Heerlijk.Ik ga tegenwoordig altijd even zitten om te genieten.quote:Op maandag 30 augustus 2021 07:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgende week komt er wat nazomer, maar dat is nog zover weg, dat kan volgende week wel weer herfst zij
Saartje.quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:00 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mug heeft naast mijn nieuwe tattoo gebeten
Beter dan eropquote:Op maandag 30 augustus 2021 08:00 schreef Pinnenmutske het volgende:
Waar? Waarvan?quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heerlijk.Ik ga tegenwoordig altijd even zitten om te genieten.
Er schijnen betere dagen aan te komen Pulupquote:Op maandag 30 augustus 2021 07:58 schreef pullup het volgende:
Er is al dagen geen hintje zomer meer te zien
Gewoon het weer,de omgeving,de rust.Ik ben oud aan het worden denk ik.quote:
Op een bankjequote:Op maandag 30 augustus 2021 08:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gewoon het weer,de omgeving,de rust.Ik ben oud aan het worden denk ik.
Hier zit het er redelijk uit voor de komende dagenquote:Op maandag 30 augustus 2021 07:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgende week komt er wat nazomer, maar dat is nog zover weg, dat kan volgende week wel weer herfst zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Hmmquote:Op maandag 30 augustus 2021 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er schijnen betere dagen aan te komen Pulup
Stoute mug, Hei Pinnenmutskequote:Op maandag 30 augustus 2021 08:00 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ja,op een bankje.Zit ik daar gewoon even niks te doen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op een bankjeBezinning is goed voor je.
Gelukkig maar Deisyy. Werksequote:
Werk ze dame.quote:
Komt vast goed als ik naar buienradar kijk.quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Hmm
Naja ik heb juist deze week nog wat tijd over haha
quote:Op maandag 30 augustus 2021 07:24 schreef pullup het volgende:
Het is ook niet heel Nederlands om iemands huis te 'Eggen'
Wat heb je laten zetten Saar?quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat wel. Is nog niet geheeld.
Woensdag een week.
quote:
Goedemorgen avonturier.quote:
Halloween leent zich daar uitstekend voor. Is een beetje een gewoonte. En toiletpapier en scheerschuim.quote:
eyy FF weer stout geweest eh?quote:
Morguh Prisquote:
Wat een mooie,ik dacht al iets in die richting.quote:
Hoe kan daar stout zijn eigenlijk?quote:
Yep.quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat een mooie,ik dacht al iets in die richting.
eyyy Dottekequote:
Door nog erger tekeer tegaan dan anders? I don't knowquote:Op maandag 30 augustus 2021 08:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe kan daar stout zijn eigenlijk?
foeiquote:
quote:
quote:
Hey Engine, gelukkig maar. Nu een ander die ze weg moet brengen?quote:
Grote vriend.quote:
Hey Chanelquote:
Dame Chanel.Goedemorgen.quote:
Jup. Anders waren ze morgen thuis bezorgd maar vanmiddag vliegt er een andere collega.quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Engine, gelukkig maar. Nu een ander die ze weg moet brengen?
Zal ik eens druk gaan doen?quote:
Beter van niet.quote:
Hopelijk gaat het nu goed. Wat kan het een gedoe zijn hequote:Op maandag 30 augustus 2021 08:26 schreef engine het volgende:
[..]
Jup. Anders waren ze morgen thuis bezorgd maar vanmiddag vliegt er een andere collega.
Ik heb meer dan 10 longsleeves die ik nooit draag.quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:28 schreef Prisha het volgende:
Ik heb lange mouwen aan. Het is nog augustus. Hoé dan
Ik heb straf.quote:
Iedereen vroeg wakkerquote:
O echt, ik heb het nog niet koudquote:Op maandag 30 augustus 2021 08:28 schreef Prisha het volgende:
Ik heb lange mouwen aan. Het is nog augustus. Hoé dan
Dat mag jij vinden.Je zal me even moeten verdragen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:31 schreef Domnivoor het volgende:
Ik vind dat jullie veel te veel posten.
Morguh Domnivoorquote:
Niet lachen jij.quote:
Blijkbaarquote:
Goedemorgen.quote:
Nee hoor, ik heb geen strafquote:
Ik kan jou goed verdragen. Geen idee waarvoor jij straf hebt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.Je zal me even moeten verdragen.
Maakt niet uit,ik ben FF,aangenaam kennis te maken.quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kan jou goed verdragen. Geen idee waarvoor jij straf hebt.
Onzin ban zeker.quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maakt niet uit,ik ben FF,aangenaam kennis te maken.
Aangenaamquote:Op maandag 30 augustus 2021 08:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maakt niet uit,ik ben FF,aangenaam kennis te maken.
Lekker hoor thnxquote:
Ik snap deze ook echt niet..Maar het zal wel een reden hebben.quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Onzin ban zeker.
Jammer dat ze het niet per topic doen. Ik heb al een maand niet in onzin gepost.
Jip helemaal zwartquote:
Zo is datquote:Op maandag 30 augustus 2021 08:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik snap deze ook echt niet..Maar het zal wel een reden hebben.
Ben al blij dat ik hier mag posten.
Had je goed onthoudenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |