het wordt nu ook gewoon donkerquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik snap echt niet dat ze nú die tijd hebben laten starten. Als de omstandigheden nog niet goed zijn, dan wacht je toch twee tellen?
Het houdt een keer op hequote:Op zondag 29 augustus 2021 18:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik snap echt niet dat ze nú die tijd hebben laten starten. Als de omstandigheden nog niet goed zijn, dan wacht je toch twee tellen?
Gaat niet om wel of niet race. Gaat om op deze manier het publiek een loer draaien, doordat ze volgens de letters van de wet een race hebben gezien en kunnen fluiten naar hun honderden Euro's. Ben dan fair en rij niet.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Voor iedereen die nu klaagt zal een mensenleven niet zoveel waard zijn. Niet druk om maken.
Ik heb het wel erger meegemaakt.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Voor iedereen die nu klaagt zal een mensenleven niet zoveel waard zijn. Niet druk om maken.
Dus 7,5 coupletten?quote:
Rot op joh, laaghangende bewolking is weg, veel zicht, dan moet je regenraces gewoon lekker verbieden.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja wtf had dat om 19:00 gedaanquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:35 schreef Nattekat het volgende:
Wilhelmus van Nassouwequote:
quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Rot op joh, laaghangende bewolking is weg, veel zicht, dan moet je regenraces gewoon lekker verbieden.
Russel zou ham meteen voorbij hebben gelaten. Dat heeft toto al lang duidelijk gemaakt.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze doen alles om te voorkomen dat Hamilton nog verder wordt vernederd door Russell.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:37 schreef greysbones het volgende:
@:Nattekat zie je nu dat het nog steeds regent
Joh ze wilden gewoon die 2 rondjes achter de SC. Nooit de intentie gehad om te racen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:35 schreef Nattekat het volgende:
Opzich wel maar het begint ook donkerder te worden en dat helpt ook niet met het zicht.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:32 schreef DX11 het volgende:
[..]
Omdat het belachelijk is. Ze kunnen prima rijden in de regen, dat hebben ze vaker gedaan. Dan rijden ze maar lekker wat langzamer.
Dit ja, bijzonder lafquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:36 schreef maan_man het volgende:
[..]
Gaat niet om wel of niet race. Gaat om op deze manier het publiek een loer draaien, doordat ze volgens de letters van de wet een race hebben gezien en kunnen fluiten naar hun honderden Euro's. Ben dan fair en rij niet.
Ook dat nogquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:33 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Plus de kosten van een rol aluminiumfolie
Anders te donker gok ik.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:35 schreef Nattekat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |