Ben jij dat dan ook? Of heb jij nooit sexfantasieën gehad?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:40 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Dat je een lekkere geile slet bent
Jazeker ben ik datquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:43 schreef ladyy__ het volgende:
[..]
Ben jij dat dan ook? Of heb jij nooit sexfantasieën gehad?
Die partner heeft als enige van de twee de trio overleefd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:50 schreef Rupibma het volgende:
Eind april was je nog bezig met een trio en nu heb je ineens al half jaar een partner. Gaat snel 🤭
In begin van de relatie natuurlijk zou nog wel kunnen natuurlijk. Maar wat jij beschrijft herken ik alleen maar van sommige dates die ik wel eens heb en dan nog lang niet allemaal.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:22 schreef ladyy__ het volgende:
[..]
Waarom wel met een fwb maar niet met eigen partner dan?
Ik ben een mannelijke tering hoer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:42 schreef ladyy__ het volgende:
[..]
Jij hebt dus nooit sexfantasieën gehad? Of vind jij jezelf ook slettebak?
Is het erg dan om een slet te zijn?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:43 schreef ladyy__ het volgende:
[..]
Ben jij dat dan ook? Of heb jij nooit sexfantasieën gehad?
Ik zeg niet dat het erg is maar er wordt een label aan me geplakt door 2 mensen die niet bij mij past. Of ben je tegenwoordig ook een slet als je sex hebt met alleen je eigen partner?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:00 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Is het erg dan om een slet te zijn?
Ik zie het meer als een geuzennaam.
5 zwarte pikken in je kutje, kontje en mondje is nogal een slet, denk in heel NLquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:24 schreef ladyy__ het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het erg is maar er wordt een label aan me geplakt door 2 mensen die niet bij mij past. Of ben je tegenwoordig ook een slet als je sex hebt met alleen je eigen partner?
Kun jij begrijpend lezen? Als jij het oude topic nou had gelezen wist je dat het bij een fantasie is gebleven. Of vind je dat fantasieën al iemand een slet maakt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:28 schreef Sfancta het volgende:
[..]
5 zwarte pikken in je kutje, kontje en mondje is nogal een slet, denk in heel NL
Ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:02 schreef ladyy__ het volgende:
[..]
Kun jij begrijpend lezen? Als jij het oude topic nou had gelezen wist je dat het bij een fantasie is gebleven. Of vind je dat fantasieën al iemand een slet maakt?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind seks wel iets voor na het huwelijk dus wij praktiseren dat niet.
Hoogstens als je constant verschillende eigen partners hebt, anders nee. En zelfs in t eerste geval hangt het van de persoon af aan wie je t vraagt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:24 schreef ladyy__ het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het erg is maar er wordt een label aan me geplakt door 2 mensen die niet bij mij past. Of ben je tegenwoordig ook een slet als je sex hebt met alleen je eigen partner?
Pedoquote:Op woensdag 1 september 2021 14:27 schreef Aiciu het volgende:
Meestal als ik terugkom van werk en als we gaan slapen, soms nog even vlak voordat ik ga werken als we toevallig allebei wakker zijn voor de wekker.
Dat is een beetje gemiddelde bij ons. Ik ben 30 zij is 12.
Dat laatste lijkt mij logisch, in de datingfase een paar seksweekenden achter elkaar kan prima, maar als de relatie langer duurt kan dat niet meer. Afhankelijk hoe vrij in de relatie je met elkaar bent, ga je wel eens een weekend met je vrienden op survivalkamp, moet het huis opgeknapt worden, moet je een dag shoppen om de versleten garderobe te vervangen of ben je doodmoe van de kleine continu aandacht geven en in de gaten houden.quote:Op zondag 5 september 2021 10:01 schreef anoniemV het volgende:
In het begin kan dat heel de tijd seks willen hebben soms heftig zijn blijkbaar. Heb dat nooit echt gehad bij een prille relatie. Meestal waren dat weekendjes die niet echt relatie gebonden waren en dus is dat voor mij zelden voorgekomen. Maar je weet natuurlijk ook dat dat niet blijft duren. Ik heb zelfs regelmatiger seks als ik single ben dan na een tijd in een lange relatie. Veel van mijn vriendinnen eigenlijk ook. Met veel seks beginnen is allemaal goed en wel maar dat kunnen onderhouden is toch echt heel lastig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |