talent wat we hebben rondlopen in de jeugdopleiding denk ik, maar hij is nog maar 16. Het is vooral ontzettend positief als hij al minuten kan maken maar het is onterecht om te verwachten dat hij al het verschil kan maken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Hartjes vond ik altijd sterk invallen in de voorbereiding, ook tegen Atletico. Van Milambo heb ik niet zo'n goed beeld eigenlijk.
Hendriks naar Volendam? Zijn die allicht ook weer geholpen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:19 schreef Scrummie het volgende:
Vd Ven zou ik een prima transfer vinden, zeker als Burger vertrekt. Hendriks dan ook maar verhuren.
Man wat een dag gaat dit worden.
Waarom, is Hendriks slechter dan Van de Ven dan? Eerstgenoemde is zojuist opgeroepen voor Jong Oranje.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Hendriks naar Volendam? Zijn die allicht ook weer geholpen.
Al heeft dat ventje zelf daar mogelijk geen zin in.
4,5 miljoen. De teringquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:28 schreef H.FR het volgende:
Net een nieuw VI pro artikel m.b.t. van de Ven.
Volendam wilde initieel: 7,5mln+bonussen+15% doorverkoop percentage.
Nu nog 4,5mln+bonussen+15% doorverkoop percentage.
Conclusie van VI: Feyenoord kan het niet betalen, tenzij er iets heel creatiefs wordt bedacht.
4,5 miljoen terwijl je een KKD club bent voor een verdediger.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:28 schreef H.FR het volgende:
Net een nieuw VI pro artikel m.b.t. van de Ven.
Volendam wilde initieel: 7,5mln+bonussen+15% doorverkoop percentage.
Nu nog 4,5mln+bonussen+15% doorverkoop percentage.
Conclusie van VI: Feyenoord kan het niet betalen, tenzij er iets heel creatiefs wordt bedacht.
Geen idee, ken ze beide niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom, is Hendriks slechter dan Van de Ven dan? Eerstgenoemde is zojuist opgeroepen voor Jong Oranje.
Voor een KKD-speler met een contract van twee jaarquote:
Vraag me ook af hoe groot het verschil is ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom, is Hendriks slechter dan Van de Ven dan? Eerstgenoemde is zojuist opgeroepen voor Jong Oranje.
Er is net een arbitragezaak afgewezenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor een KKD-speler met een contract van twee jaar.
Met een arbitragezaak zou je die voor twee miljoen moeten kunnen oppikken toch?
Ik zou de autoriteit van vdLooi niet als argument gebruiken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |