Higler was echt kkslecht weer vandaag. Maar daar lag het verder niet aan, als hij die goal affluit pissen ze hem er later nog wel in.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:55 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Toornstra moet daar zelf toch ook veel slimmer in zijn (met protesteren en theater), hij wordt namelijk volledig gehinderd in dat duel. Als Higler die actie van Malacia een overtreding een pingel vindt, was dit ook gewoon een overtreding.
Ik zou Hendriks gewoon het vertrouwen geven. Hij was wat onwennig maar die komt er wel. En je kan ook nog met Geertruida en Trauner spelen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:54 schreef aTypisch het volgende:
Waarom die haat op een transfer als Viergever trouwens?
Lijkt me een prima type om erbij te hebben qua profiel. Linksbenige verdediger die niet veel kost en wel meekan in de Eredivisie.
Je moet toch wat om de selectie op te vullen met volwaardige A-selectie spelers.
Een beetje niveau Jan-Schaarie, maar dat zijn we helaas nog niet voorbij voor spelers buiten de basis 11.
Dat is zeker zo. Alleen is zo’n doelpunt vlak na rust ook mentaal niet erg lekker, als je vlak voor rust ook de gelijkmaker om je oren hebt gekregen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Higler was echt kkslecht weer vandaag. Maar daar lag het verder niet aan, als hij die goal afsluit pissen ze hem er later nog wel in.
Buiten een korte periode in de eerste helft was eigenlijk niks goed bij Feyenoord.
Slot moet wat dat betreft oppassen dat hij niet teveel als Rutten wordt, ook al verwacht ik het niet maar hij heeft natuurlijk ook nog nooit een seizoen uitgespeeld als hoofdcoach. Das eventjes aanzien. Vandaar dat ik er een beetje van schrok zou ik maar zeggen, maar vandaag waren er natuurlijk ook andere punten.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Scherpte oke, maar dat zie ik niet hetzelfde als fitheid.
Ach ja, we zien het wel weer. Toch wel fijn die interlandbreak nu (al had ik het persoonlijk liever niet gehad maar oke), op naar Heracles thuis. Benieuwd of we daar die Aursnes vanaf het begin zien.
Als je zo'n pot als vandaag speelt na donderdag waar je wel spelers rust had gegeven hadden we daar weer commentaar op gehad.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slot moet wat dat betreft oppassen dat hij niet teveel als Rutten wordt, ook al verwacht ik het niet maar hij heeft natuurlijk ook nog nooit een seizoen uitgespeeld als hoofdcoach. Das eventjes aanzien. Vandaar dat ik er een beetje van schrok zou ik maar zeggen, maar vandaag waren er natuurlijk ook andere punten.
Interlandbreak zal ze wel even goed doen.
Tja dat ‘in de flow blijven’ vind ik altijd zo onzin. Geforceerd rouleren kan ook tegenwerken maar donderdag starten met Haps en vandaag met Aursnes had goed gekund. Beetje kijken met wat werkt.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Als je zo'n pot als vandaag speelt na donderdag waar je wel spelers rust had gegeven hadden we daar weer commentaar op gehad.
Termen als 'in de flow blijven' komen dan voorbij.
Ik ben het met je eens. Denk dat het te maken heeft met wat uitspraken die Viergever in het verleden over Feyenoord heeft gedaan, waardoor hij nu het imago heeft van de Ewige Jude. Ik was dat eigenlijk al vergeten. Viergever lijkt me meer een type ideale schoonzoon die zonder morren de klusjes opknapt, dus als backup wel oké.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:54 schreef aTypisch het volgende:
Waarom die haat op een transfer als Viergever trouwens?
Lijkt me een prima type om erbij te hebben qua profiel. Linksbenige verdediger die niet veel kost en wel meekan in de Eredivisie.
Je moet toch wat om de selectie op te vullen met volwaardige A-selectie spelers.
Een beetje niveau Jan-Schaarie, maar dat zijn we helaas nog niet voorbij voor spelers buiten de basis 11.
Dat is nogal fergezocht!!!quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Valt mij trouwens ook wel op dat sinds Fer weg is we alles verliezen!!!
Precies, vrouwenvoetbal is geen sport.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:04 schreef Scrummie het volgende:
Zal er geen wedstrijd van kijken gok ik zo, maar toch vind ik dit wel leuk;
[ twitter ]
quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies, vrouwenvoetbal is geen sport.
Wel leuk voor die meiden ofc.
Interlandperiode komt wel een keer erg lekker uit.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:40 schreef Duveldrinker het volgende:
Los dat Jahanbakz zwak was kwam je in de 2e helft echt stootkracht te kort want Jens op die plek was echt een groot drama.
Diallo gaat zeker zijn minuten maken en hopelijk komt er nog een nr.9.
Zeker en gelukkig niet gelijk Psv maar eerst Heracles.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Interlandperiode komt wel een keer erg lekker uit.
Dat wordt dus veel puntverlies in de competitie omdat we de Conference League gaan winnenquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:59 schreef Caland het volgende:
Die Aursnes beviel mij wel weer.
Verder wel duidelijk dat de selectie veel te smal is om zoveel wedstrijden in korte tijd te spelen. Weinig aan het handje.
Daar probeert Hendriks de bal volgens mij met de borst weg te werken maar hij mist de bal volledig.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:52 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Zeker en gelukkig niet gelijk Psv maar eerst Heracles.
Al blijft die snelle 1-1 erg zuur. Want dan had ik het nog moeten zien.
Toch vind ik Hendriks veel meer potentie hebben dan Burger zeker op die plek.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Daar probeert Hendriks de bal volgens mij met de borst weg te werken maar hij mist de bal volledig.
Stukje slecht verdedigen
Kökcü kan je ook doorschuiven naar aanvallende middenvelder natuurlijk. En in noodgevallen Toornstra nog.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:25 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Als je Antonucci verhuurt mag je ook nog wel een aanvallend ingestelde middenvelder halen. Hartjes, Milambo en Aursnes is wel erg zuinig.
Met Geertruida heb je de rechterkant van de verdediging gedekt, terwijl Viergever alleen logisch zou zijn als Haps vertrekt of Hendriks wordt verhuurd.
Naast Diallo hoop ik ook dat er nog een spits komt, een aanspeelpunt (niet Dost) zodat je ook een ander type voetbal kan spelen als het voetballend niet lukt.
Hopelijk staat er nog genoeg te gebeuren de komende dagen.
Ik denk dat je met 5 middenvelders wel voldoende heb.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kökcü kan je ook doorschuiven naar aanvallende middenvelder natuurlijk. En in noodgevallen Toornstra nog.
Heeft niks met voetbal te maken..quote:
Burger heeft nog geen enkele keer als middenvelder gespeeld, dus die reken ik niet mee.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:12 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik denk dat je met 5 middenvelders wel voldoende heb.
Kokcu, Til, Toornstra, Ausernes en Burger.
Hartjes en Milambo als extra.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |