abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201152659
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 13:40 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
Dat je een lekkere geile slet bent :9~
Ben jij dat dan ook? Of heb jij nooit sexfantasieën gehad?
pi_201152684
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 13:43 schreef ladyy__ het volgende:

[..]
Jazeker ben ik dat
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:47:42 #53
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_201152717
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 07:50 schreef Rupibma het volgende:
Eind april was je nog bezig met een trio en nu heb je ineens al half jaar een partner. Gaat snel 🤭
Die partner heeft als enige van de twee de trio overleefd.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_201152795
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 10:22 schreef ladyy__ het volgende:

[..]
Waarom wel met een fwb maar niet met eigen partner dan?
In begin van de relatie natuurlijk zou nog wel kunnen natuurlijk. Maar wat jij beschrijft herken ik alleen maar van sommige dates die ik wel eens heb en dan nog lang niet allemaal.
pi_201152817
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 13:42 schreef ladyy__ het volgende:

[..]
Jij hebt dus nooit sexfantasieën gehad? Of vind jij jezelf ook slettebak?
Ik ben een mannelijke tering hoer.
pi_201152925
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 13:43 schreef ladyy__ het volgende:

[..]
Is het erg dan om een slet te zijn?
Ik zie het meer als een geuzennaam.
pi_201153277
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 14:00 schreef LanaMyst het volgende:

[..]
Is het erg dan om een slet te zijn?
Ik zie het meer als een geuzennaam.
Ik zeg niet dat het erg is maar er wordt een label aan me geplakt door 2 mensen die niet bij mij past. Of ben je tegenwoordig ook een slet als je sex hebt met alleen je eigen partner?
pi_201153316
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 14:24 schreef ladyy__ het volgende:

[..]
Ik zeg niet dat het erg is maar er wordt een label aan me geplakt door 2 mensen die niet bij mij past. Of ben je tegenwoordig ook een slet als je sex hebt met alleen je eigen partner?
5 zwarte pikken in je kutje, kontje en mondje is nogal een slet, denk in heel NL
pi_201154607
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 14:28 schreef Sfancta het volgende:

[..]
5 zwarte pikken in je kutje, kontje en mondje is nogal een slet, denk in heel NL
Kun jij begrijpend lezen? Als jij het oude topic nou had gelezen wist je dat het bij een fantasie is gebleven. Of vind je dat fantasieën al iemand een slet maakt?
pi_201155345
seKS
pi_201155732
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 16:02 schreef ladyy__ het volgende:

[..]
Kun jij begrijpend lezen? Als jij het oude topic nou had gelezen wist je dat het bij een fantasie is gebleven. Of vind je dat fantasieën al iemand een slet maakt?
Ja.
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 18:17:03 #62
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_201156405
Ik vind seks wel iets voor na het huwelijk dus wij praktiseren dat niet.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 18:22:25 #63
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_201156497
Nu bijna een jaar samen. Vrijwel elke dag seks en met grote regelmaat uren tot halve dag of meer in bed. Beetje kletsen, beetje seks, beetje drinken, beetje eten. Bevalt nogsteeds erg goed.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_201157489
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 13:38 schreef ladyy__ het volgende:

[..]
Dus? Wat wil je daarmee zeggen?
Niets negatiefs. Ik snap je gangbang-wens wel - vind het zelf ook te gek *D
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 20:15:48 #65
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_201158062
quote:
16s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 18:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind seks wel iets voor na het huwelijk dus wij praktiseren dat niet.
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201160408
2x per week
Cindy De Vuyst
pi_201163250
In het begin ging het bij mijn scharrels en relaties ook wel zo.

Alles is gewoon nieuw en je wil genieten van elkaar. Weinig slaap, veel seks. Op een gegeven moment vind je lijf dat wel genoeg en heb je weer normale nachtrust.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_201166765
Meestal als ik terugkom van werk en als we gaan slapen, soms nog even vlak voordat ik ga werken als we toevallig allebei wakker zijn voor de wekker.

Dat is een beetje gemiddelde bij ons. Ik ben 30 zij is 22.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_201168707
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 14:24 schreef ladyy__ het volgende:

[..]
Hoogstens als je constant verschillende eigen partners hebt, anders nee. En zelfs in t eerste geval hangt het van de persoon af aan wie je t vraagt.
pi_201175915
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 14:27 schreef Aiciu het volgende:
Meestal als ik terugkom van werk en als we gaan slapen, soms nog even vlak voordat ik ga werken als we toevallig allebei wakker zijn voor de wekker.

Dat is een beetje gemiddelde bij ons. Ik ben 30 zij is 12.
Pedo :@
pi_201188488
M'n vrouw is net zwanger, dus ik moet sws overal van afblijven atm. Voorheen een paar keer per week, soms minder. In het begin van de relatie een stuk vaker natuurlijk.
pi_201202003
Nou, ik heb nooit echt een verliefdheidsfase gehad maar wel genoeg exen. Zelf was ik toen ook wel lichamelijk fit maar 1 keer 's middags en 1 keer voor het slapen gaan was wel genoeg.

Er was ook een keer een meid die later tegen me zei dat ze seks had gehad met iemand die 3 keer seks had gehad met haar een avond en dan ook nog in de ochtend. Zei ze om me te krenken denk ik maar had het toen niet door omdat het me niks boeide. Ook nooit zo die drang gehad, voelt voor mij aan alsof je dan maar seks hebt omdat je denkt dat je over een week misschien weer droog kan staan.
pi_201206502
Ik ben altijd meer van de weekendseks, vanwege de nachtrust maar ook vanwege het verlangen. Maar dan is het ook wel grotendeels eten, slapen, neuken en hangt het een beetje van de lengte van het weekend af of een 12-pak condooms toereikend is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_201221927
In het begin kan dat heel de tijd seks willen hebben soms heftig zijn blijkbaar. Heb dat nooit echt gehad bij een prille relatie. Meestal waren dat weekendjes die niet echt relatie gebonden waren en dus is dat voor mij zelden voorgekomen. Maar je weet natuurlijk ook dat dat niet blijft duren. Ik heb zelfs regelmatiger seks als ik single ben dan na een tijd in een lange relatie :{ . Veel van mijn vriendinnen eigenlijk ook. Met veel seks beginnen is allemaal goed en wel maar dat kunnen onderhouden is toch echt heel lastig.
pi_201225064
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 10:01 schreef anoniemV het volgende:
In het begin kan dat heel de tijd seks willen hebben soms heftig zijn blijkbaar. Heb dat nooit echt gehad bij een prille relatie. Meestal waren dat weekendjes die niet echt relatie gebonden waren en dus is dat voor mij zelden voorgekomen. Maar je weet natuurlijk ook dat dat niet blijft duren. Ik heb zelfs regelmatiger seks als ik single ben dan na een tijd in een lange relatie :{ . Veel van mijn vriendinnen eigenlijk ook. Met veel seks beginnen is allemaal goed en wel maar dat kunnen onderhouden is toch echt heel lastig.
Dat laatste lijkt mij logisch, in de datingfase een paar seksweekenden achter elkaar kan prima, maar als de relatie langer duurt kan dat niet meer. Afhankelijk hoe vrij in de relatie je met elkaar bent, ga je wel eens een weekend met je vrienden op survivalkamp, moet het huis opgeknapt worden, moet je een dag shoppen om de versleten garderobe te vervangen of ben je doodmoe van de kleine continu aandacht geven en in de gaten houden.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')