hij kan hem kennelijk deletenquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:18 schreef TigerXtrm het volgende:
Oké, maar even doordenken. Hoe gaat seks hebben met een deurwaarder je schulden oplossen?
quote:
Prima. Remco moet geen argwaan krijgen!quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:29 schreef Drass het volgende:
Gaan we hier door? Ultieme stegeman topic.
Hebzucht wordt gelukkig vaak afgestraft.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:38 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die denken even snel te cashen met exotische investeringen via een gladjanus.
Dealtje voor vrienden, familie, collega's, en dan het schip in gaan voor 6k. Sukkelquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:47 schreef monkyyy het volgende:
Waarom koopt een brandweerman voor 6k aan ipads en iphones in via een tussenhandelaar
Dat zal me niet verbazen ..quote:Op zondag 29 augustus 2021 22:12 schreef monkyyy het volgende:
Misschien doet hij ook aan tuinieren op zolder
Terecht...schoenmaker blijf bij je leest; maar ik kan me voorstellen dat sommige medewerkers bang zijn om moeilijk te doen.quote:Op donderdag 4 november 2021 21:41 schreef Ole het volgende:
Heb als horecamedewerker in zorg gewerkt. Altijd geweigerd zorgtaken uit te voeren!
ging om meerdere dingenquote:Op donderdag 4 november 2021 21:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Terecht...schoenmaker blijf bij je leest; maar ik kan me voorstellen dat sommige medewerkers bang zijn om moeilijk te doen.
Er werd op een bepaalde locatie gevraagd om mensen te helpen met eten. Daar ben ik niet voor bevoegd/ opgeleid. En nogmaals, als dat fout gaat is de organisatie de klos!quote:Op donderdag 4 november 2021 21:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Terecht...schoenmaker blijf bij je leest; maar ik kan me voorstellen dat sommige medewerkers bang zijn om moeilijk te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |