En daarna 1x per maandquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:37 schreef verbijstering het volgende:
In de verliefdsheidsfase een keer of 7 per dag dat we samen waren. Nam in verloop van tijd af naar 1x per week.
Ik kan je verzekeren, ze is geen troll.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:12 schreef hoechst het volgende:
obvious troll
zelfs een gast is niet eens zo sex georiënteerd.
Ja ingewikkeld. Uiteindelijk is het daar gelukkig niet van gekomen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:50 schreef Rupibma het volgende:
Eind april was je nog bezig met een trio en nu heb je ineens al half jaar een partner. Gaat snel 🤭
Waarom wel met een fwb maar niet met eigen partner dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:08 schreef LanaMyst het volgende:
In het begin van een relatie en / of als je verliefd bent dan is het vrij gebruikelijk dat je het heel vaak doet met elkaar.
Alleen snachts tussendoor bij het wakker worden of smorgensvroeg eigenlijk niet en zeker niet maandenlang, dat gebeurd incidenteel wel eens met mijn favoriete FWB of met een feestje, Maar niet met eigen partner op een gewone doordeweekse dag, ook niet in verliefdheidsfase
Haha thanks voor de back upquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:10 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren, ze is geen troll.
Heb je haar geneukt danquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:10 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren, ze is geen troll.
Simpel: FWB of feestje is af en toe.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:22 schreef ladyy__ het volgende:
[..]
Waarom wel met een fwb maar niet met eigen partner dan?
Haha ooh op die fietsquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:40 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Simpel: FWB of feestje is af en toe.
Partner zou dan elke nacht zijn en er moet ook nog helder gewerkt kunnen worden he
Komt gewoon veel vaker voor dat je langs je partner ligt ipv het bed van een FWB.
En in november, net voor haar huidige vriend, overwoog ze een gangbang: SEX / Gangbangquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:50 schreef Rupibma het volgende:
Eind april was je nog bezig met een trio en nu heb je ineens al half jaar een partner. Gaat snel 🤭
Dus? Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:58 schreef joe.joe het volgende:
[..]
En in november, net voor haar huidige vriend, overwoog ze een gangbang: SEX / Gangbang
Dat je een lekkere geile slet bentquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |