SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oneerlijk wel, die vogel heeft veel langere benenquote:Op maandag 30 augustus 2021 08:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volg de vogel.
[ afbeelding ]
achter die hoentjes aanquote:Op maandag 30 augustus 2021 08:20 schreef dud0r het volgende:
Misschien moet ballie ook naar Afrika vertrekken. Best warm daar.
ohquote:Op maandag 30 augustus 2021 08:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit vandaag met allemaal zeurpreuten
Wat stuur je terug? :pquote:Op maandag 30 augustus 2021 08:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ZATERDAGMIDDAG een mail gehad.
Krijg net om KWART OVER 8 de vraag of ik er even op kan reageren.
DOE DAT DANquote:Op maandag 30 augustus 2021 08:26 schreef CherryLips het volgende:
Jij hebt wel een 9 tot 5 mentaliteitquote:Op maandag 30 augustus 2021 08:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een "op zondag werk ik niet"-mentaliteit. En een "op zaterdagmiddag ga ik iets sociaals doen"-mentaliteit.quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jij hebt wel een 9 tot 5 mentaliteit
Maar jij werkt toch altijd op zondag?quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een "op zondag werk ik niet"-mentaliteit. En een "op zaterdagmiddag ga ik iets sociaals doen"-mentaliteit.
Ik heb zaterdag wel gewerkt
Ik ook, na te zien dat 5 jaar een 'ik ben bereid om op elk moment van de dag te werken' totaal geen meerwaarde brengtquote:Op maandag 30 augustus 2021 08:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jij hebt wel een 9 tot 5 mentaliteit
Reageren met sterf.quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:26 schreef CherryLips het volgende:
Gister dus nietquote:Op maandag 30 augustus 2021 08:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar jij werkt toch altijd op zondag?
Mensen gaan je inderdaad niet vanzelf meer waarderen of betalen daarmee.quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, na te zien dat 5 jaar een 'ik ben bereid om op elk moment van de dag te werken' totaal geen meerwaarde brengt
Hier staan ze lekker te toeteren in de straat.quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:40 schreef dud0r het volgende:
Zo. Kind weer op school gedumpt. Op naar huis en 3 uur online workshop volgen![]()
Ik ook, maar ja, als je je paspoort moet laten zien val je altijd door de mand.quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
George Clooney heeft zich, althans vroeger, bij het inchecken in hotels weleens bediend van het pseudoniem "Arnold Schwarzenegger".
de meeste komen op de fiets hier dus dat scheelt wel voor de buurt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hier staan ze lekker te toeteren in de straat.
Ja, midden in de stad en iedereen komt met de auto.quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
de meeste komen op de fiets hier dus dat scheelt wel voor de buurt.
Maar bij jullie nemen ze afscheid door even te toeteren of omdat mensen in de weg staan?
Oh wat gezellig. Hier stond iedereen gewoon op het schoolplein in de weg om bij te praten.quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja, midden in de stad en iedereen komt met de auto.
En even rustig afscheid nemen, ouwehoeren etc etc.
krijgt ze vanzelf ook met sneeuw te maken als het in de droogste woestijn ook kan:quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:20 schreef dud0r het volgende:
Misschien moet ballie ook naar Afrika vertrekken. Best warm daar.
Maar ze blokkeren heel de straat dus je hebt een half uur non stop getoeterquote:Op maandag 30 augustus 2021 09:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh wat gezellig. Hier stond iedereen gewoon op het schoolplein in de weg om bij te praten.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Maar ze blokkeren heel de straat dus je hebt een half uur non stop getoeter
Wel elke dag genot met uit je raam kijken wie tegen elkaar aan gaat rijdenquote:Op maandag 30 augustus 2021 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Vriendin van me woonde eerst bij een basisschoolElke ochtend en middag een soap.
En als ze ergens naartoe moest, moest ze dat ervoor of erna plannen anders kon ze niet weg met de auto
Ja dat was genieten. Was midden in een woonwijk dus ook niet echt plek voor veel auto's. Alles geblokkeerd, niemand kon meer weg. Allemaal ruzie en gezeik.quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel elke dag genot met uit je raam kijken wie tegen elkaar aan gaat rijden
Wij moesten vroegah zelf lopen naar school.quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:37 schreef CherryLips het volgende:
Dan denk je, zet je kind van tien 50 meter verderop even rustig af, dan kon je gewoon wegrijden. Maar nee, het kind moet recht voor de deur worden afgezet. Het liefst parkeerden die mensen nog op het fietspad.
en dan maar toeteren.quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat was genieten. Was midden in een woonwijk dus ook niet echt plek voor veel auto's. Alles geblokkeerd, niemand kon meer weg. Allemaal ruzie en gezeik.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ja, als je je paspoort moet laten zien val je altijd door de mand.
K voel haar leedquote:Op maandag 30 augustus 2021 09:57 schreef LTVDK het volgende:
ballie 's avonds als ze d'r balkon op gaat https://9gag.com/gag/aeA8rPm
tot diep in je ziel?quote:
Dat klinkt licht erotisch.quote:
Dat kan tegenwoordig blijkbaar niet. Je moet in de bakfiets of met de auto.quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij moesten vroegah zelf lopen naar school.
Meeste kinderen hebben tegenwoordig een rugzakje, die halen de school niet eens.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kan tegenwoordig blijkbaar niet. Je moet in de bakfiets of met de auto.
De aftakeling van het menschelijk ras is begonnen. Er worden alleen nog maar gemankeerden geborenquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meeste kinderen hebben tegenwoordig een rugzakje, die halen de school niet eens.
Gelukkig is er een klein dorpje dat dapper weerstand blijft bieden.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De aftakeling van het menschelijk ras is begonnen. Er worden alleen nog maar gemankeerden geboren
quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig is er een klein dorpje dat dapper weerstand blijft bieden.
Een figuurlijk rugzakje?quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meeste kinderen hebben tegenwoordig een rugzakje, die halen de school niet eens.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat klinkt licht erotisch.
Ik ga zo maar eens een stukje cake pakken als ik pauze heb in m'n workshop
Foqueville, waar we het geluid van meeuwen en cirkelzagen minder erg vinden dan een kinderlach.quote:
Vroeger hadden kinderen hooguit zo'n afgeplakt oog. Nu moeten ze op de kleuterschool al een kleurtje in de regenboog kiezen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zonder rugzakje tel je niet meer mee als ukkie.
door al die andere gemankeerden die geen haar beter zijn dan jijquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:37 schreef -Shii- het volgende:
Een figuurlijk rugzakje en als je dan naar de middelbare school gaat als ukkie loop je vervolgens met een (letterlijke) rugzak die nog groter is dan jezelf en word je vervolgens daarmee gepest.
Volgens mij had ik vroeger zo'n 'boekentas' en die moest je dan heel stoer dragen. Dus niet aan het handvat. En ervoor zorgen dat ie er zo snel mogelijk oud en verweerd uitzag.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
door al die andere gemankeerden die geen haar beter zijn dan jij
en bij de sukkeltjes van de klas de boekentas van de bagagedrager af trappen. Het liefst zestien keer achter elkaar.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:40 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Volgens mij had ik vroeger zo'n 'boekentas' en die moest je dan heel stoer dragen. Dus niet aan het handvat. En ervoor zorgen dat ie er zo snel mogelijk oud en verweerd uitzag.
zo'n echt bruin lederen tas?quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:40 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Volgens mij had ik vroeger zo'n 'boekentas' en die moest je dan heel stoer dragen. Dus niet aan het handvat. En ervoor zorgen dat ie er zo snel mogelijk oud en verweerd uitzag.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroeger hadden kinderen hooguit zo'n afgeplakt oog. Nu moeten ze op de kleuterschool al een kleurtje in de regenboog kiezen.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:40 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Tnx nog daarvoor.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en bij de sukkeltjes van de klas de boekentas van de bagagedrager af trappen. Het liefst zestien keer achter elkaar.
Ja en die tassen roken lekkerquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Onder je arm. Zo droeg ik 'm ook
Die tassen waren verplicht op mijn streng katholieke Mavo.
Maar toen ik naar de Havo ging, mocht ik gelukkig een rugzak.
Ja maar...quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Moet je al kiezen of je een champignon bent of een shiitake.
Panginonquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:45 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja maar........ ook oesterzwammen vind ik leuk.
Onder je arm of aan die klep in het midden, tussen die 2 drukkers of gespen. Kan het niet zo goed uitleggen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Onder je arm. Zo droeg ik 'm ook
Die tassen waren verplicht op mijn streng katholieke Mavo.
Maar toen ik naar de Havo ging, mocht ik gelukkig een rugzak.
ik had 1 klasgenoot met zo'n tas.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:44 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie van echt leer was hoor. Maar ik had wel heel snel een andere tas.
mijn ouders waren niet rijk genoeg voor een kiplingquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had 1 klasgenoot met zo'n tas.
Verder had natuurlijk iedereen dezelfde kipling tas met dat aapje er aan
Ik had zo'n stoffen tas, met twee kleine voorvakjes en een klep over het hoofdvak. Meteen op de eerste dag uitgekafferd omdat die tas zo slecht was voor de boeken.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
mijn ouders waren niet rijk genoeg voor een kiplingik had de scapino versie
de mijne ook niet.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
gezeik altijd met die boeken. in de brugklas altijd alles netjes kaften.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had zo'n stoffen tas, met twee kleine voorvakjes en een klep over het hoofdvak. Meteen op de eerste dag uitgekafferd omdat die tas zo slecht was voor de boeken.
En in latere jaren kaftte je ze even snel in de les met een krant ofzo omdat je anders weer mocht corveeën als je boeken nog niet gekaft waren.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
gezeik altijd met die boeken. in de brugklas altijd alles netjes kaften.
en dan met inleveren weer een boete krijgen omdat er ergens een deukje in zat of een pagina omgebogen was.
Oh ja de Lastpak was er inderdaad ook nogquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de mijne ook niet.ik had een hedgren.
Dan hoorde je er natuurlijk niet bij.
Later moest natuurlijk iedereen overstappen op een Lastpak.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en die tassen roken lekker
quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:45 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja maar........ ook oesterzwammen vind ik leuk.
O ja, dat was voor de übercoole jongens. Maar daar hoorde ik niet bijquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:48 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Onder je arm of aan die klep in het midden, tussen die 2 drukkers of gespen. Kan het niet zo goed uitleggen.
oh dat was hier niet. ben er op een gegeven moment gewoon mee gestopt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En in latere jaren kaftte je ze even snel in de les met een krant ofzo omdat je anders weer mocht corveeën als je boeken nog niet gekaft waren.
Ik ook hoorquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moeder leerde je dat wel.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:01 schreef TaMieke het volgende:
Ik liet wel mn moeder alles kaften. Want dat kon ik niet
Die agenda's vroeger werden gedurende het schooljaar echte kunstwerkjes. Ik heb er veel in getekend, van alles in geplakt enzo. Een voorloper van de bullet journal was dat.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:54 schreef gianni61 het volgende:
Krijgen de kinderen van nu wel nog een echte mooie school agenda, of doen die alles met hun telefoon?
Van die agenda's met elke dag een eigen bladzijde zodat je er allemaal zooi in kon plakken, allemaal songteksten in kon schrijven en stickers enzo. Maar dan draaide je op maandagochtend de blz maar eens om in de eerste les en zag je dan pas je huiswerk en tentamens van die maandag.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:04 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Die agenda's vroeger werden gedurende het schooljaar echte kunstwerkjes. Ik heb er veel in getekend, van alles in geplakt enzo. Een voorloper van de bullet journal was dat.
Ik kwam er laatst nog een paar tegen toen ik een kast opruimde.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:04 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Die agenda's vroeger werden gedurende het schooljaar echte kunstwerkjes. Ik heb er veel in getekend, van alles in geplakt enzo. Een voorloper van de bullet journal was dat.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die agenda's met elke dag een eigen bladzijde zodat je er allemaal zooi in kon plakken, allemaal songteksten in kon schrijven en stickers enzo. Maar dan draaide je op maandagochtend de blz maar eens om in de eerste les en zag je dan pas je huiswerk en tentamens van die maandag.
Ja.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die agenda's met elke dag een eigen bladzijde zodat je er allemaal zooi in kon plakken, allemaal songteksten in kon schrijven en stickers enzo. Maar dan draaide je op maandagochtend de blz maar eens om in de eerste les en zag je dan pas je huiswerk en tentamens van die maandag.
Ik heb ze niet meer.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst nog een paar tegen toen ik een kast opruimde.
Kunnen zo het museum in
Hartjes van Melissa en een lippenstiftkusje van Suzette erin.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:04 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Vriendin en ik zaten in de vijfde en zesde eigenlijk altijd bij de deur en waren meteen weg zodra de bel ging, spullen al inpakken voor de les om was, zulke taferelen.quote:
oh oh oh. Had ik eigenlijk niet verwacht van jou.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin en ik zaten in de vijfde en zesde eigenlijk altijd bij de deur en waren meteen weg zodra de bel ging, spullen al inpakken voor de les om was, zulke taferelen.
Dus een keer bij biologie, op maandagochtend, zagen we iedereen hun tentamenblok tevoorschijn halen, die moest je zelf kopen. En wij zo van 'eeeeh wat'. Hadden we dus allebei compleet gemist dat er een tentamen was. Had blijkbaar nog op het bord gestaan die vrijdag. De leraar had het er nog over gehad.
En wij zaten daar lijkbleek. Zonder tentamenblok.
Mooie tijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |