Oja, ik was Til helemaal vergeten.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Til, die gozert van Azzenal en nog 1 dus.
quote:Technisch directeur Uwe Klein legt uit waarom Fortuna Bozeník vastgelegd heeft. "We zochten voor een aanvaller en hebben die gevonden in Robert. Hij is nog jong en kan zich ontwikkelen, maar heeft wel al ervaring opgedaan. Robert is robuust en sterk aan de bal, maar ook wendbaar en snel. Hij heeft alles dat een spits nodig heeft."
in bitcoin is het allemaal kleinquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze hebben niet voor niets net dat contract verlengd voor het verhuren lijkt mij.
Met Linssen en Bannis tot de winterstop zou wel rampzalig zijn.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:09 schreef fetX het volgende:
Zolderkamerautist meldt trouwens dat als er een spits komt dit ook nog een huurconstructie wordt.
3 huurlingen straks. Hmm.
Oh, dat gedeelte heb ik gemist.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze hebben niet voor niets net dat contract verlengd voor het verhuren lijkt mij.
Bijlow niet te vergeten.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Oh, dat gedeelte heb ik gemist.![]()
Ik vind wat huren hoe dan ook wel prima. Anders dan andere jaren staat er iig wat waarde in je eigen stal.
Voor welke bedragen ze uiteindelijk zullen gaan is afwachten, maar met Senesi,Geert, Malacia, Kokcu en Sini heb je al wat ijzers in het vuur.
Door combi interlands en half 5 op dinsdag zie ik het wel helemaal verplaatst worden.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:54 schreef Caland het volgende:
Dan zal Heracles wel verzet worden en in Sini erbij
GERNOT
Hoop dan wel een huurspeler met een optie tot koop/overname, anders hoeft het van mij niet.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:09 schreef fetX het volgende:
Zolderkamerautist meldt trouwens dat als er een spits komt dit ook nog een huurconstructie wordt.
3 huurlingen straks. Hmm.
Ik geef het even door.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoop dan wel een huurspeler met een optie tot koop/overname, anders hoeft het van mij niet.
Waarom niet?quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoop dan wel een huurspeler met een optie tot koop/overname, anders hoeft het van mij niet.
Ik vind drie spelers in de selectie waaraan je zeker weten op de lange termijn helemaal niks gaat hebben iets te veel eigenlijk. Ik neem aan dat dit seizoen ook bedoeld is om iets voor het komend seizoen te bouwen en dat bemoeilijkt het wel een beetje.quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind drie spelers in de selectie waaraan je zeker weten op de lange termijn helemaal niks gaat hebben iets te veel eigenlijk. Ik neem aan dat dit seizoen ook bedoeld is om iets voor het komend seizoen te bouwen en dat bemoeilijkt het wel een beetje.
Nouja, dat kan. Gezien de rest van de selectie en de huidige bezetting in de spits zou ik er geen enkel probleem mee hebben in elk geval.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind drie spelers in de selectie waaraan je zeker weten op de lange termijn helemaal niks gaat hebben iets te veel eigenlijk. Ik neem aan dat dit seizoen ook bedoeld is om iets voor het komend seizoen te bouwen en dat bemoeilijkt het wel een beetje.
Omdat je beter gaten in de selectie op kunt vullen met goedkope opties die je op de lange termijn nog iets kunnen opleveren ontzettend dom gedrocht.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:10 schreef aTypisch het volgende:
Denk dat er meer waarde in de selectie zit dan ik ooit heb meegemaakt? Maar ohjee, gaten opvullen met goedkope opties gaat Gurney wat te ver.
Nou nou nou, altijd dat gescheld is nergens voor nodig!quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat je beter gaten in de selectie op kunt vullen met goedkope opties die je op de lange termijn nog iets kunnen opleveren ontzettend dom gedrocht.
Blijkbaar erg onzeker over zijn meningen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou nou nou, altijd dat gescheld is nergens voor nodig!
Begrijp je wel. Ik heb een beetje dat als een dergelijke huurspeler het goed doet je hem volgend jaar weer kwijt bent (en je dus weer opnieuw kunt opbouwen), en als het niks is en hij op de bank terecht komt je in mijn ogen net zo goed één van de alternatieven kunt kiezen die we nu hebben met de hoop dat daar iets uitkomt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, dat kan. Gezien de rest van de selectie en de huidige bezetting in de spits zou ik er geen enkel probleem mee hebben in elk geval.
Als er nou elders geen waarde op het veld stond kon ik hier wel in mee gaan, nu niet echt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou nou nou, altijd dat gescheld is nergens voor nodig!
Ik doel ook niet per sé op een speler die we gaan verkopen in de toekomst maar op een speler die nog een paar jaar nuttig kan zijn voor ons. Categorie Trauner/Alireza zeg maar.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Als er nou elders geen waarde op het veld stond kon ik hier wel in mee gaan, nu niet echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |