MOrguh Sollekequote:
Ik heb straf.quote:Op maandag 30 augustus 2021 06:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
FF jij hier?![]()
Frrrrrrrrrrrrrrrrrrrruit!
quote:
Tuurlijk,ook nog slaan.quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2021 06:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ga dan maar in hoekje zitten dan met een puntmuts op met "ik was stout"
Je hebt ze allemaal de moeder gebolkt zeker?quote:
De verkeerde blijkt nu.quote:Op maandag 30 augustus 2021 06:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Je hebt ze allemaal de moeder gebolkt zeker?
Niks van aantrekken dus en gewoon doorbolkenquote:Op maandag 30 augustus 2021 06:52 schreef FreshFruit het volgende:
Dit geintje kost me wel mijn tweede plek.
Mwa,je snapt het principe best aardig.quote:
Wat een leuk koppiequote:Op maandag 30 augustus 2021 06:55 schreef pullup het volgende:
Met uitsterven bedreigd Knijntje
[ afbeelding ]
Dat zou zonde zijn.quote:Op maandag 30 augustus 2021 06:55 schreef pullup het volgende:
Met uitsterven bedreigd Knijntje
[ afbeelding ]
Dan hebben ze zich goed verstoptquote:Op maandag 30 augustus 2021 06:57 schreef pullup het volgende:
Een ili pika is hetAl 20 jaar niet meer gezien maar men denkt dat er nog zo'n 1000 moeten zijn
Danny had 110quote:
Morguh aloaquote:
quote:
En wat is ding dong ditch?quote:Op maandag 30 augustus 2021 07:24 schreef pullup het volgende:
Het is ook niet heel Nederlands om iemands huis te 'Eggen'
O dat is echt mooi zeg, doet nogal wat zo vulkaan hequote:Op maandag 30 augustus 2021 07:26 schreef pullup het volgende:
@:Chufi
Het is een mistig oranje nachtje bij de vulcaan
[ afbeelding ]
Ook geen ideequote:
quote:Op maandag 30 augustus 2021 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is echt mooi zeg, doet nogal wat zo vulkaan he
Heuyquote:
Morguh Cafcaquote:
O, dan kan die nog even. Maar het levert wel mooie beelden op.quote:Op maandag 30 augustus 2021 07:27 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Ik ben benieuwd hoe lang hij gaat blijven spugen, verwachting is dat het nog wel eens jaren kan doorgaan
Volgens Google is het belletje trekkenquote:
Dan heb ik 170 punten.quote:Op maandag 30 augustus 2021 07:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens Google is het belletje trekken
Ik heb geen idee wat daarmee bedoeld wordtquote:Op maandag 30 augustus 2021 07:24 schreef pullup het volgende:
Het is ook niet heel Nederlands om iemands huis te 'Eggen'
Eieren gooien naar iemands huis.quote:Op maandag 30 augustus 2021 07:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat daarmee bedoeld wordt
Volgens mij gaan ze dan met een groep naar iemands huis toe, iedereen een 10 pak eieren en dan gooit iedereen zijn doosje leeg tegen het huis aan.quote:Op maandag 30 augustus 2021 07:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat daarmee bedoeld wordt
Nee, dat heb ik nooit gedaanquote:Op maandag 30 augustus 2021 07:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze dan met een groep naar iemands huis toe, iedereen een 10 pak eieren en dan gooit iedereen zijn doosje leeg tegen het huis aan.
Geen politieke statement maar gewoon voor de lol
Wat een lol. Is echt troep om dat er af te krijgenquote:Op maandag 30 augustus 2021 07:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze dan met een groep naar iemands huis toe, iedereen een 10 pak eieren en dan gooit iedereen zijn doosje leeg tegen het huis aan.
Geen politieke statement maar gewoon voor de lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |